Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BBS sekoilee??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arisalmi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arisalmi

New Member
Eli menin www.ps2fin.com sivulle ja painoin bbs- nappia, aloitussivun tultua hämmästyin, nimittäin siinä luki Morjens Cujo! Siinä luki montako privaviestiä Cujolla on (paljon enemmän kuin minulla), mutta en päässyt lukemaan niitä tai kirjottelemaan Cujon nimellä.

Eli mistäs tässä nyt on kyse?

Tätä vastaavaa on tapahtunut esim FFfinissä...

Mulla kävi ihan samanlailla.

Minä menin vain Xboxfinin sivuille ja painoin BBS nappia, mutta sama asiahan tuo on. Loggasin sitten ulos ja kirjauduin itse sisään. Ajattelin että joku muu samasta koulusta on käyny katseleen tätä bbs:ää ja unohtanut vaan logata poies.

Onpa outoa? Joku über hakkeri hakkeroitunu BBS:ään?
No eipä tota Cujo nimeä ole paljon näkyny enään.

Ilmoittakaa jos tollasta tulee uudestaan vastaan !

Niin ja ihan mielenkiinnosta, näkyikö etusivulla normaalia enemmän eri alueita ?

Mulla kävi noin kun olin viime syksynä duunissa + viime kesänä. Olin välillä eri koneilla ja aina silloin tällöin sain tekstin "Morjens jormas2000". Kirjauduin vaan aina ulos.

XShava:

Itseasiassa siinä oli se Finnish Lions alue, sinne kun meni niin vaati kirjautumista, omituista...

Ja nyt kokeilin uudestaan, bbs näyttää että morjens Cujo, mutta kun painan Privaviestit niin tulee mun omat privat, ja sinne Finnish Lions alueelle kun yrittää mennä se sanoo että "Access Denied" tai jotain, Arisalmi blaa blaa blaa... ELi mulla ei oo oikeuksia sinne tai jtn...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Itseasiassa siinä oli se Finnish Lions alue, sinne kun meni niin vaati kirjautumista, omituista...

Ja muuta ei tullut näkyviin kuin tuo alue.

Missä täällä on Finnish Lions- alue`? Olen nähnyt vain muutamia FinLi- ketjuja. . .

edit: ja mulla bbs sekoilee siten, että jotkut viestit ovat leveämpiä kuin toiset. En muista tätä tapahtuneen ennen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ja muuta ei tullut näkyviin kuin tuo alue.

Ei tullut mitään ylläpidon privaattialueita, älä pelästy ;)

Ja se alue näkyi pääsivulla, ihan niinkuin ps2 ja xbox ja cube-alueet, mutta kun sinne yritti mennä niin sanoi että en voi mennä sinne...

Edit: Tuli vaan mieleen, että minkälaista matskua siellä ylläpidon alueella on kun XShava noin huolestui? :p

Jotain kinky? ;)

Ei tullut mitään ylläpidon privaattialueita, älä pelästy ;)

No hyvä

Ja se alue näkyi pääsivulla, ihan niinkuin ps2 ja xbox ja cube-alueet, mutta kun sinne yritti mennä niin sanoi että en voi mennä sinne...

Tuota ei pitäisi näkyä ja sinne ei siis pitäisi päästä.

Edit: Tuli vaan mieleen, että minkälaista matskua siellä ylläpidon alueella on kun XShava noin huolestui? :p

En huolestunut, vaan yritän vikaa paikallistaa. Onko vika koko BBS vai vaan Cujon tunnareissa.

Eli ei ylläpidon alueella mitään salaisuuksia ole joista "linnaan" joutuisi ;) , vaan kinastelemme ja haistattelemme keskenämme.

Siellä tosin olisi asiallisilla modeilla tekemistä ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Sen kyllä uskon :). Siellä käydään salaista sotaa konsoleiden välillä :)

Ja haukutaan meitä "taviksia" ;) ja modejen väliset riidat ratkotaan siellä, teksti on kyllä K-18 kamaa, epäilisin...

Tälläkin hetkellä puhuu kuinka "peeloja" me ollaan kun BBS muka sekoilee :) ,eihän se "voi" sekoilla he itse ovat sen säätäneet :)

Taas se BBS sekoilee. Toivottaa taas Cujon tervetulleeksi :)

Finnish Lions
Finnish Lions Claaniin jäsenten yksityisalue.

Tollanen kohta oli siinä BBS:n etusivulla, siinä Yhteiset ja RetroFin- osion välissä, en päässyt sinne, vaati kirjautumista.

Jä näytti taas Cujon privaviestien määrän mutta ei itse viestejä.

Täällähän oli mielenkiintoista tekstiä.No enään ei pitäisi häikkiä
olla kun muutin omia asetuksia vai vieläkö olette Cujo kun
loggaatte sisään ?

Terveisin The Real Cujo ;)

Tuo häikkä oli siinä kun meni sinne BBS:n etusivulle, ennen kuin loggas sisään. Ku loggas niin kaikki oli ihan normaalia.

Ja nyt toimii ihan OK.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cujo
Täällähän oli mielenkiintoista tekstiä.No enään ei pitäisi häikkiä
olla kun muutin omia asetuksia vai vieläkö olette Cujo kun
loggaatte sisään ?

Kyllä minä ainakin olin vielä tänään kun koulussa kävin...

Minäkin menin tänään eräällä toisella koneella nettiin ja bbs:n etusivulla luki: "Morjens, XShava" "Sinulla on 69 privaattiaviestia jne..."

Lisäksi tuon värillisen yläpalkin keskiosa näyttää pomppaavan silloin tällöin pari-kolme milliä ylöspäin.

Eipä tuollainen "onkkelma" paljon ainakaan minua haittaa, sillä ei sitä kirjaudu ulos nappulaa niin vaikeeta ole painaa, että aika sama. Tietenkin parempi ois jos sen sais korjattua niin ei tulis mitään väärinkäsityksiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Minäkin menin tänään eräällä toisella koneella nettiin ja bbs:n etusivulla luki: "Morjens, XShava" "Sinulla on 69 privaattiaviestia jne..."

Ei hajuakaan mistä tämä johtuu, mutta tästä tuli mieleen että pitää privalaatikkoa hivenen tyhjentää taas.

Ylös Bottom