Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Auttakaa aloittelijaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Icso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Icso

New Member
Elikkäs meinasin ostaa itelleni kuution mutta heräsi muutama kysymys...

Onko muistikortti välttämätön?

Mitä tekee RGB-kaapelilla ja mitä se maksaa?

Kyselen sitten lisää myöhemmin jos tulee jotain mieleen.

Jep, muistikortti täytyy ostaa, muutoin joudut aloittamaan aina koneen suljettua alusta (ei vaihtoehto... ;) ). RBG kaapeli parantaa kuvanlaatua (?), mutta paketissa tulevilla piuhoilla pärjää kyllä.

RGB-piuha kannattaa kyllä hankkia, mutta kyllä komposiittikaapelillakin (!) pärjää. Itse ainakin olin erittäin yllättynyt siitä, miten hyvältä kuva näyttää ihan peruskaapelilla. Esim. verrattuna Xboxiin Cuben kuva on paljon selvempi ja väritkin näkyvät paremmin.

Voi tietysti olla, että NTSC-versiolla on jotain tekemistä asian kanssa :confused:

Riittääköhän tuo 8Mb:n muistikortti kuinka hyvin kun en meinannut kumminkaan hirveesti pelejä hankkia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Icso
Riittääköhän tuo 8Mb:n muistikortti kuinka hyvin kun en meinannut kumminkaan hirveesti pelejä hankkia?

mulla on riittany tuo 59 blocks kortti ja peleja ollu noin 4-5 tahan asti

Riippuu mitä pelejä ostat, mutta esim. Metroid, Ikaruga, Zelda, SMS ja SMB mahtuvat kaikki samalle peruskortille (59). Jos taas ostat esim. urheilupelejä, niin suosittelen isompaa. RGB kannattaa hankkia ehdottomasti.

Osta suosiolla iso. Kyllä pelejä ajan mittaan kertyy. Ja jos sanot, että "mä myyn tän joskus sit pois ku mä ene enää pelaa", niin ei onnistu. Et raaski. Ja vaikka et nyt ensi töiksesi hankkisi kuin ne neljä, viisi peruspeliä, niin aina jostain halpis- tai alehyllystä tarttuu jotain mukaan. Harmittaa sitten vain, kun joutuu ostamaan uuden.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Osta suosiolla iso. Kyllä pelejä ajan mittaan kertyy. Ja jos sanot, että "mä myyn tän joskus sit pois ku mä ene enää pelaa", niin ei onnistu. Et raaski. Ja vaikka et nyt ensi töiksesi hankkisi kuin ne neljä, viisi peruspeliä, niin aina jostain halpis- tai alehyllystä tarttuu jotain mukaan. Harmittaa sitten vain, kun joutuu ostamaan uuden.

ainakaan mun kohdalla tuo ei pida yhtaan paikkaansa :)

Varsinkin, kun tilasin 251-paikkaisen Nintendon alkuperäisen kortin play-asia.com:sta n. 19 :n hintaan. :)

Ylös Bottom