Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands

Rixa

Active Member
Hei. Löytyisikö täältä aikuista menoa jauhamaan silloin tällöin kyseistä peliä cooppina verkon yli? En ole testannut vielä kyseistä moninpeliä, mutta olen kyllä lukenut notta parempi olisi olla ns tuttuja kenen kanssa pelaa, johtuen loottisysteemistä (free for all).

Mikäli peli löytyy ja kiinnostusta niin vastailkaa tähän ketjuun. Oma hahmo on vasta aluillaan joten moninpeliin toki voisi esim tehdä uudet hahmot.

T.Riku
 
Vastaus: Borderlands

Sä ole vähän myöhässä, tiedät varmaan mikä peli ilmestyy tänään. Kattele ystävälistaa ja laita kutsua, jos olen linjoilla. Mä olen tällä hetkellä lvl 23 eli jos haluat haastetta, voin kutsua sutkin, saat parempia aseita nopeammin. Pazeus on myös vannoutunut BL mies, laita sille frendikutsu, jos ei ole sun listalla... Sillä on jo ainakin 4 hahmoa kehissä.
 
Vastaus: Borderlands

Ei Rixa oo myöhässä, ei kaikki tota überhypetettyä säntäilyä oo hankkimassa ainakaan heti. Mullekin maistus aikuisempi co-op-seura. Yksinpeliä vääntänyt vajaan viikon silmät ristissä, iski kun sata jänistä, lvl 33 Berserker olemassa, mutta co-opin takia voisi aloittaa uudella hahmolla.
 
Vastaus: Borderlands

Ei Rixa oo myöhässä, ei kaikki tota überhypetettyä säntäilyä oo hankkimassa ainakaan heti. Mullekin maistus aikuisempi co-op-seura. Yksinpeliä vääntänyt vajaan viikon silmät ristissä, iski kun sata jänistä, lvl 33 Berserker olemassa, mutta co-opin takia voisi aloittaa uudella hahmolla.

En kuule ole myöhässä en. Mulle ei noi Coddoset iske lainkaan, ei niitä kyllä hyllyistänikään löydy.

Mä oon randomjamppojen kanssa pelannu onlinea, ihmeen hyvin on menny. Mikkiä en ole käyttänyt (en edes ole ottanut selvää toimiinko ja miten), sitten kyllä käytän jos on tuttuja kenen kanssa spiikata. Huntteri o levelil 19 täl hetkellä tms.

Löyty pienoinen hunterglich, wikisivuilta löytyypi jos joku haluaa lisäinfoa
Tässä linkki Mordecaihin jossa mainittu tuo glichi videon kera

Edit: Pistäkäähän ideoita peli-illasta viikolla niin voisi sopia jotain :). Viikonloppuna ei käy mutta nyt ma-to aksellilla kyllä joskus 2100 tms aikaan.
 
Vastaus: Borderlands

Edit: Pistäkäähän ideoita peli-illasta viikolla niin voisi sopia jotain :). Viikonloppuna ei käy mutta nyt ma-to aksellilla kyllä joskus 2100 tms aikaan.
Tää viikko on aikalailla buukattu arkena. Torstaina ehkä, muuten menee ens viikkoon.
 
Vastaus: Borderlands

Joo tosiaan frendikutsua vaan tulemaan... Tai voin laittaa itsekin jos muistan ja jos et vielä ole listoillani (ehkäpä oletkin?)

Meillä on M-arkun ja OlderSpaceManin kanssa vielä yhteinen cooppi aloittamatta ja siihen mahtuu kyllä vielä 4. kaveri mukaan, joten otetaan tää jossain vaiheessa asiaksemme... Harvoin vaan tulee luettua enää näitä KFINin boardeja kun riittää juttua tuolla KFP:n foorumillakin (linkki allekirjoituksessa). Siellä pystyis XMB -viestien ohella mukavasti sopimaan näitä cooppeja ym pelisessioita!
 
Vastaus: Borderlands

Joo tosiaan frendikutsua vaan tulemaan... Tai voin laittaa itsekin jos muistan ja jos et vielä ole listoillani (ehkäpä oletkin?)

Meillä on M-arkun ja OlderSpaceManin kanssa vielä yhteinen cooppi aloittamatta ja siihen mahtuu kyllä vielä 4. kaveri mukaan, joten otetaan tää jossain vaiheessa asiaksemme... Harvoin vaan tulee luettua enää näitä KFINin boardeja kun riittää juttua tuolla KFP:n foorumillakin (linkki allekirjoituksessa). Siellä pystyis XMB -viestien ohella mukavasti sopimaan näitä cooppeja ym pelisessioita!

Pitänee tarkastaa lista, että löytyykö vai ei. Mulla se meni oikeestaan KFP kanssa toistepäin, kun ei oikein noi mainstream verkkohässäkät kiinnostaa niin ei ollu oikein mitään KFP asiaa joten jäi siellä notkuminen sitten vähille ja loppuikin sitten. Coopit kiinnostaa mutta Deadmatchailyt ei niinkään.
 
Vastaus: Borderlands

ei oikein noi mainstream verkkohässäkät kiinnostaa niin ei ollu oikein mitään KFP asiaa joten jäi siellä notkuminen sitten vähille ja loppuikin sitten.
KFP-foorumi on nykyään valtaosin jotain muuta kuin CoDia, kaiken maailman Dirtit ja FIFAt ja nyt viimeisimmäksi juuri Borderlands ovat saaneet papat innostumaan myös yhteistyöhenkisestä pelaamisesta. Fiksua peliseuraa siis löytyy sieltä jo vähän peliin kuin peliin. (Paitsi SOCOMiin.)
 
Vastaus: Borderlands

KFP-foorumi on nykyään valtaosin jotain muuta kuin CoDia, kaiken maailman Dirtit ja FIFAt ja nyt viimeisimmäksi juuri Borderlands ovat saaneet papat innostumaan myös yhteistyöhenkisestä pelaamisesta. Fiksua peliseuraa siis löytyy sieltä jo vähän peliin kuin peliin. (Paitsi SOCOMiin.)

:DJuu. 99% kaikista postauksista koskee tällä hetkellä MW2:sta. Mutta tosiaan, borderlandsiinhan ainakin pari pappaa etsii co-op-seuraa. Ja muihinkin peleihin sieltä seuraa löytyy.
 
Vastaus: Borderlands

Tämäkin pappa on addiktoitunut Borderlandsiin. "Ongelma" on se, etten ole juurikaan pelannut mitään monipelejä...vielä. Menen paraikaa vasta jossain levelissä 25 ja kiinnostais tietää mikä Borderlandisin monipelissä on "se" juttu. Co-op vai vs? Mukaan saa tämmöisen amatöörin tarvittaessa kutsua...
 
Vastaus: Borderlands

Borderlandsin moninpeli on käytännössä co-opia. Pari areenaa löytyy, joissa voi ottaa 2v2-faittia, ja matsaamaan pääsee myös läpsäyttämällä toista naamaan ja kaverin läpsäytettyä heti takaisin.

Eli coop-peli pääasiassa, ja erittäin hauska sellainen. Parhaiten pääsee vauhtiin aloittamalla kaverin/kaverien kanssa kokonaan uuden pelin ja pelaamalla näillä hahmoilla aina yhdessä. Toinen vaihtoehto on pelata suunnilleen samassa vaiheessa pääjuonta olevan kaverin kanssa niin, että se hostaa, joka on suorittanut vähemmän tehtäviä. Yhdestä tehtävästä voi saada pisteet vain kerran, ja sellaisista tehtävistä ei voi saada expoa, joita ei juonen perusteella vielä voi päästä suorittamaan.

Noin muuten Borderlands on yksi parhaita coop-kokemuksia itselleni. Toivottavasti samanlaisia tulee lisääkin.
 
Ylös Bottom