Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Barafranca

Vastaus: Barafranca

Nayru sanoi:
Pyhässä yksinkertaisuudessaan: Kuka pelaa kyseistä peliä? Itse olen pahasti koukussa, Nick on Lapinmafia. Jos pelaatte, laittakaa nickinne niin viestittelen.

Vähänkuin TC (torncity, se ainoa ja oikea :p )
Pikaisen testaamisen jälkeen ihan hyvältä vaikuttaa, hieman yksinkertaisempi kuin TC, ja selvä kopio (no ok, en tiedä kuinka vanha tämä peli on, mutta TC on ollut jo mooonta vuotta)

En kyllä taida uskaltaa tuota enempää testailla, TC:tä tuli 3vuotta ja risat pelattua, täysin koukussa kyseiseen nettiselainpeliin(!) olin jos ei päässyt päivään loggaamaan niin kauheat paineet oli että nyt kusee ja pahasti, ja olihan siinä jo hieman vastuuta kun oman factionin perustin ja sain sen kohtalaisesti menestymäänkin, top20 listalla käytiin pariin otteeseen, mutta niistä sijoista oli liian kova kilpailu -.-

Sitten vain joskus tuossa about 5kk sitten tajusin että olen aivan täysin koukussa peliin, rahani ja kaikki tavarani joita olin saanut keräiltyä lähetin hyville tuttaville joihin olin tutustunut (norjalaiset ovat muuten hulluja, kovin faction niillä pelissä ja törkeässä johdossa, sieltä pari tunsin, hauskoja heppuja ja suojeluakin tuli ^^) ja sitten pyysin yksinkertaisesti yhdeltä GM:ltä jonka tunsin että pistäisi pysyvät banaanit (tälläinen on kiellettyä, mutta pienen suostuttelun jälkeen hän suostui :) )

Mutta joo tosiaan, ihan hyvältä tuokin peli näytti, kauanko olet pelannut peliä Nayru?

(ps, sorry jos teksti on kauheaa luettavaa, pitkään aikaan ei ole tullut kirjoitettua foorumeille)
 
Ylös Bottom