Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare
Nyt on muuten paljastunut pelin julkaisupäivä. Se on 9. marraskuuta.
Lähde: Livegamers
Nyt on muuten paljastunut pelin julkaisupäivä. Se on 9. marraskuuta.
Lähde: Livegamers
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
NviperO sanoi:Jos kakkonen ei iskenyt kannattanee jättää kolmonen suosiolla väliin. Itse pidin paljon CoD2:sta, mutta kolmonen oli melkoisen kuivahtanutta pakkopullaa.
Nelonen taas näyttää ihan kunnon toimintapläjäykseltä, ja onhan puikoissa jälleen se oikea tekijätiimi. Ehdottomasti omalla odotuslistallani.
tiong sanoi:Videot löytyvät tällä hetkellä osoitteesta
http://tng.kapsi.fi/cod4/, mutta public betan avautuessa uppailen videot varmaankin suoraan Youtubeen.
tiong sanoi:Onnistuinpa taas saamaan koodin pelin betatestiin pitkällisen yrittämisen jälkeen.
(vinkkinä: US Gold -account tarvitaan taas lataukseen, aivan kuten Shadowruninkin kanssa. Tee siis uusi jenkkitili jo etukäteen jos haluat päästä mukaan maanantain public-avauksessa)
Latauksessa on, fiiliksiä tulossa myöhemmin.
Jos joku on jaksanut raportoida tuosta tekijöille, niin eiköhän ole korjattu.Snydenthur sanoi:Onkohan tässä sama puuduttava "bugi", mikä kolmosesta löytyy?
Kyllä mulla toimii lataus suomi accountin kanssa.tiong sanoi:(vinkkinä: US Gold -account tarvitaan taas lataukseen, aivan kuten Shadowruninkin kanssa. Tee siis uusi jenkkitili jo etukäteen jos haluat päästä mukaan maanantain public-avauksessa)
Paolo sanoi:Jos joku on jaksanut raportoida tuosta tekijöille, niin eiköhän ole korjattu.
Joblo sanoi:Redeem Codellako US Liveen goldia sait vai miten helv??
Itse tajusin vasta USAlaisen tilin tekemisen hyödyt viime viikolla
Harmi vaan kun ei voi noita sarjoja ym. katsella
EDIT: Siis mitäh? Miten sait koodit kun niitä vasta huomenna aletaan jakelemaan?
Nyt olen jo aivan kujalla!