Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Blitball peli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

arit73

Well-Known Member
onko kukaan voittanut sitä ensimmäistä blitball peliä pelin alussa ?

sen Kun voi kuulemaan voittaa

Kyllä sen kai voi. Ite jauhoin aika pitkään, mutta semmonen tuntu jäi et kone pelas aika puolueellisesti. Eli kuin ihmeen kaupalla teki pari maalia ennen loppua kun oli häviöllä.

Voihan sen voittaa , tämä johtaa hieman erilaiseen keskusteluun Wakkan ja joukkueen välillä pelin jälkeen. Myöskin Wakka ojentaa pokaalin joukkueelle...

Kyllä. Ensimmäisellä kerralla kyllä hävisin kun en tiennyt Blitzballista paskan vertaa. Mutta toisella läpipeluukerralla tuli hankittua Jecht Shotti ja ottelu meni - kuin vettä vaan :).

Mä voitin sen heti ekalla yrityksellä (sain myös Jecht Shotin ekalla yrityksellä) aikamoisella munkilla 1-0 tekemällä maalin tokalla puoliajalla. Sit mä pelasin sen ottelun mun pikkuveljelle ja se meni ku vettä vaa ja pieksin sen 2-0 tekemällä Dattolla maalit. Nyt mä oon pelannu Blitzballia n.100 ottelua ja vieläki jaksaa vääntää ja hankkia tekniikoita.

Häh..? Luulin että sen ensimmäisen Blitzball-matsin voittaa miten päin tahansa. Itse en ainakaan tajunnut pelistä juuri mitään, mutta peli päättyi silti 3-2 tulokseen Aurochsien (siis minun) hyväksi.

Mitä jos sen ottelun häviää? Mitä tapahtui?? Olisi ihan kiva tietää sekin, jos vaan joku viitsii kertoa.

Miten voi muka pitää nollat siinä matsissa oma joukkue.. Sen maalivahdin se torjunta-arvo (tjsp) on 5. se on tosi huono. Olin jo valmiiks 1-0 häviöllä ja vastustaja veti lopussa (10sek aikaa) hätäpotkun melkein toisesta päästä ja molari imas senkin sisään. 4 kertaa koitin sitä ekaa peliä, ja niiden pelien aikana se mun mokke torju jopa yhden laukauksen.
Vastustajalle taas pitäis päästä ihan maalin viereen vetään, jolloin on vähintään 2, yleensä 3 vastustajaa edessä joten ei toivoa ilman Jecht shottia. Jecht shotin voi kumminkin vetää vaan kerran erässä kun se vie niin pirusti sitä... sitä.. hp:tä tai jotain..

Feldonille

Jos sen pelin häviää, niin wakka jää sinne veteen makaileen kun muut poistuu. Sitten Tidus menee sinne sen luokse kattoon sitä kun örrimöykyt hyökkää. En tiedä miten juoni menee jos sen voittaa, varmaan ne ötökät jossain välissä hyökkää kummiskin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Jos sen pelin häviää, niin wakka jää sinne veteen makaileen kun muut poistuu. Sitten Tidus menee sinne sen luokse kattoon sitä kun örrimöykyt hyökkää. En tiedä miten juoni menee jos sen voittaa, varmaan ne ötökät jossain välissä hyökkää kummiskin.
Kuten jo sanoinkin, voitin Blitzball-ottelun heti ensi yrittämällä. Puheistanne päätellen minulla oli joko onnea, tai sitten minulla on jotain uskomattomia luontaisia Blitzball-taitoja :D Kannattaa pelauttaa Wakkaa niin paljon kuin mahdollista.

Voisiko joku kertoa miten saa Jecht Shotin??

Chaxille spoileri:
Örrimörrit hyökkäävät Wakkan ja Tiduksen kimppuun ja tilanne näyttää toivottomalta. Lord Seymourin Aeoni pelastaa kuitenkin päivän ja tuhoaa kaikki hirviöt. Myöhemmin pukuhuoneessa Wakka ojentaa pokaalin joukkueelle, onnittelee kaikkia ja ilmoittaa siirtyvänsä voittajana täysipäiväiseksi guardianiksi. Muu joukkue tuulettelee innoissaan ja heittää joutavaa läppää (jee, ollaan mestareita!! en ois ikinä arvannu!! jne.). :rolleyes:

feldon: Jecht shotin saa kun mennään veneellä ennen Lucaa. menee yhessä vaiheessa veneen, tai laivan, toiseen päähän jossa on pallo ja Tidus näkee taas joitain muistoja kun Jecht lesottaa että se on paras eikä kukaan muu osaa Jecht shottia. Sitten saa ite yrittää sitä painelemalla oikeitta nappeja. Jos sen saa oikein niin saa Jecht shotin.

Tein aluksi kaksi maalia Tiduksella, niin se rupesi tuulettamaan,
sitten vielä yhden Wakkalla.

Miten Wakkan saa mukaan peleihin? Oon pelannu pari league peliä mutta en oo saanu Wakkaa niihin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Miten Wakkan saa mukaan peleihin? Oon pelannu pari league peliä mutta en oo saanu Wakkaa niihin

Ihan varmuuden vuoksi:

SPOILER

Wakkan saa vasta, kun olet saanut itsellesi ilmalaivan. Wakka seisoo siellä komentosillalla. Sieltä voit palkata sen.

SPOILER LOPPU

Eli noin.

Chax: kiitos vihjeestä! Ajattelinkin että jotain vielä seuraisi siitä kun kämmin sen JechtShotin siellä laivan kannella. En viitsinyt sen takia ladata tallennuksia uudestaan. Olisikohan kannattanut..? Onko JechtShotia mahdollista saada enää mistään muualta??

DemonWithin kerkesikin jo vastata siihen Wakka-ongelmaan.

JechtShotin voi saada edelleen sieltä laivalta. Muistaakseni matkalla Kilikasta Lucakaan. Tosta en ole kyllä varma se voi olla Besaid saarelta Kilikaan välillä myös. Menet vain ilmalaivalla johonkin laivan lähtöpaikkaan ja matkustat ilmalaivan sijaan tavallisella laivalla paikasta toiseen. Voit tutkia laivan kantta ja pallon pitäisi edelleen olla kannella. Sitten vain kokeilet saada sen taidon itsellesi. Saaminen toimii samalla tavalla kuin ensimmäiselläkin mahdollisuudella. Seuraat vain ilmestyviä ohjeita.

Rixu: Kiitos! Iso helpotus minulle!! Pitääkin kokeilla heti kun tenttikausi on saatu päätökseen :p

Ylös Bottom