Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Baarihupia parhaimmillaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WeePee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

WeePee

Member
Olin tänään kavereiden kanssa Painobaarissa (jotka ei tiedä sijaitsee Sanomatalossa, Kiasman takana) muutamalla oluelle ja huomasin nurkassa kyhjöttävän Dreamcast ständin. Siinä pyöri Mortal Kombat Gold. Ilmestynyt siis lähiviikkoina, koska viimeksi se ei ollut , kun kävin Painossa. Olin muuten yllättynyt. Mikäs sen mukavampaa, kuin juomisen välissä hakkailla Dreamcastiä. Jotka asuu Helsingissä menkää ihmeessä käymään, muutenkin Painobaari on mukava paikka.
 
Mä kävin siellä muistaakseni joskus vähän ennen joulua, ja silloin laitteessa oli Virtua Tennis 2. Eipä voi baari-illalta enempää toivoa. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rudie
Mä kävin siellä muistaakseni joskus vähän ennen joulua, ja silloin laitteessa oli Virtua Tennis 2. Eipä voi baari-illalta enempää toivoa. :)
Voihan sitä vähän enemmänkin toivoa. Ainakin jos on sinkku. :rolleyes:
 
Vastaus: Baarihupia parhaimmillaan

Ei ole ollut enää ainakaan vuoteen, valitettavasti. Tietääkö kukaan, onko missään muissa julkisissa ravitsemusliikkeissä pääkaupunkiseudulla - tahi muualla?
 
Vastaus: Baarihupia parhaimmillaan

Loistoidis! Baari jossa on useita konsoleita joilla voi pelata kaveriporukalla moninpelejä. Kunnon pelibaari eikä mikään kahvila. Uskoisin että vois jopa oikeesti toimia jos homma tehtäis tyylillä. Sais pelaaminen taas lisää uskottavuutta "aikuisten" juttuna.
 
Ylös Bottom