Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Buzz Quiz Tv

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salee007
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

salee007

Member
Jos jollain on kyseinen peli ja käy sen kanssa joskus onlinessa niin lisäilkää mun PSN: salee007.
Ois kiva saada noita sohvientaisto trophyja:)

Vastaus: Buzz Quiz Tv

Joo en oo minäkään seuraa sieltä ikinä löytänyt, joten jos joskus vaikka yhdessä pelattas? Mun PSN: Huzko laita mulle vaikka ystävänlisäys pyyntö niin kattellaan jos vaikka joskus saatais molemmat niitä trophyja :)

Peli löytyy ja tulee välillä iltasin pelailtua..
Lisäilen & lisäilkää listalle.

Harvemmin kyllä tuolta onlinen puolelta löytyy pelaajia, mutta jos joulun mukana tulisi uusia pelaajia. Minut saa lisätä, psn: zuke :)

Itseasiassa siellä löytyy yllättävän helposti ainakin toinen pelikaveri, kun vaan jaksaa odotella hetken tyhjässä huoneessa. Yllätyin tästä itsekin kun kerran vahingossa jäi kone odottelemaan.

Oletteko muuten tehneet itse kysymyksiä? Hauskaa, mutta lopulta kohtuullisen haastavaa tehdä laadukkaita visoja. Kaiketi tähän ketjuun voi laittaa myös vinkkejä hyvistä visoista? Minua ainakin kiinnostaisi hyvin laaditut yleistietovisat, kun en jaksa oikein noita kaikenmaailman Aku Ankka -kisoja. Vaikka hyvälaatuisia nekin ovat mitä olen osaa testaillut.

Itseasiassa siellä löytyy yllättävän helposti ainakin toinen pelikaveri, kun vaan jaksaa odotella hetken tyhjässä huoneessa. Yllätyin tästä itsekin kun kerran vahingossa jäi kone odottelemaan.

Oletteko muuten tehneet itse kysymyksiä? Hauskaa, mutta lopulta kohtuullisen haastavaa tehdä laadukkaita visoja. Kaiketi tähän ketjuun voi laittaa myös vinkkejä hyvistä visoista? Minua ainakin kiinnostaisi hyvin laaditut yleistietovisat, kun en jaksa oikein noita kaikenmaailman Aku Ankka -kisoja. Vaikka hyvälaatuisia nekin ovat mitä olen osaa testaillut.
'Hetki' on suhteellinen käsite. Itselleni hetki on maksimissaan 5min ja siinä ajassa jos ei ketään ilmesty paikalle on turha jäädä venaamaan, että josko sieltä parin tunnin päästä joku putkahtaisi. :rolleyes: Jottei pointtiani ymmäretä ihan väärin, niin kerrottakoon tämä tosiseikka ettei siellä onlinessa niitä pelaajia niin paljoa pyöri, että niitä kannattaisi jäädä pidemmäksi aikaa venaamaan. Parempi on sopia vaikka joku ajankohta milloin mennään/menette porukalla kisailemaan.

Itse olen muutaman visan nopeasti pyöräyttänyt ja lisää huonoa laatua on tulossa, kunhan jaksaisi tehdä noita visoja. :)

Ooteellaanpa aattoon sale sit vähän nappuloi painelemaan, mut sitä ennen vedetää änärii eikö vaan? (Samas tiimis salee:n kaa):rolleyes:

'Hetki' on suhteellinen käsite. Itselleni hetki on maksimissaan 5min ja siinä ajassa jos ei ketään ilmesty paikalle on turha jäädä venaamaan, että josko sieltä parin tunnin päästä joku putkahtaisi. :rolleyes: Jottei pointtiani ymmäretä ihan väärin, niin kerrottakoon tämä tosiseikka ettei siellä onlinessa niitä pelaajia niin paljoa pyöri, että niitä kannattaisi jäädä pidemmäksi aikaa venaamaan. Parempi on sopia vaikka joku ajankohta milloin mennään/menette porukalla kisailemaan.

Itse olen muutaman visan nopeasti pyöräyttänyt ja lisää huonoa laatua on tulossa, kunhan jaksaisi tehdä noita visoja. :)
Olisko minuutin tai kaksi kestänyt minulla enimmillään, kun olen pelaillut. Mutta toki on myönnettävä, että ei tuolla ole läheskään yhtä paljon suomalaisia pelaajia kuin esimerkiksi englanniksi pelaavia. Englanninkielellä pelatessa saa melkein aina kaikki sohvapaikat täyteen suunnilleen heti :-D

Perjantaina 23.1.2008 klo 1900 eteenpäin.

Tulkaa pelaamaan Sohvien taistoa! Yritän kekkuilla verkossa koko illan, jos vain peliseuraa löytyy. Suomisäädöillä mennään.

Perjantaina 23.1.2008 klo 1900 eteenpäin.

Tulkaa pelaamaan Sohvien taistoa! Yritän kekkuilla verkossa koko illan, jos vain peliseuraa löytyy. Suomisäädöillä mennään.

voishan sitä tulla, en ookkaan pitkään aikaan pelaillu, katotaan onko jo aivot ihan syväjäässä :D

bahrain12345 nimimerkki ja eilen pelailin juuri kyseistä peliä,mut tosi on ettei peliseuraa tahdo löytyy.Lisäilen teidän nimiä ystävälistalle ja lisäilkää te mun,nii otetaan matsia:cool:

Itsekin tämän juuri hommasin, aika tuskaa oli löytää nettiseuraa... Yhden pelin pääsin vetämään. Ja hullu nimellä pelataan...

Olisihan tuota ihan hauska netissä vähän visailla, jos vielä pelaatte niin pistäkää päivämäärää ja kello aikaa tänne millon pelaatte tai lähettäkää viestiä Ps3.sella, niin pistetään visat käyntiin, sais nuita trophyjäkin ehkä kerättyä.

Ite pelailen kans vielä hetken aikaa... Sohvien voitoista puuttuu viä paljon:confused: Ja peliseuraa on aika nihkeästi... Viestiä tai jotai saa laittaa... iltaisin olen päivystämässä...:)

Pelaakos tätä enää kukaan? Ei tahdo löytää onlinevastusta :( Jos alkaa Buzz! TV Visa suonta kutittamaan niin lisätkää zuke ja tulen haastamaan teidät onlineen.

Ylös Bottom