Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Blizzardin uusi projekti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wombut
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wombut

Jäsen
Blizzard laskuri

tuossa pitäisi olla laskuri Blizzardin uusimman projektin julkaisuun, eli ei enää kauaa =)

Netissä liikkuu huhuja että peli voisi mahdollisesti tulla myös jollekkin konsolille... noh, taattua laatua ainakin on odotettavissa "käyttiksestä" huolimatta

T: Me_love_Blizzard_Wombut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Onkos mitään tietoa mikä tuo peli olisi?
Ei mitään tietoa! Jännittävää!

Ihan näin offtopicina vielä kysymys Blizzardin WarCraft III:a pelanneille: kannattaako ostaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Ihan näin offtopicina vielä kysymys Blizzardin WarCraft III:a pelanneille: kannattaako ostaa?

E-H-D-O-T-T-O-M-A-S-T-I

eli jos Warcraft 2 ja Starcraft kolisi, niin tämä on samaa nannaa, mutta kauniimmassa paketissa.

Itse peruspeli ei kauheasti ole muuttunut, mutta miksi olisi pitänytkään?

Blizzard osaa asiansa :)

-PV-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Itse en päässyt tuosta pelistä millään eroon ennenkuin olin päässyt sen läpi :)

Topiciin...
Kauhee tutina seuraavat 8 tuntia 45 minuuttia.... *tutinaa tutinaa*

"It's for a console. And it's a Metal Gear Solid style game."

Ja konsoli on oletettavasti Xbox. ;(

Luulin, että tuo oli tosi hauskasti esitetty oma mielipide, ikäänkuin se olisi lainattu jonkin tekijän sanoista. Ja niinhän se sitten olikin.

No höh! Itse odottelin SC2:sta. Ihan liikaa MGS-duplikaatteja tulossa. MGS2 ja Splinter Cell riittäisi paremmin kuin hyvin.

6 tuntia 39 minuuttia

henk. koht. vähän toivoisin että se olisi jatkoa niin mainiolla StarCraftille ja tällöin luonnollisesti PC:lle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Itse kyllä veikkaisin jonkun sortin StarCraft nimeä kantavaa peliä Xbox:lle... No saa nähdä.

Ja kuinkas ollakkaan pelihän on Starcraft: Ghost ja myös hyvä lukea IGN:n juttu pelistä

"No specific platforms have been released at this time, and all Blizzard is saying is "next-generation consoles," so by our best guesses, that probably means that we'll be seeing Nova on all three consoles. Unfortunately, the same can't be said for the PC or Macintosh, and it appears that, at least at this point, StarCraft: Ghost will be a console-exclusive title. All you PC players, write your congressman! "

Viimeksi muokannut moderaattori:
ilmeisesti 3rd person räiskintää missä käytetään aseita kuin myös PSI-energiaa, noh, eka tälläinen blizzardilta, mutta silti luottamus pysyy =) "late 2003" julkaisu...

edit: en jaksanu uuttakaan postata, niin noi kuvat kyllä näyttävät upeilta. C&C Renegade anyone? päästään seikkailee StarCraft maailmaan, upeelta näyttää ainakin taistelut zergejen ja protonejen kanssa (sori jos nimet meni väärin, ei voi muistaa)

ja laiskoille tiedoksi, katso kuvat
TÄSTÄ

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
ilmeisesti 3rd person räiskintää missä käytetään aseita kuin myös PSI-energiaa, noh, eka tälläinen blizzardilta, mutta silti luottamus pysyy =) "late 2003" julkaisu...

edit: en jaksanu uuttakaan postata, niin noi kuvat kyllä näyttävät upeilta. C&C Renegade anyone? päästään seikkailee StarCraft maailmaan, upeelta näyttää ainakin taistelut zergejen ja protonejen kanssa (sori jos nimet meni väärin, ei voi muistaa)

ja laiskoille tiedoksi, katso kuvat
TÄSTÄ

blizzardin tuntien tuo siirtyy vahintaan sinne 2004 vuoden puolelle

Ylös Bottom