Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout 3 - Takedown (crash)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skiizer87
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

skiizer87

New Member
Eli miten noita crash-junctioneita saa lisää avattua. Itsellä on vain auki se ensimmäinen, vaikka kuinka olen tahkonnut sitä. Rahaa tulee ja uusia autoja tulee käyttöön, mutta miten niitä uusia junctioneja(alueita) saa käyttöön. Parhaimmillaan tulee 200k$ rahaa siitä ekasta.

World-tilan kauttakaan ei näytä aukeavan niitä, vaikka niissäkin on raceja ajeltu ihan kivasti. Missä mättää vai enkö vain tajua?

Vastaus: Burnout 3 - Takedown (crash)

Kiitokset kaikille vinkin anteneille, arvostan entistä enemmän tätä palstaa.

Itselläni olisi semmoinen ympäripyöreä kysymys kuin, että mikäs näistä PS2:n Burnouteista mahtaa olla yleisesti se parhaana pidetty? Kakkosen omistan ja kolmosta olen myös kokeillut ja nyt myöhäisherännäisenä kiinnostaisi jokin (tai jollain aikavälillä kaikki, jos ne ovat edes kohtuullisia) Burnout hankkia kun niitä on alelaarit väärällään. Jossain vaiheessa putosin vaan kärryiltä noiden lisänimien kanssa (Legends, Revenge, Reloaded, Resurrection, Final Paradigm...;), joten mitäs niitä nyt on ja mikä niistä kannattaa Point of Impactin seuraksi hankkia. Ja nimenomaan siis PS2-julkaisuja haen, PS3:kin löytyy mutta sen Burnout-valikoima ei vielä ylitä meikäläisen käsityskykyä.

PS. Samoin muuten kävi Need for Speedien kanssa, Underground 2:een asti olen perillä sarjan kehityksestä mutta sen jälkeen alkaa hämärtyä...

Itselläni olisi semmoinen ympäripyöreä kysymys kuin, että mikäs näistä PS2:n Burnouteista mahtaa olla yleisesti se parhaana pidetty?
Ite pelasin PS2:lla kakkosen ja kolmosen läpi, ja kyllä kolmonen oli parempi lähinnä monipuolisuutensa ansiosta. Revengeä tuli jonkin verran pelattua, mutta se ei enää iskenyt. Ja tuota uudemmat taitavat olla sitten PSP:ltä portattuja pelejä. Joten Takedownin kohdalla sarja koki PS2-huippunsa, jos minulta kysytään.

Kolmonen eli Takedown on nyt hommattu ja onpahan se melkoisen mahtava peli. Tälläkin hetkellä on kalja toisessä ja padi toisessa kourassa! Lueskelinpa parit arvostelut läpi ja jonkunmoinen yleislinajaus näkyisi kuitenkin olevan, että Revenge (eli Burnout 4) lisää asioita ja parantaa pelimekaniikkaa lisää suunnilleen samanlaisen hyppäyksen kuin Point of Impact -> Takedown ja onpahan pirulainen kuulemma vieläpä helpompi (mulla on traumat kakkosesta kun se jäi johonkin kisaan aikanaan pahasti jumiin...). Täytynee siis sitäkin joskus kokeilla... kunnes luonnollisena jatkona lopulta siirtyy Paratiisiin.

Mutta joo, ensin kyllä fiilistellään tuon Takedownin parissa. Iälleni kiitos siitä, että pelin ei tarvitse sisältää uusinta supergrafiikkaa ollakseen viihdyttävä! Vaikka kohtuullisen hyvältähän tuo vielä nykypäivänäkin näyttää, autoissa saisi vain olla jokunen polygoni lisää, sen verran kulmia niissä näkyy... mutta kuka siitä välittää kun lentomälli on kohdallaan, vauhti saa Wipeoutit vihertämään kateudesta ja peltiä vääntyy enemmän kuin keskikokoista suuremassa teollisuuslaitoksessa!

sulla on just oikea taktiikka.
itsekkin vedin aikoinaan kaikki pelin pahimmat kisat läpi pöhnässä.

kyllä mulla ainakin pahemmin hermot meni revengen kanssa kuin takedownin mutta saattaa johtua ihan itsestä eikä pelin vaikeudesta.

Ylös Bottom