Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Mulla on luultavasti koko viikonlopun kestävä reissu tiedossa Harmittaa koska ois ollu ihan kiva tulla tätä pitkästä aikaa hinkkaamaan.. No jos sunnuntai-iltana on vielä jengiä tulossa niin sitten voisin tulla linjoille mukaan
MUTTA mihin Lobbyyn? Japani? se on ollu aika hyvä ja joo 20:00 kuulostaa näillänäkymin hyvältä. mulla ei oo EA Login nimeä enään teen sen uuestaan sitten lauantaina...
Eihän siellä muualla ole jengiä paljon näkynyt, kuin jenkki-lobbyssä. Vallataan siis Japani.
Mutta kannattaa varmaan sitten kuitenkin huristella 50Hz-moodissa, että kaikki pääsee mukaan, ok?
EDIT: Kävin jo viime yönä menettämässä vähäisiä pisteitäni nettipelissä, kun en ollut aikoihin pelaillut.
vallataan Japani.......onhan kiva päästä pelaamaan suomalaisiakin vastaan ......ite pelasin toissa päivänä Burnout 3 ja otin köniin mutta nöyryytin porukkaa....yhessä kisassa voitin muut 43:lla sekunnilla...nyt oon pelaillu kyllä enemmän Battlefronttia.....
Olipas kiva pelata pitkästä aikaa. Noin puolisentoista tuntia tuli tahkottua viiden finijäsenen porukalla. Oli jopa yllättävän tasaista loppuvaiheessa kun kaikki pääsivät hakemaan tuntumaa. Mä voin selitellä mun huonoja raceja sillä, että totuin jo hakemaan törmäyksiä kun pelattiin road ragea =)
Ja mikäs sen mukavempaa kuin niitata kaveri heti lähdöstä (tuli tehtyä kaks kertaa oliverin kustannuksella =P)
Mutta oli kiva pelata. Kiitoksia vaan osallistujille, ehkä joskus uusiksi.
Harmi, kun en huomannut tätä aiemmin. Olisi ollut mukavaa pelata pitkästä aikaa "vanhaa kunnon" Burnista suomalaisseurassa. No, ensi kerralla sitten minäkin olen mukana.
Minäkin olin linjoilla tunnin verran, mutta taidot olivat ruostuneet sen verran että poistuin vähin äänin takavasemmalle . Mutta hauskaa oli, kiitos kaikille!