Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itsekin kaipailisin peliseuraa...
'Hetki' on suhteellinen käsite. Itselleni hetki on maksimissaan 5min ja siinä ajassa jos ei ketään ilmesty paikalle on turha jäädä venaamaan, että josko sieltä parin tunnin päästä joku putkahtaisi.Itseasiassa siellä löytyy yllättävän helposti ainakin toinen pelikaveri, kun vaan jaksaa odotella hetken tyhjässä huoneessa. Yllätyin tästä itsekin kun kerran vahingossa jäi kone odottelemaan.
Oletteko muuten tehneet itse kysymyksiä? Hauskaa, mutta lopulta kohtuullisen haastavaa tehdä laadukkaita visoja. Kaiketi tähän ketjuun voi laittaa myös vinkkejä hyvistä visoista? Minua ainakin kiinnostaisi hyvin laaditut yleistietovisat, kun en jaksa oikein noita kaikenmaailman Aku Ankka -kisoja. Vaikka hyvälaatuisia nekin ovat mitä olen osaa testaillut.
Olisko minuutin tai kaksi kestänyt minulla enimmillään, kun olen pelaillut. Mutta toki on myönnettävä, että ei tuolla ole läheskään yhtä paljon suomalaisia pelaajia kuin esimerkiksi englanniksi pelaavia. Englanninkielellä pelatessa saa melkein aina kaikki sohvapaikat täyteen suunnilleen heti :-D'Hetki' on suhteellinen käsite. Itselleni hetki on maksimissaan 5min ja siinä ajassa jos ei ketään ilmesty paikalle on turha jäädä venaamaan, että josko sieltä parin tunnin päästä joku putkahtaisi.Jottei pointtiani ymmäretä ihan väärin, niin kerrottakoon tämä tosiseikka ettei siellä onlinessa niitä pelaajia niin paljoa pyöri, että niitä kannattaisi jäädä pidemmäksi aikaa venaamaan. Parempi on sopia vaikka joku ajankohta milloin mennään/menette porukalla kisailemaan.
Itse olen muutaman visan nopeasti pyöräyttänyt ja lisää huonoa laatua on tulossa, kunhan jaksaisi tehdä noita visoja.![]()
Perjantaina 23.1.2008 klo 1900 eteenpäin.
Tulkaa pelaamaan Sohvien taistoa! Yritän kekkuilla verkossa koko illan, jos vain peliseuraa löytyy. Suomisäädöillä mennään.
Perjantaina 23.1.2008 klo 1900 eteenpäin.
Tulkaa pelaamaan Sohvien taistoa! Yritän kekkuilla verkossa koko illan, jos vain peliseuraa löytyy. Suomisäädöillä mennään.