Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bandai: WonderSwan (Color) / SwanCrystal

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Captain Qb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Captain Qb

New Member
Yleistä keskustelua Bandain: WonderSwan:sta (Color) / SwanCrystal:sta

[My Wet Dream is Coming True].. Elikkäs siis, olen menossa Akihabaraan, Tokyoon.
Ostoslistalleni olen merkinnyt Bandai: WonderSwan Color FF II Edition...
Jos tiedätte hyviä kauppojen nimiä, joista kyseinen bundle voisi tarttua mukaan, niin kertokaa ihmeessä.
Sekä kuinka paljon itse maksaisit tästä:
1. Jos se olisi CiB (käytetty, mutta kaikki tallella)
2. Jos se olisi NiB (avaamaton)
3. Jos se olisi B (pelkkä boksi ja peli)
Kiitos.

Vastaus: Bandai: WonderSwan (Color) / SwanCrystal

Jos WS:n ei ole pakko olla juuri tuo FF2-versio, suosittelen ehdottomasti hankkimaan Swan Crystalin tuon perus-Colorin sijaan. Tavallisen näyttö häntii pahasti ja on hailakka. Crystalin ei hänni ja on muutenkin parempi.

Hex sanoi:
Jos WS:n ei ole pakko olla juuri tuo FF2-versio, suosittelen ehdottomasti hankkimaan Swan Crystalin tuon perus-Colorin sijaan. Tavallisen näyttö häntii pahasti ja on hailakka. Crystalin ei hänni ja on muutenkin parempi.
No sen kyllä "pitäisi" olla tuo FF 2 Bundle.. Jos tuota ei sitten löydä, niin hankin tuon SwanCrystalin.. o_O

Captain Qb sanoi:
No sen kyllä "pitäisi" olla tuo FF 2 Bundle.. Jos tuota ei sitten löydä, niin hankin tuon SwanCrystalin.. o_O
Ymmärrän yskän. :D

Eikä sillä nyt oikeasti niin ole väliä ropejen kanssa. Niissä häntiminen ei haittaa. Hyviä toimintapelejä, joissa asialla on enemmän merkitystä, ei monia ole.

Hinnasta on paha sanoa. Silloin joskus kun se tuli, olisin muistaakseni saanut sen eBaysta johonkin 120 euroon, mutta sehän ei kerro enää mitään. Plus että voin tuonkin muistaa väärin.

Ostin itse pelin silloin ja ajattelin, että voisin pelata sen nettiohjeiden avulla, kun japania oli jokunen opintoviikko suoritettu. Ei valitettavasti riittänyt innostus ja nyt kun sekin vähä kielestä on unohtunut, ei hommasta tule varmaan ikinä valmista.

Viime reissulla Japaniin (miltei kaksi vuotta sitten) Kyseinen kone Final Fantasy 2n ja jonkin toisen pelin kanssa maksoi uutena noin 20 euroa.

Ei kannata maksaa paljoa edes mistään limited editioneista. Luulisi löytyvän aivan siedettävin hinnoin.

Itsekkin olen löytänyt kuvia joissa hinta on jotain ~1950 Yeniä (eli noin 15 )
Ja ajattelin ostaa tuon bundlen uutena, että voisin pistää sen hyllylle koristeeksi.. ^_^
Ja ostan (ehkä) tuon SwanCrystalin pelkkää pelaamista varten..

Voisi ehkä rajoittaa tätä ja, ja, ja juttua. ^_^

Keiu, muistatkos yhtään noitten kauppojen nimiä, siis jos olit Akihabarassa..

Captain Qb sanoi:
Itsekkin olen löytänyt kuvia joissa hinta on jotain ~1950 Yeniä (eli noin 15 )
Ja ajattelin ostaa tuon bundlen uutena, että voisin pistää sen hyllylle koristeeksi.. ^_^
Ja ostan (ehkä) tuon SwanCrystalin pelkkää pelaamista varten..

Voisi ehkä rajoittaa tätä ja, ja, ja juttua. ^_^

Keiu, muistatkos yhtään noitten kauppojen nimiä, siis jos olit Akihabarassa..

Eri kylä. Olin näes Osakassa. Mutta konepaketti löytyi joka toisesta kaupasta. Tietenkin siitä on aikaa niin paljon että saattaa olla ettei kys. laite ole enää niin helposti saatavilla.

Ylös Bottom