Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle
Herja tulee edelleen. Pystyttekö tekemään asialle mitään?
Juu, designed katsoo tässä kun kerkeää.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Herja tulee edelleen. Pystyttekö tekemään asialle mitään?
Tämmöstä viestiä pukkaa kun yritin vastata privaviestiin:
Sorry! You cannot send that message at the moment because the administrator has specified that you may only send one message every 60 seconds.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Minulle tulee tuo sama ilmoitus, kun yritän lähettää privaa. Lähetin yhden viestin päivämääräbugin aikana (3.9.), joten onko tuo syynä?
ei mullakaan, sillo kun vieraana olen.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Haku ei toimi, ainakaan minulla, sanoo että yks haku per 5sec.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Tuota itsekkin epäilin. En ole dessua saanut tässä kiinni ja itse en pääse tuonne sorkkimaan. Eli käy katsomassa näkyykö tuo viesti lähetetyissä. Niin jos sen tuhoaminen auttaisi näin maalaisjärjellä ajateltuna. Samoin myös "message Tracking" kannattaa käydä katsomassa josko 3.9. viesti kummittelee siellä.
Ei huolta! Haku toimii!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan designed
Jepskukkuu. Yksi ylläpitäjämme kärsi tuosta hakuongelmasta hetki sitten, eli siihen on kyllä lääke olemassa, vaatii tosin kohtuullisen määrän käsin tehtävää työtä, yritän hoitaa tässä mahdollisuuksien mukaan jo tänään tässä threadissa asiasta valittaville ihmisille.
Privaviestien suhteen en oikein uskalla luvata mitään, vilkaisin Pallen tietoja ja ainakaan suoraan siihen päivämäärään ei pääse käsiksi (esimerkiksi viimeisen julkisen postauksen voi ylläpito tyhjätä suoraan käyttäjähallinnasta), pitänee katsoa sitten jos tuolta tietokannan puolelta löytyisi joku punainen lanka ongelman korjaamiseen.
Ja anteeksi että on kestänyt, piti pitää huolta muutamasta Provinssivieraasta ja festaroida itsekin.
EDIT: Fiksailin tuossa aiemmin nuo haut mielestäni, kertokaa toki toimiiko vai ei. Privaviestien osalta en uskalla sanoa vielä mitään.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan designed
EDIT: Fiksailin tuossa aiemmin nuo haut mielestäni, kertokaa toki toimiiko vai ei. Privaviestien osalta en uskalla sanoa vielä mitään. [/B]
Vieläkään ei privaviestit lähde. Herja on seuraavanlainen:
Sorry! You cannot send that message at the moment because the administrator has specified that you may only send one message every 60 seconds.
Poistin kaikki aikaisemmat viestini, sekä ne viestit viestiseurannasta, vai mikä se toiminto nyt olikaan.
Voitteko luoda käyttäjätunnusta uudestaan josko se auttaisi tai mitään?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Tämä ongelma ei ole vielä poistunut. Saadaanko sitä korjattua vai onko ainut mahdollisuus poistaa käyttäjätunnus ja luoda se sitten uudestaan?