Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Betatestaus loppuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arcane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arcane

Active Member
Kaikille betatestaajille taitaakin olla tullut jo kirje, että betatestaus loppuu 15.10.-03. Kun tämä päivä on tullut, ei vanhat beta-accountit enää toimi.

Jokainen betatestaaja sai toki uuden subcrition koodin uutta rekisteröitymistä varten (heh, siinä on tietysti se vuoden ilmainen peliaika. :D ) sekä kiitokseksi Microsoftilta mielettömän hienon Xbox Live T-paidan (oli vähän iso, mutta kyllä se päälle menee).

Minua ei siis näe enää (muuta kuin ehkä pari päivää tässä) Livessä Gamertagilla Tapio, vaan uudeksi on varmaankin tulossa Arcane/Arcanua.

Kommenttia, kysymyksiä ja muuta saa pistää tähän.

Tähän voisi kaikki muutkin betatestauksen "uhrit" pistää uuden GamerTaginsa. Uusi GamerTagini on Arcanua, kaveriviestiä saa pistää (mieluiten ainakin Wolfensteinin pelaajilta). Poistakaa vanha gamertagini Tapio listaltanne, koska sitä en enää tule käyttämään.

Tuliko kyseisen kirjeen mukana muutakin kuin T-paita. Siis se uusi liveen syötettävä tunnari, kun minulle sellaista ei tullut ?

Minulle ainakin tuli paita sekä iskemätön starter kit CD. Tosin en ole vielä käyttänyt uutta koodia, kun ole odotellut että beta-tagini suljettaisiin.

Ylös Bottom