Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

beko tv 16:9 32 tuumaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xclone
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

xclone

New Member
Onko kellään kokemusta BEKO merkkisestä televisiosta?? nimittäin halpa hinta houkuttaa!! www.markantalo.fi lähinnä tiedustelen tuosta 32 tuuman laajakuva mallista! tai normaali 4:3 28 tuuman tellusta! ja käsittääkseni isoimmat mallit käyttävät philipsin ja panasonicin kuvaputkia! kokomallisto nähtävissä www.havulinna.fi (maahantuoja) kirjoittakaa mielipiteitä jos löytyy kyseisiä malleja kotoa!

Katselin itselleni keväällä TV:tä, ja tämä oli yksi kandidaateista. Tutkin uutisryhmiä ja foorumeita, ja yleisesti ottaen suhtautuminen tähän Bekoon oli A) laite torjuttiin täysin, tai B) laitteen suhteen oltiin epäileväisiä. Kuvanlaatua, ääniä, teksti-TV-ominaisuuksia ja joitakin typeriä suunnitteluvikoja muistaakseni kritisoitiin. Muutaman positiivisen tuntuisen kommentinkin tosin luin, mutta ne tuntuivat olevan enemmänkin satunnaiskuluttajien kuin kultakorvasilmäsuperhifistien kirjoittamia. Sen kummempaa omakohtaista kokemusta ei minulla kuitenkaan tästä mallista siis ole.

Itse päädyin Panasonicin TX-28DK1:een, jota on saanut Gigantista hyvinkin edullisesti (around 450 euroa tarjouksessa vähän aikaa sitten). Testivoittaja, ja itsekin olen ollut kovin tyytyväinen.

Olen omistanut Bekon 28" -lk-tv:n muutaman kuukauden ja täytyy todeta että laite on hoitanut hommansa kaikin puolin hyvin (tosin se on ensimmäinen omistamani laajakuva-tv, joten en voi oikein verrata muihin...). Tv:ssä on ok kuva, pelikäytössä hyvät ominaisuudet (60 Hz, S-video -tuki Scartin kautta) ja hyvä hinta-laatusuhde. Ainoa ongelma on ollut tv:n sisäisissä säädöissä (alhaalta jäi osa kuvasta puuttumaan, huolto korjasi), mitään muita vikoja/suunnitteluvirheitä ei ole tullut vastaan...

äänilähtö!!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sleepyhead
Olen omistanut Bekon 28" -lk-tv:n muutaman kuukauden ja täytyy todeta että laite on hoitanut hommansa kaikin puolin hyvin (tosin se on ensimmäinen omistamani laajakuva-tv, joten en voi oikein verrata muihin...). Tv:ssä on ok kuva, pelikäytössä hyvät ominaisuudet (60 Hz, S-video -tuki Scartin kautta) ja hyvä hinta-laatusuhde. Ainoa ongelma on ollut tv:n sisäisissä säädöissä (alhaalta jäi osa kuvasta puuttumaan, huolto korjasi), mitään muita vikoja/suunnitteluvirheitä ei ole tullut vastaan...

Onko siinä laajakuva tellussa äänelle lähtöä jotta voi liittää viritin vahvistimeen?? ja entä löytyykö kuvasuhteen automaattinen valitsin?? vai onko manuaalinen sydeemi??

Ylös Bottom