Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Broken Sword: The Sleeping Dragon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oopee1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiköhän tuo ole tulossa, kun parin viikon takaisilla ECTS-messuilla julkaistiin uusia kuvia pelistä. Peli on näillä näkymin tulossa 24. päivä lokakuuta.

On se tulossa. Luotettava tiedonlähteeni kertoi, että peli saapuisi Eurooppaan 7.11.2003. Tietenkin lähteeni voi olla väärässä - sitä en pois sulje.
Olen Broken Sword sarjan suuri fani. Rakastan näitä pelejä! :)

Peli ilmestyy PS2:lle, Xbox:lle ja PC:lle.

Hieman minua inhottaa tuo fakta, että peli ei ole enää sitä ihq-piirretty-grafiikkaa vaan on ollut pakko änkeä 3D-graffaa peliin. :(

Tässä parisen kuvaa pelistä:
Näillä näkymin Broken Sword siis ilmestyy Euroopassa 7.11.2003. ^^ .Ja onhan sitä peliä odoteltukkin. Ennen itse pelin pelaamista suosittelen näitä sivuja: _http://www.broken-sword.com _Sieltä voi mm. kuunnella hieman introa pelin musiikkiin ja noin ensikuunteluiden perusteella voin sanoa, ettei musatyyliä ole huimasti muunneltu, mikä on erittäin hyvä juttu! ^^ Myöskin jos joku ei ole pelannut kahta ensimmäistä peliä, niin sieltä saa vähän character infoa.

Uutisia:
broken-sword.com on ilmoittanut pelin ilmestymispäiväksi 14.11.2003. Joten mitä todennäköisemmin peli ilmestyykin vasta tällöin kauppoihin. Kyseessä on kuitenkin vain viikon heitto aikaisempaan arveltuun. ^^

Noin 6 h uusinta Broken Swordia takana ja täytyy sanoa että ompa nannaa !! 3d:n siirtyminen on onnistunut upeasti. Tuli taas huomattua kuinka paljon tämän tyyppisiä pelejä onkaan kaivannut. Hätäpäissäni ostin tämän PS2:lle kun sen ensiksi sille sai, mutta täytyy varmaan ostaa myös PuuCee versio :) Juonesta ei sen enempää, kuin että hyvältä vaikuttaa.

+ Juoni / huumori taattua BW laatua
+ Graafiikat (upeat !)
+ Ohjaus toteutettu mallikkaasti

- Lataus ajat (Minua ei haittaa, mutta varmaan nykypelien tykitykseen tottuneita kyllä)
- Äänibugit (Spiikit menee monessa kohdassa toisen päälle !)

No, täytynee pelata lisää....

Jos äkkiseltään pitäisi arvosana antaa niin 9/10.

Sen kimalluksen olisi voinut jättää pois niistä "tärkeistä, tutkimisen arvoisista" kohteista, jotta peliin olisi saatu vähän enemmän pituutta kun olisi joutunut tutkimaan kunnolla kaikki paikat.

Aika niukasti on tullut kommentteja kyseisestä pelistä. Eikö kukaan ole hommannut peliä, vai eikö kukaan vaan ole vaivautunut kertomaan mielipidettään? Itse ajattelin pelin hommata, mutta mulla onkin tässä vain yksi ongelma. Eli, ostanko pelin PC:lle vai PS2:lle? Onko näiden versioiden välillä mitään huomattavia eroja? Jos on, niin minkälaisia? Itseäni ainakin houkuttelisi PC- versiossa halvempi hinta. Jos siis löytyy kummallakin alustalla peliä pelanneita, niin kommentit olisivat tarpeen.

Tilasin kyseisen pelin eilen... Kirjoittelen omat kommentini sit kun saan pelin käsiini.
PC versiosta sen verran että kannattaa kokeilla kyseisen pelin demoa. sen voi käydä lataamassa ainakin tuolta
www.peliplaneeta.net

Kokeilin demoa, ja sen perusteella tuli myös kokoversio ostettua pc:lle. En voi muuta sanoa kun, että kyllä tämä on todella mahtava peli. Nyt on noin neljä tuntia takana ja todella hyvin on juoni temmannut matkaansa. Grafiikka ja äänet ovat kummatkin toteutettu todella mallikkaasti ja varmasti osittain tämänkin takia tunnelma on todellakin katossa. Ääninäyttely ansaitsee myös erikoismaininnan. Ja ainakaan tässä pc- versiossa ei ole pitkiä lataustaukoja, vaan peli kulkee eteenpäin erittäin jouhevasti eikä latailua edes huomaa. Toi taitaa ainakin olla yksi näistä eroista pc- ja ps2- versioiden välillä. No, mutta täytyy pelata lisää, ennen kuin voin antaa enempää kommentteja pelistä.

Ylös Bottom