Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 2 : MC

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Larsen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Larsen

Member
Tässä kun kuumeisesti yritän haalia itselleni lisää mitalleja, niin onko "Expert Repair" mitallin saavuttamiseksi korjattava ajoneuvot siten, että siellä on oman puolen jamppa kyydissä ? Etten pysty tehdä esim niin että ammun ajoneuvoja itse ja korjaan ne sitten ?

Miten se expert killing on oikein mahdollista saada? Kun tuntuu että yhteen vihulaiseen tarvitsee sen yhden lippaan. Kait on vain harjoitettava sihtiä ja ammuttava tarkka, hallittu laukaus päähän.. :)

xWildChildx (Command Sergeant Major)
BTF

Vastaus: Battlefield 2 : MC

WildChild sanoi:
Tässä kun kuumeisesti yritän haalia itselleni lisää mitalleja, niin onko "Expert Repair" mitallin saavuttamiseksi korjattava ajoneuvot siten, että siellä on oman puolen jamppa kyydissä ? Etten pysty tehdä esim niin että ammun ajoneuvoja itse ja korjaan ne sitten ?

Miten se expert killing on oikein mahdollista saada? Kun tuntuu että yhteen vihulaiseen tarvitsee sen yhden lippaan. Kait on vain harjoitettava sihtiä ja ammuttava tarkka, hallittu laukaus päähän.. :)

xWildChildx (Command Sergeant Major)
BTF
Taidat nyt puhua niistä verkossa hankittavista mitaleista. Expert repairissa käsittäkseni pitää olla joku kyydissä koska muuten se olisi suhteellisen helppo saada.
En ole varma mutta jos tuo expert killing oli se 5 kaveria yhdellä assaultin lippaalla niin hankin sen itse muistaakseni jossain CTF:ssä. Tuo assault rifle tappaa 4 laukauksella eli ammut vaan muutaman laukauksen kerrallaan niin tuli ei hajoa niin paljon. Voi olla, että pistit vitsinä tuon päähän ampumisen mutta BF2:MC:ssa pääosumat eivät vaikuta yhtään enempää kuin vaikka ampuisit kaveria varpaaseen. :) http://forums.ea.com/mboards/category.jspa?sls=2&categoryID=15 Tuolta löydät varmaan aika hyvin vinkkejä noihin mitalien hankkimisiin.

EI ollut vitsi, en tiennyt sitä. Tuntui vain siltä kun välillä kuolisi liian helpolla. Pääosumaa ajattelin, mutta se on selvä asia nyt.
Täytyy tänään koettaa. Pisteitä ja PPH:ta on kertynyt sen verran että vielä yhden mitallin saaminen nostaa rankkia taas ruhtinaallisesti Chief Warrant officeriin...jee

Mahdottomalta tuntuu ne 30 tappoa kuolematta, mutta harjoitusta vain...

osaaatteko sanoo miksen pysty pelaamaan enää onlinessa bf2 mc:tä aina ku yritän niin se sanoo vaan et network error :mad:

Monta tyyppii sulla on listalla?
Jos sul ei ihan hirveesti oo ni sit ku se alkaa toimii ni tyhjennä sitä aika rankalla kädellä jos haluut pelaa

Jatkan vanhaan topicciin...

mihin pitää rekisteröityä tai tehdä tunnukset että saa ton paskan toimimaan (BF2:MC nettipelin). ongelmana siis GAMESPY ID MANAGEMENT. kun ottaa create new ID. niin ilmottaa näin.

" Could not download Gamespy/IGN Entertaiment Privacy Policy and user agreement. Please try again later. "

mitä tässä pitää tehdä? netin asetukset on ihan kunnossa, kun kaikki muut nettipelit ainakin toimii mm. call of duty, WRC4....

mulla menee kohta järki ja nakkaan nuotioon ton pelin :mad:

nonii koko päivä menny nettiä selatessa ja löysin jotain mutuilua että online-peli ei olis enää käytössä. jännä juttu kun soitin tänään Suomen EA:n ja ne ei tienny asiasta yhtään mitään....

Gamespy tunnuksetkin tein mutta ei päästä sisään. ID:tä ei löydy

tietääkö kukaan että onko tää "tauko" vaan päivitystä tms. varten vai onko BF nettipeli lopetettu kokonaan. kerkeis vielä palauttaa ton pelin pois ku ei tuo yksinpeli oikeen iske

nonii koko päivä menny nettiä selatessa ja löysin jotain mutuilua että online-peli ei olis enää käytössä. jännä juttu kun soitin tänään Suomen EA:n ja ne ei tienny asiasta yhtään mitään....

Gamespy tunnuksetkin tein mutta ei päästä sisään. ID:tä ei löydy

tietääkö kukaan että onko tää "tauko" vaan päivitystä tms. varten vai onko BF nettipeli lopetettu kokonaan. kerkeis vielä palauttaa ton pelin pois ku ei tuo yksinpeli oikeen iske

Tulee vastausta vähän myöhään, mutta peli toimii netissä vielä mainiosti ja pelaajia löytyy. Olin juuri eilen pitkästä aikaa pelaamassa.
Olen kyllä huomannut että välillä ei meinaa päästää sisään kuin vasta viidennen uudelleen starttauksen jälkeen, joten kannattaa vaan yrittää.

Nettipeliä ei ole lopetettu, mutta uusian accounttien tekeminen on estetty. Eli kannattaa kysellä, jos joku sattus omistaa turhan accon. Ite en pystyy antaa, koska samat salikset on sen verran tiuhas käytös muuallaki :rolleyes:

ei kukaan haluais luovuttaa tunnusta? olisin todella kiitollinen

oon koittanu kolmella eri GameSpy tunnuksella päästä sisään monta kertaa päivässä mutta ei niin ei. aina vaan ilmottaa ID:tä ei löydy :mad:

nyt vähän karkaa aiheesta mut Central Stationkaan ei oo päästäny pitkään aikaan kirjautumaan sisään. joten eipä toimi enää WRC5:kään nettipelinä.

onko tämä PS2 lopun alkua :confused:

ei kukaan haluais luovuttaa tunnusta? olisin todella kiitollinen

oon koittanu kolmella eri GameSpy tunnuksella päästä sisään monta kertaa päivässä mutta ei niin ei. aina vaan ilmottaa ID:tä ei löydy :mad:

hmmm mulla olis muutama acco mutta salasanat unohtunut :(

joskus aiemmin vaihdoin salasanan yhteen accoon niiin eiköhän tuo perkeleen gamespy "tuhonnu" sen siis sillä lailla että sillä ei voi kirjautua kun accojacaan ei voi tehdä uusia että kiitosta vaan.... genraaliiksi kerkesin pelaamaan snipu listoilla 120:nes mutta eipä enää sureta ku on ps3 ja mw2 <3 ps:en oo pelannu mc:tä pian 2 vuoteen :P

oliko tarpeeksi sekavaa ? :D

Ylös Bottom