Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bomberman Generation

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShereKhan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ShereKhan

New Member
Onko tietoa tämän pelin kohtalosta eli tarkemmin sanottuna Euroopan julkaisusta?

Jenkeissä jo ilmestynyt ja arvostelujen mukaan kenties paras Bomberman olisi luvassa.

Kiitokset Esalle, täytyykin tutustua tuohon listaan!

Jaahas, Joulupukki on ilmeisesti kiireinen, joutuen selkä vääränä kantamaan Marioita ja Metroideja yms , että siinä ei enää Hudsonin Pommimies säkkiin mahdu. Eipä tuolla väliä, pääasia on pelin ilmestyminen:).

Olin aika 50/50 tuleeko tuota Suomeen, koska N64:n loppuaikojen Bomberman jäi vain Japaniin. Generation julkaistiin Jenkeissä, joten siitä epäilin Euroopankin saavan omansa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Uudet kiitokset Esalle! + jos pukki tätä lukee (tai joku tontuista) niin perun ikävät puheeni ja olen aina luottanut sinuun!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
:D
Meillä pukki käy vaan tyhjentämässä kassinsa mun huoneen lattialle...:mad:

Valehtelisin jos väittäisin pukin tuntevani, itseasiassa jättää tänäkin jouluna pelit varmuudella parvekkeelle kun taitaa joulukuusi jäädä myyjälle, muuten se jättäisi pelit kuusen alle. Pukkihan pitää meitä ihan eriarvoisessa asemassa... mun pelithän paleltuu pakkasessa!:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jamaan98

Hahaha!
Michael Jacksonillakin on samoja taipumuksia kuulemma :D

Joo niin määki oon kuullu:(

Niin tuosta pelistä sen verran, että saipa Gayspotin arvostelijoilta arvosanaksi 8.0, joten eipä taida ihan kökköpeli ollakkaan!:)

Jaa täytyykin mennä lukemaan tuo arvostelu, 8.0 on GS:ssä tosi hyvä.

EGM lehdessä sai 8.0, 8.5, 8.5 / 10

Edit: eipä kannatakaan lukea enää, jos ei satu olemaan jäsen tuolla Gamespotissa... noh kommentista ja pisteistä saa sentään pääasian selville.

Ylös Bottom