Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Vastaus: BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Miksi muuten jampat lähti? Ei kai sitä nyt luovuteta ihan heti? Vai menikö vehkeet rikki? Lagiahan alussa kyllä oli aika paljon, mutta kyllä sekin tasoittui.

Lagia oli tosiaan alussa jonnin verran muttei ainakaan kovin häiritsevästi. Itellä tosiaan piti häippäistä hoitamaan muita hommia kesken kaiken ja kun pääsin takasin konsolin ääreen oli pelitkin jo ilmeisesti kuihtuneet. No kerkesin ainakin lahjoittaa tagini Haggikselle:D
 
Vastaus: BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Komppaan sundmania tuon ilmoittautumisen suhteen. Jos jotain sovitaan, niin siitä pidetään kiinni. Nyt homma meni ihmettelyksi ja säätämiseksi, squadit olis pitänyt miettiä etukäteen, kuten junnuilla, eikä jättää kaikkea säätämistä gimmelin harteille. Katoamistemput kesken pelin esim. lagin takia on pitäis jättää pois, varsinkin kun varamiehiä ei ollut tarjolla. Voihan sitä aina jotenkin jeesiä tiimiä vaikka kuinka lagittaa. Jos tuntuu että homma on liian vaikeaa/monimutkaista, niin on parempi olla ilmoittautumatta. Yhden perseily pilaa kaikkien kivan. Tekniikan pettämiset on sitten asia erikseen, itsekkin tipuin kesken matsin suoraan dashboardiin kerran. Perheellisiä ynnä muita vammaisia varten, olis kiva että jatkossa(kin) sovitaan hommat ajoissa valmiiksi, meillä kaikilla kun ei ole peliaikaa loputtomista täällä vanhainkodissa.
 
Vastaus: BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Perheellisiä ynnä muita vammaisia varten...

Tää alkaa olee aika paksuu tekstii.
Pyyhkikää ainakin mun nimi listoilta. Ei kiinnosta enää.
 
Vastaus: BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Tää alkaa olee aika paksuu tekstii.
Pyyhkikää ainakin mun nimi listoilta. Ei kiinnosta enää.

Vaikka aika ronskisti olikin sanottu, niin ainakin minä ymmärsin Himpun lukevan itsensäkin samaan sakkiin. Ainakin ikänsä puolesta näin.
 
Vastaus: BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Olen pahoillani poissaolon johdosta, mutta luulin että papat pärjää ilman meikää. Ilmeisesti ei sitten. Kattelin että porukka oli jo melkein kasassa silloin ysiltä ja en sitten jaksanut jäädä kärkkymään varasijalleni, kun kutsu kapakkaan tuli. </3
 
Vastaus: BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Tää alkaa olee aika paksuu tekstii.
Pyyhkikää ainakin mun nimi listoilta. Ei kiinnosta enää.

Kaikilla ei ole samanlainen huumorintaju, itse ainakin nauroin ääneen tolle lainille. Ja ei me sua harza enää otetakaan mihinkään peleihin mukaan, ei tolla asenteella. Äijän ois pitäny olla pappajoukkueessa, mutta teiniangsti on vieläkin päällä. Huh huh. Älä ota niin vakavasti.

Ja OvertDog, en hoksannu tosiaan sanoa, että ei varamiesten tarvi olla linjoilla pelien alkaessa. Jos joku peruuttaa ja ilmoittaa siitä täällä, niin on siinä heti paikkaaja valmiina. Esim. joni22 peruutti ja laittoi viestiä foorumille ja Mattiboy poimittiin varasijalta mukaan. Pitää ens kerralla olla vähän huolellisempi ton aloitusviestin kanssa. Mitään haittaa ei tietenkään ole siitä että on valmiina pelaamaan, kuten nyt nähtiin kun joku ei tullutkaan.
 
Vastaus: BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Joo vähän harmitti ku se taisto lopahti niin äkkiä.Turpaanhan siinä tuli ja kovasti mutta kyllä minä ainakin olisin ollu valmis vielä jatkamaan.Eihän tämä nyt niin vakavaa pitäs olla.No jos sitte seuraavalla kerralla.Jos näitä nyt joku vielä järjestää.
 
Vastaus: BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Joo vähän harmitti ku se taisto lopahti niin äkkiä.Turpaanhan siinä tuli ja kovasti mutta kyllä minä ainakin olisin ollu valmis vielä jatkamaan.Eihän tämä nyt niin vakavaa pitäs olla.No jos sitte seuraavalla kerralla.Jos näitä nyt joku vielä järjestää.

Ei olekaan vakavaa, mutta ei ole oikein mitään järkeä pelata kun toisella puolella ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa tai edes laittaa kampoihin. Ei ensimmäistäkään laatikkoa papat saaneet räjäytettyä. :(

Kyllä näitä pelejä vielä tulee. Ens kerralla mietitään vaan vähän paremmin.
 
Vastaus: BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Ei ensimmäistäkään laatikkoa papat saaneet räjäytettyä. :(

Yhden laatikon saitte räjäytettyä ja mielestäni oli jossain vaiheessa ihan hyvää rähinää. Kyllä ainakin itesellä oli välillä ihan tekemisen meininkiä.

-Frogilixin ehdottamaa Doodlea ei mielestäni tarvita, tulee varmasti vaan lisää säätöä. Kaikista tärkeintähän näissä peleissä on se että jengi tulee sovittuna aikana.

Antaisin ainakin yhden mahdollisuuden eka, kun ei sinne kenenkään tarvitse rekistöröityä ja on mielestäni simppeli käyttää ja jokaisen on itse helppo päivittää oma status.
 
Vastaus: BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Tää alkaa olee aika paksuu tekstii.
Pyyhkikää ainakin mun nimi listoilta. Ei kiinnosta enää.
No, ei mun takia kannata suuttua, se oli vitsi ja mä pyydän anteeksi.
 
Vastaus: BFBC2 Papat vs. Juniorit privapelit pe 15.7.2011 klo 22.00

Samanlaisen peli-illan voisi joskus järjestää Halo Reachin parissa. Mitäs sanotte? Itse olisin ainakin mukana ja pappaosastoa, 32v.
 
Ylös Bottom