Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Atomfall

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
1741848667328.png

Nimi: Atomfall
Kehittäjä: Rebellion
Julkaisija: Rebellion
Alustat: Xbox Series X|S, Xbox One, PS5, Ps4, PC, Game Pass Day one
Lajityyppi: FPS
Julkaisu: 27.3.2025
Kotisivut: https://atomfall.com/

A survival-action game inspired by real-life events, Atomfall is set five years after the Windscale nuclear disaster in Northern England.

Explore the fictional quarantine zone, scavenge, craft, barter, fight and talk your way through a British countryside setting filled with bizarre characters, mysticism, cults, and rogue government agencies.

From Rebellion, the studio behind Sniper Elite and Zombie Army, Atomfall will challenge you to solve the dark mystery of what really happened.

Release date trailer:

SkillUpin ensivaikutelmat

Liitetiedostot

• 1741848599401.png
    1741848599401.png
    1,7 MB · Lukukerrat: 2
Taitaapi olla vuoden kiinnostavin peli. Tämmösseenä Fallout/Scifi hörhönä on pakko päästä heti pelaamaan. Semmoisen huomion oon tehnyt et täs on myös naurettavan hyvät esteettömyysasetukset, joita peleihin tarvitsen. Grafiikka-asetuksia on ymmärtääkseni myös reilusti.

Taitaapi olla vuoden kiinnostavin peli. Tämmösseenä Fallout/Scifi hörhönä on pakko päästä heti pelaamaan. Semmoisen huomion oon tehnyt et täs on myös naurettavan hyvät esteettömyysasetukset, joita peleihin tarvitsen. Grafiikka-asetuksia on ymmärtääkseni myös reilusti.
Kyllähän tämä kovasti itseänikin kiinnostaa, ihan samoista syistä. Ja kutkuttaa jotenkin tuo Falloutin kaltainen kuvio Iso-Britanniassa. Hieno juttu myöskin, että pelissä on erityisen hyvät esteettömyysasetukset. En ehkä niitä itse tule tarvitsemaan, mutta pidän sitä tottakai todella tärkeänä, että annetaan erilaisissa tilanteissa oleville ihmisille mahdollisuus nauttia mitä todennäköisimmin hyvinkin mielenkiintoisesta pelistä.

Ylös Bottom