Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täällä lisätieto Battlefield: Bad Company Limited EditionNäin tuon Battlefield Bad Company GOLDin ja olen kuullut että se koodi millä saa sen QBU.. mikä olikaa aseen nii tulee sähköpostiin, jonka saa siitä paketista? Miten on? Ja mitä eroja on tällä GOLD versiolla ja normaalilla?
Onko ks. pelissä joku erikoisjuttu headsetille, ku toises pelis tuntuu toimivan, mut täs ei? onko jotai aseutsta tai semmosta?
Mut vaikka muilla ei oliskaan mikkiä, nii eikö mun puhu kuitenkin pitäs kuulua niille, ja näkyä se juttu oikees reunas että puhun? Mulla ainakin kuulu ennen teeveestä kaikkien muitten puheet vaíkka ne olis yksikseen puhellu...
Lue verkko-FAQ. Jos modeemisi tukee DMZ-toimintoa, käytä sitä. Sen jälkeen ei pitäisi tulla ongelmia enää minkään verkkopelin kanssa koskaan.Tarvitsisin apua nettipelin kanssa ,kun se ei oikee toimi. Asia on sillee et pelaa noin 3 min tulee sillee et ``you have lost your connection please...`` jotai tommosta mut kyl mun netti toimii muis peleis iha hyvin, mistäköhän homma johtuu demossa oli sama homma. Helppi ei olis pahitteeks.![]()
Näin tuon Battlefield Bad Company GOLDin ja olen kuullut että se koodi millä saa sen QBU.. mikä olikaa aseen nii tulee sähköpostiin, jonka saa siitä paketista? Miten on? Ja mitä eroja on tällä GOLD versiolla ja normaalilla?
Auta ensin itse itseäsi ja lue se verkko-FAQ, kuten jo kertaalleen pyysin tekemään. Jos senkään avulla et osaa, vastaa siinä alussa esitettyihin kysymyksiin. Tuommoisiin "mulla on jokin ongelma, auttakaa" -viesteihin kun on pikkaisen vaikea antaa täsmälääkettä.Eks kukaan pelasta mun elämää ja auta mua ei ees tt-2k![]()
elikkäs olis semmonen ongelma että kun yritän pelata bf bc demoa netis niin se sanoo että failed to connect Ea onlinekiitos jo etu käteen