Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company -peliapu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zeke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zeke

New Member
Näin tuon Battlefield Bad Company GOLDin ja olen kuullut että se koodi millä saa sen QBU.. mikä olikaa aseen nii tulee sähköpostiin, jonka saa siitä paketista? Miten on? Ja mitä eroja on tällä GOLD versiolla ja normaalilla?

Vastaus: Battlefield Bad Company

Mulla on bad company peli ps3:lle ja kun sen tallentaa ja sammuttaa ja aukaisee uudestaan niin siihen tulee että: virhe on tapahtunut (80030001) ja peliä ei voi jatkaa siihen mihin jäi ja joutuu alottaa alusta.. mikähän on vikana peli on vaihdettu kerran ja muissa peleissä ei ole vikaa mm. nhl09 ja gta 4 ei ole vikaa... mikähän on vika????????[

Onko ks. pelissä joku erikoisjuttu headsetille, ku toises pelis tuntuu toimivan, mut täs ei? onko jotai aseutsta tai semmosta?

Onko ks. pelissä joku erikoisjuttu headsetille, ku toises pelis tuntuu toimivan, mut täs ei? onko jotai aseutsta tai semmosta?

Ei pelissä ole mitään erityistä asetusta, mutta joko squadilaisillasi(pystyt puhumaan vain heille) ei ole mikkejä ja sen takia sinusta tuntuu ettei se toimi tai todenäköisempi vaihtoehto on, että BF:BC:ssä on mikin kanssa muutenkin ongelmia, joten mikki ei aina toimi kunnolla jos ollenkaan.

Mut vaikka muilla ei oliskaan mikkiä, nii eikö mun puhu kuitenkin pitäs kuulua niille, ja näkyä se juttu oikees reunas että puhun? Mulla ainakin kuulu ennen teeveestä kaikkien muitten puheet vaíkka ne olis yksikseen puhellu...

Mut vaikka muilla ei oliskaan mikkiä, nii eikö mun puhu kuitenkin pitäs kuulua niille, ja näkyä se juttu oikees reunas että puhun? Mulla ainakin kuulu ennen teeveestä kaikkien muitten puheet vaíkka ne olis yksikseen puhellu...

Joten syy on siis, että BF:BC:ssä eivät mikit toimi aina kunnolla jos ollenkaan, joten ei sinun tarvitse lähteä uutta mikkiä ostamaan.

BF Bad Company

Tarvitsisin apua nettipelin kanssa ,kun se ei oikee toimi. Asia on sillee et pelaa noin 3 min tulee sillee et ``you have lost your connection please...`` jotai tommosta mut kyl mun netti toimii muis peleis iha hyvin, mistäköhän homma johtuu demossa oli sama homma. Helppi ei olis pahitteeks.:confused::confused::confused:

Vastaus: BF Bad Company

Tarvitsisin apua nettipelin kanssa ,kun se ei oikee toimi. Asia on sillee et pelaa noin 3 min tulee sillee et ``you have lost your connection please...`` jotai tommosta mut kyl mun netti toimii muis peleis iha hyvin, mistäköhän homma johtuu demossa oli sama homma. Helppi ei olis pahitteeks.:confused::confused::confused:
Lue verkko-FAQ. Jos modeemisi tukee DMZ-toimintoa, käytä sitä. Sen jälkeen ei pitäisi tulla ongelmia enää minkään verkkopelin kanssa koskaan.

Juuh, itsellä teki muuten juuri samaa hommaa joku ilta tuossa kun pitkästä aikaa kokeilin. Ei ole ennen tehnyt ja muuta muutosta vanhempaan kokoonpanoon ei ole kuin että wippies boksin tilalla on nyt telewellin adsl2 wlan hässäkkä (mallia en muista). Kiitos vinkistä! Hermot meni aika hyvin kun tosiaan 3 min välein potki servulta pihalle. :)

tekisin vielä korjausta eli meillä on telewellin adsl langaton nettihomma. Ja kun pelasin noin 8kk sitten ps3sta vielä langallisella yhteydellä niin sekään ei toiminut bf bad companyssa. Eli mulla ei toimi ean pelit netissä kuten bf:ä, lotr conguest, skate2 ja burnout paradise, mutta esim nhl 09 toimii moitteettomasti mitä välil vähä tilee ku pistää viestiä.

Näin tuon Battlefield Bad Company GOLDin ja olen kuullut että se koodi millä saa sen QBU.. mikä olikaa aseen nii tulee sähköpostiin, jonka saa siitä paketista? Miten on? Ja mitä eroja on tällä GOLD versiolla ja normaalilla?

Tuossa neljä koodia, jotka naputtamalla saa lisäaseita:

try4ndrunf0rcov3r avaa: M60 Machine Gun
your3mynextt4rget avaa: QBU88 Sniper Rifle
aw3somef1rep0wer avaa: USAS-12 Shotgun
cov3r1ngthecorn3r avaa: UZI

Eks kukaan pelasta mun elämää ja auta mua ei ees tt-2k:(:(
Auta ensin itse itseäsi ja lue se verkko-FAQ, kuten jo kertaalleen pyysin tekemään. Jos senkään avulla et osaa, vastaa siinä alussa esitettyihin kysymyksiin. Tuommoisiin "mulla on jokin ongelma, auttakaa" -viesteihin kun on pikkaisen vaikea antaa täsmälääkettä.

kysymys

elikkäs olis semmonen ongelma että kun yritän pelata bf bc demoa netis niin se sanoo että failed to connect Ea online :confused: kiitos jo etu käteen

Osaakos joku kertoa missä mättää kun en pääse kaverin kanssa samaan joukkueeseen (molemmilla onnistuu kyllä moninpeli itsekseen)? Perinteisesti on laitettu custom game - send invite - valittu kaveri listalta. Kaveri saa kutsun mutta kun sen hyväksyy niin vastaan tulee jotain tyyliin: Joining failed. Game unavailable. Please try again.

Miten homma kuuluisi hoitaa?

Vastaus: Battlefield Bad Company -peliapu [PS3]

Ois yks ongelma.. Ku noilla ''find-all-five'' aseitten koodeilla sain kaikki aseet joihin oli
koodi tuossa.:) Mut ei ollu koodia F2000:n.
Sitte tuol jossai nettisivul sanotaa et F2000 avautuu ku on veteran. No sit ostin toisen battlefieldin (Bad Company 2) ja siel bc2:ssa näkyy et oon veteran ja siihen peliin avautu kaikki veteran aseet. Mutta bc1:seen ei avautunu F2000, mistäköhän johtuu??:confused:

Ylös Bottom