Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BATMAN - The Telltale Series

Pelasin kakkoskauden, The Enemy Within, läpi.

Kakkoskaudella hahmot on minun mielestä paljon parempia kuin ykköskaudella ja kakkoskausi on muutenkin kokonaisuudessaan parempi kuin ykkönen. John Doe oli superhauska ja muutkin oli aika hilpeitä veikkoja. Esim. kapakkakohtaus oli hyvä, missä joku kantapeikko puhuu paskaa Brucesta ja sitten kun Bruce tulee paikalle niin menee ihan kalpeaksi.

Pelasin tätä siten että kun pelasin Brucea niin olin diplomaattinen ja kun olin Batman niin olin tylympi. Esim. Kakkoskauden lopulla jokeri sai kuulla kunniansa, vaikka aiemmin Brucena olin hyvää jätkää Jokerin kanssa.

Kuvakaappausketjussa on kuvia kakkoskaudelta.
 
Ottaako tuo enemy within mitenkään huomioon ekassa pelissä tehtyjä valintoja?
 
Ottaako tuo enemy within mitenkään huomioon ekassa pelissä tehtyjä valintoja?

Aika vähän niillä tuntuu olevan vaikutusta. Esim. jos ykkösosassa kieltäytyi auttamasta John Doea, kakkososassa tavattaessa John Doen, tämä sanoo että aiemmin emmit pitäisikö auttaa minua, MUTTA... ja sitten keskustelu jatkuu kuin ykkösosassa tehtyä valintaa olla auttamatta ei olisi noteerattu lainkaan. Mun mielestä, jos haluaa pelata Batmanista vain parhaat palat eli Enemy Within niin voi pelata pelkästään sen.
 
Itse olen sen ekan jo pelannut switchilla ja ajattelin, että jos päätökset vaikuttaa paljonkin niin sitten täytyy uusikin ostaa sille. Ilmeisesti voi aika huoletta ostaa sen version jonka sattuu joskus saamaan halvimmalla.
 
Kyllä on taas tekijät olleet laiskoja ja/tai tyhmiä.
Heitin enemy within pelin kiekon xbox onen sisuksiin ja ajattelin asentaa sen valmiiksi. Levyllä on tietenkin vain eka episodi ja loput ladataan netistä. Minkä ihmeen takia?
Ei se levyn tekemisen hintakaan nouse sen mukaan kuinka paljon siinä on dataa ja kaikki jaksot vie alle 30gt joten ne mahtuu ihan perus blu-ray kiekolle. Nyt siinä on 6gt tavaraa ja loput 20gt täytyy ladata.

Vai onko tuo levy versio julkaistu jo ekan episodin jälkeen jolloin niitä loppuja ei ole voinut edes laittaa levylle? Eipä tuokaan tapa kyllä yhtään sen fiksumpi ole.
 
Kyllä on taas tekijät olleet laiskoja ja/tai tyhmiä.
Heitin enemy within pelin kiekon xbox onen sisuksiin ja ajattelin asentaa sen valmiiksi. Levyllä on tietenkin vain eka episodi ja loput ladataan netistä. Minkä ihmeen takia?
Ei se levyn tekemisen hintakaan nouse sen mukaan kuinka paljon siinä on dataa ja kaikki jaksot vie alle 30gt joten ne mahtuu ihan perus blu-ray kiekolle. Nyt siinä on 6gt tavaraa ja loput 20gt täytyy ladata.

Vai onko tuo levy versio julkaistu jo ekan episodin jälkeen jolloin niitä loppuja ei ole voinut edes laittaa levylle? Eipä tuokaan tapa kyllä yhtään sen fiksumpi ole.
Walking dead season 3 ainakin tuli levyllä heti pelin julkaisupäivänä ja levyllä oli vain ensimmäinen episodi.. Luulisin, että tässä Batmanissa sama juttu..Walking dead final season tulikin sitten fiksummin, fyysinen tuli 4 episodin julkaisupäivänä ulos ja kaikki osat oli levyllä..
 
Walking dead season 3 ainakin tuli levyllä heti pelin julkaisupäivänä ja levyllä oli vain ensimmäinen episodi.. Luulisin, että tässä Batmanissa sama juttu..Walking dead final season tulikin sitten fiksummin, fyysinen tuli 4 episodin julkaisupäivänä ulos ja kaikki osat oli levyllä..
Itse asiassa tuossa Walking dead final seasonin levyllä on episodit 1-3 ja 4 on ladattava netistä.
 
Ylös Bottom