Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

Cyrus1 sanoi:
Ja mikäs futispeli on kyseessä, This Is Football? Lagaako se, Karma?
Joo, TIF 2005, ja joo, lagaahan se :rolleyes:
Oletkos muuten kokeillut jo FIFAA tai TIFiä netissä? Jos olet niin oletko varma että haluaisit sen tasoisen nettipelin PESiin - futispelien kiistattomaan valtiaaseen? ;)
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

horna sanoi:
Kyllä ne hyvät _netti_pelit löytyy Xboxin puolelta.
miksi toi EI tullu yllätyksenä....eikös tuota konsolisotaa harrasteta jossain muualla täällä foorumissa...ja tosiaan ethän sinäkään kai testaa valmista peliä??

mites muuten, oletko myös X-Poks pelien testaaja?...olis kiva kuulla miten ne pyörii testivaiheessa :p
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

En ole vieläkään päässyt testaamaan niitä. Olen kyllä katellut että halvalla sais nyt hommattua, kun ei kavereilla kellään ole kumpaakaan. Kyllähän mä vieläki haluaisin sen nettipelin, vaikka on se PES4 alkanu himottaa taas vaikkei siinä nettipeliä oliskaan :D
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

Mikäs prkle tuossa Smackdown vs. Rawssa on ideana? Nimimerkillä aivan onneton tumpelo tappelupeleissä. Tuo vois ihan hupanen olla jos vain riittäs pääkopassa muisti opetella nuo miljoonat liikkeet.. Turpaanha tuossa tuli 100-0.
On muuten aivan hirveä tuo Gamespyn pelinhakusofta tuossa.
 
Vastaus: Betatestit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

Hehe kohtuullisen hauskaa tuo Bra & Panties-pelimuoto. Tarkoituksena repiä kilpakumppanilta (naikkoselta) vaatteet päältä. Harmi ettei omaa hahmoa pysty luomaan kuin miespuolisena, jolla taas ei voi tuota pelimuotoa pelata.. Sukupuolirasismia!
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

horna sanoi:
Mikäs prkle tuossa Smackdown vs. Rawssa on ideana? Nimimerkillä aivan onneton tumpelo tappelupeleissä. Tuo vois ihan hupanen olla jos vain riittäs pääkopassa muisti opetella nuo miljoonat liikkeet.. Turpaanha tuossa tuli 100-0.
On muuten aivan hirveä tuo Gamespyn pelinhakusofta tuossa.
Siis ootko wwe smackdown vs raw beta testaaja??,jos oot niin ;) ,nimittäin itse odotan tuota peliä suuresti!.Voisitko kirjoitella tietoa sen nettipelistä tänne tai lähettää privaa?
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

finn hitman sanoi:
Siis ootko wwe smackdown vs raw beta testaaja??,jos oot niin ;) ,nimittäin itse odotan tuota peliä suuresti!.Voisitko kirjoitella tietoa sen nettipelistä tänne tai lähettää privaa?
Eiköhän tuo ole betatestauksen säännöissä kiellettyä joten en rupea isommin kommentoimaan. Sitäpaitsi on vielä niin raakile tuo betaversio ettei tuosta vois oikein jutun tynkää saada aikaseksi.
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

Karma sanoi:
Miten siinä muuten puolustetaan? Saako puolustajan sivuttaisliikkeeseen jotenkin? Eli jos on esim. yksi yhtä vastaan -tilanne ja hyökkääjä tulee vauhdilla kohti maalia (ja puolustajaa) - painetaanko siinä vain X:ää vai..?
Lue manuaali ;)
Sekä ympyrä, kolmio ja neliö tekee erilaisia puolustusliikkeitä, rämpyttele jotain niistä juostessasi vastustajaa kohti. X vaihtaa toiseen pelaajaan, L1 pistää tietokoneen puolustamaan puolestasi.

Pakko kai pelailla viikonloppuna jotta jotain ilmaista tuolta saisi - ei ole onni ollut mukana yhdessäkään arvonnassa vielä :(
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

"Pakko kai pelailla viikonloppuna jotta jotain ilmaista tuolta saisi - ei ole onni ollut mukana yhdessäkään arvonnassa vielä "

Krekko - onhan betassakin sentään joku taso kelle palkintoja jaellaan :)
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

Ahh...tule TiF niin rökitän sinut, pakko voittaa peli!
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

krekko sanoi:
No voi jummi kun ei siellä kerrota kuin taklausnapit, ei sitä että miten puolustetaan. Esim. PESissä saa puolustajan sivuttaisliikkeeseen painamalla R2 (ellen väärin muista) ja painamalla X:ää ohjaamasi äijä yrittää painostaa pallollista pelaajaa ja saada tältä pallon pois. Toimiiko TIFissä jotenkin samalla tavalla vai tekeekö pelaaja vain jonkun taklauksen painamalla nappia? No täytyy testata.. puolustuksen testailussa vain tulee herkästi takaiskumaaleja.. :)
Suurin ongelma on siis siinä kun alakeskikentälle jää aukko ja hyökkääjä pääsee 1 vs 1 -tilanteeseen ja juoksee täyttä häkää maalia kohti ja vastassa olevan puolustajan pitäisi yrittää saada siltä pallo pois.
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

krekko sanoi:
Lue manuaali ;)
X vaihtaa toiseen pelaajaan, L1 pistää tietokoneen puolustamaan puolestasi.
Sori, unohdin kertoa että käytän TIF2- eli PES-kontrolleja..
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

krekko sanoi:
Ahh...tule TiF niin rökitän sinut, pakko voittaa peli!
Mä voisin tulla rökitettäväksi. Killzonen discot ja lagi ei erityisemmin nappaa kuin lyhyinä pätkinä ja kiinnostaisi oppia TIFin kontrollit kunnolla jotta näkisi että innostuisko siitä sen verran että ostaisi jonain päivänä sen vaikka käytettynä. Milloinkas sut tavoittaa sieltä?

Hmm.. pitäisköhän järkätä FL vs SP -matsi TIFissä? :)
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

Karma sanoi:
Mä voisin tulla rökitettäväksi. Killzonen discot ja lagi ei erityisemmin nappaa kuin lyhyinä pätkinä ja kiinnostaisi oppia TIFin kontrollit kunnolla jotta näkisi että innostuisko siitä sen verran että ostaisi jonain päivänä sen vaikka käytettynä. Milloinkas sut tavoittaa sieltä?

Hmm.. pitäisköhän järkätä FL vs SP -matsi TIFissä? :)
Mukana! :)
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

Mennään vaikka tänään (sunnuntai) pelailemaan, olen saatavilla about 16.00-22.00. Ei pitäisi olla ongelma saada myös Ustzlerba, Vesa ja LASCAR mukaan.

edit: Suomihuone klo 20.00 ja siellä sitten pelaillaan kuka ketäkin vastaan ja kimppapelejä?
 
Vastaus: Beta testit tänään 25.8. kello 22.00 alkaen.

krekko sanoi:
Mennään vaikka tänään (sunnuntai) pelailemaan, olen saatavilla about 16.00-22.00. Ei pitäisi olla ongelma saada myös Ustzlerba, Vesa ja LASCAR mukaan.

edit: Suomihuone klo 20.00 ja siellä sitten pelaillaan kuka ketäkin vastaan ja kimppapelejä?
Vois kyl , vois kyl.Jos meikäläisen pyörä on vielä tän illan rikki niin voishan sitä tulla pelailemaan.
 
Ylös Bottom