Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Boondock Saints II: All Saints Day (2009)

Sami Turunen

FilmiFIN Moderaattori
Lainaus etusivulta:
Pyhimysten paluu: Boondock Saints 2 tulossa 2009!

Lähes kymmenen vuotta siitä on huhuttu ja nyt se on totta. Vuoden 1999 yllätyshitti, The Boondock Saints, saa jatkoa, kun Boondock Saints II: All Saints Day ilmestyy teatteihin vuonna 2009.

Kotikortteleitaan rikollisista puhdistaneita McManuksen veljeksiä avauksessa esittäneet Sean Patrick Flanery ja Norman Reedus uusivat roolinsa, kuten myös palkkatappajien ykkönen, Il Duce (Billy Connolly). Saumatonta jatkumoa varmistaa Troy Duffy, joka ohjasi myös ensimmäisen Boondock Saintsin. Willem Dafoen esittämän FBI-agentin paikasta vastaa tällä kertaa Julie Benz.

All Saints Day alkaa asetelmasta, jossa Irlantiin kolme vuotta aikaisemmin paenneet McManukset joutuvat jättämään rauhallisen maalaiselämän, ja palaavat Bostoniin selvittämään paikallisen pastorin murhaa, joka on lavastettu heidän nimiinsä. Lentävän lyijyn vaihdolta ei siis tälläkään kertaa vältytä.
 
Vastaus: Boondock Saints saa jatkoa!

Huh huh, ykkönen on parhaita leffoja mitä oon koskaan nähnyt. Tarina on mielenkiintoinen ja meininki hulvattoman brutaalia. Eli tykkään :D Jatkoa kun saa niin huh huh. Jään kyllä odottelemaan erittäin suurella mielenkiinnolla. upeeta! Huikeeta!
 
Vastaus: Boondock Saints saa jatkoa!

Jes! Täähän on mukava yllätys, vain yksi asia jää vähän hampaan väliin.. Dafoen poissaolo. Sitä tyyppiä soisin nähdä leffoissa useamminkin, jotenkin tykkään sen tyylistä tai jotain.

Innolla jäädään odottelemaan :)
 
Vastaus: Boondock Saints saa jatkoa!

Huh huh, ykkönen on parhaita leffoja mitä oon koskaan nähnyt. Tarina on mielenkiintoinen ja meininki hulvattoman brutaalia.

Tismalleen samaa mieltä! Törmäsin tähän ketjuun sattumalta mutta aivan loistavaa että päättivät tehdä tämän. Odotukset ovat (ehkä liiankin) korkealla :)

Ei taida olla vielä tarkemmasta julkaisupäivästä infoa kun en imdb:stä (http://www.imdb.com/title/tt1300851/) sitä huomannut?
 
Vastaus: Boondock Saints saa jatkoa!

noniin, hieno homma ja uutta tietoa minulle, eka osa oli silkkaa rautaa kyllä, odotuslistan kärkeen menee tämä.
 
Vastaus: Boondock Saints saa jatkoa!

päätin katsoa tämän ensimmäisen osan, koska olin kuullut sen olevan viihdyttävä elokuva. Elokuva tosiaan oli viihdyttävä, mutta harmillisesti vain ensimmäisen puolituntisen ajan. Tosin tällöinkin sitä vaivasi jo osittain kauhea näyttely (baarimikko, Rocco, venäläiset..). Tosin eipä paljon parempaa ollut heille kirjoitetut hahmotkaan. Pääosan esittäjät olivat loistava valinta ja mainioita rooleissaan.

Puolituntisen jälkeen tosiaan kaikki meni päin helvettiä. Juoni juoksi paikallaan, käsittämättömiä kohtauksia (Dafoen luokattomat homoclipit), Rocco otettiin mukaan elokuvaan jne. Täysin naurettava ja ala-asteen äidinkielen tarinoista revitty loppuratkaisu olikin loistava lopetus tälle elokuvalle.

Ei ollut odotukset korkealla ennen tämän katsomista, mutta silti petyin. Ne joiden mielestä Boondock Saints voi olla parhaita näkemiään elokuvia, ilmeisestikin nauttivat täysin eri asioista kun minä. Tarvitaanko tälle elokuvalle jatko-osaa? Mahdollisuudet viihdyttävästä elokuvasta ovat olemassa, jos tämä Troy Duffy on kasvanut 10 vuoden aikana.
 
Vastaus: Boondock Saints saa jatkoa!

Ykkösosan katoin just äsken koska olin kuullut että on hyvä ja saa tänävuonna jatkoa ja olikin muuten Helvatan hyvä leffa! Tätä kyllä odotan.
 
Ylös Bottom