Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bleach DS 2nd: Kokui Hirameku Requiem

Kraton^

New Member
Bleach DS 2nd: Kokui Hirameku Requiem on Bleach anime ja manga sarjaan perustuva peli ja sen toinen osa ilmestyi nintendo DS:lle 15 päivä tätä kuuta.

Peli on aivan mahtava ja ehdottomasti paras tappelupeli, joka on ikinä julkaistu käsikonsoleille. Lempi hahmoni on Kisuke Urahara ja pelaan melkein aina sillä. Hahmoja on tullut yli kymmenkuta enemmän, mitä Bleach DS:ssa oli ja tarinamoodista on tehty paljon selkeämpi ja nyt siinä voi valita kentät kenttäkartan muodossa.

Jos joku haluaa ottaa kunnolla turpaan Wi-Fissä, niin privaan vaan niin pistetään pelit pystyyn ja takaan varmaan häviön vastustajalleni :cool:
 
Vastaus: Bleach DS 2nd: Kokui Hirameku Requiem

Voisitko kertoa lisää tästä pelistä? Ymmärtääkö pelistä hyvin, onko vaikeata pelata jos ei tajua yhtään mitään japanista?
 
Vastaus: Bleach DS 2nd: Kokui Hirameku Requiem

Zuor sanoi:
Voisitko kertoa lisää tästä pelistä? Ymmärtääkö pelistä hyvin, onko vaikeata pelata jos ei tajua yhtään mitään japanista?

Todella helppo on tajuta japanilaiseksi peliksi. Alkuvalikko on japaniksi, mutta hahmo huutaa aina sen kohdalla sen nimen(Esim. Trainingmode - Traaninmodoja(lausuu)). Lisäksi jokaisessa kohdassa kun menee alkuvalikkoon, niin yläpuolella lukee englanniksi sen nimi(Story mode, Time attack,survival mode,vs mode,arcade mode,option etc..) ja peliä pelatessa jutut on englanniksi ja esim. Pause valikon jututkin on englanniksi(retry,commandlist,quit jne..).

Itse olen pelannut peliä yli 40h ja vielä jaksaa mättää. Wifissä, training modessa ja survival modessa menee suurin osa ajasta nyt.

Hahmoja on tasan 44 ja on vain 2 paria samankaltaisia hahmoja. Muuten kaikki hahmot ovat tosi erinlaisia.
 
Vastaus: Bleach DS 2nd: Kokui Hirameku Requiem

Hmm...tämän pelin hankintaa täytyy ihan harkita, kun olen kova Bleach fani enkä omista kuin Cubelle Bleach pelin. Peli voisi sopia juuri ostamalleni DS Litelle, kun vanha DS on pyhitetty ainoastaan Mario Kartin peluuseen :cool:
 
Vastaus: Bleach DS 2nd: Kokui Hirameku Requiem

Aion heti ostaa tämän pelin, mistäköhän sen saisi? Voisiko joku antaa linkkiä?

Japanilaiset pelit toimivat euroopasta ostetulla NDS:llä, onko näin? Ei ole siis aluelukittu?
 
Vastaus: Bleach DS 2nd: Kokui Hirameku Requiem

Kraton^ sanoi:
Todella helppo on tajuta japanilaiseksi peliksi. Alkuvalikko on japaniksi, mutta hahmo huutaa aina sen kohdalla sen nimen(Esim. Trainingmode - Traaninmodoja(lausuu)). Lisäksi jokaisessa kohdassa kun menee alkuvalikkoon, niin yläpuolella lukee englanniksi sen nimi(Story mode, Time attack,survival mode,vs mode,arcade mode,option etc..) ja peliä pelatessa jutut on englanniksi ja esim. Pause valikon jututkin on englanniksi(retry,commandlist,quit jne..).

Itse olen pelannut peliä yli 40h ja vielä jaksaa mättää. Wifissä, training modessa ja survival modessa menee suurin osa ajasta nyt.

Hahmoja on tasan 44 ja on vain 2 paria samankaltaisia hahmoja. Muuten kaikki hahmot ovat tosi erinlaisia.

Vähän hidas vastaus mutta hieno kuulla! Pitää ostaa kunhan rahaa saa riittävästi!

Aion heti ostaa tämän pelin, mistäköhän sen saisi? Voisiko joku antaa linkkiä?

Japanilaiset pelit toimivat euroopasta ostetulla NDS:llä, onko näin? Ei ole siis aluelukittu?

Ei ole minkäänlaista aluekoodia, hyvin toimii.
 
Vastaus: Bleach DS 2nd: Kokui Hirameku Requiem

No, keskiviikona sitten tipahti posilaatikkkoon peli ja nyt sitä onkin sitten hakattu koko loppuviikko ja kaikki hahmot on jo melkein saatu.

Vielä pitää toi wi-fi usb-laite ostaa, niin pääsee nöyryyttämään vastustajia tai itseään.:D
 
Ylös Bottom