Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

APX sanoi:
Joskus tuo lagi kyllä hatuttaa kun tyhjentää lippaan toiseen ja sitten kattoo killcamista kun ei olekkaan kerennyt kuin muutaman kudin ampua, samoin RPGllä ampuu savut tulee mutta ohjus ei lähdekkään vaikka on kerennyt laukaista.

Minkäslaisia kokemuksia teillä muilla on lagin suhteen? Henkilökohtaisesti vähän pelkäsinkin että peli ei lagaa mitenkään näkyvästi, esim. warppailun muodossa, vaan se verhoilee lagin tasaiseksi viiveeksi. Muutaman kerran olen ihmetellyt miksi pelin "autoaim" tai "sticky aim" kohdistaa tähtäimen metrin puolitoista kaverista sivuun, ja lopulta todennut että "ai siinäkö se oikeasti olikin".

Niin, minkälaisia kokemuksia teillä muilla on? Oletteko todenneet Killcamia katsoessani kohteenne olleen metrin pari sivussa kuin missä itse hänet näitte, vaikka scoreboardia katsoessanne kaikilla onkin täydet palkit yhteyden laatua kuvaamassa? Luonnollistahan se on että jenkkien kanssa lagaa, mutta kaipa pelin pitäisi silti kertoa siitä muuten kuin täysiä vihreitä palkkeja näyttämällä, ja pelaajia turhauttamalla.

Pidän tästä pelistä hyvin paljon, vaikka tämä viesti saattaa vaikuttaa negatiiviselta. Pyrin vaan olemaan realisti, ja haluan kartoittaa pelin mahdolliset kehitysalueet. Pelaamamme versio on joka tapauksessa vasta beta. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Bernhardt sanoi:
Muutaman kerran olen ihmetellyt miksi pelin "autoaim" tai "sticky aim" kohdistaa tähtäimen metrin puolitoista kaverista sivuun, ja lopulta todennut että "ai siinäkö se oikeasti olikin".

Täh, onko pelissä Autoaim :) Enpä ole huomannut edes. Vai pitääkö se kytkeä jostain päälle?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Aivan loistava, parasta moninpelisotaa 360:sellä tähän mennessä. Kiitokset vaan Pelaaja-lehdelle. Tuntuu että Bioshockin yksinpeli ja tämän moninpeli tekevät itselleni Halo 3:sta tarpeettoman. Olispa jo marraskuu :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

oTosi sanoi:
Täh, onko pelissä Autoaim :) Enpä ole huomannut edes. Vai pitääkö se kytkeä jostain päälle?

En ole lukenut tällaisesta ominaisuudesta mistään Call of Duty 4:stä informoivasta ulkoisesta lähteestä, mutta voisin vaikka vannoa, että pelissä on myös Call of Duty 3:sta tuttu "Sticky Aim". Eli kun pelin "automaattitähtäys" tai paremmin "automaattijäljitys" lukitsee tähtäimesi kohteeseensa/kohteeseesi, hahmosi liike hidastuu, ja "Sticky Aim" ottaa vallan.

Jonkin teorian mukaan "Sticky Aim" todellakin vain hidastaa hahmosi liikettä, näin helpottaen tähtäimen pitämistä kohteessasi, mutta mielestäni "Sticky Aim" myös jäljittää kohdettasi puolestasi. Sinun täytyy olla hyvin lähellä kohdettasi, jotta näin kävisi. Haulikolla tämän huomaa ehkä helpoiten: tähtäimesi lukittuu tai "töksähtää" kohteesi viereen, eli ei siihen jossa kohteesi näyttäisi olevan sinun ruudullasi, vaan ilmeisesti siihen mihin "Sticky Aim" kohteesi sijoittaa, tai missä kohteesi oikeasti sijaitsee serverin näkökulmasta lagin mahdollisesti vaukeuttaessa todenmukaista näköhavainnointia. Vasta tämän "töksähtämisen" jälkeen pääset jatkamaan omaa tähtäämisen hienosäätöä.

Jonkin Call of Duty 3 -foorumilla esiintyneen teorian mukaan "Sticky Aimin" voi disabloida Call of Duty 3:n asetuksissa, tai Xbox Livessä tiettyjä profiilistasi löytyviä oletusasetuksia säätämällä. Myönnän, että paikoin voi olla vaikeaa seurata puhunko "Sticky Aimista", vai "automaattitähtäyksestä", mutta en itsekään tiedä pitäisikö nämä kaksi asiaa erotella, vai ovatko ne kooditasolla yksi ja sama asia.

En todellakaan tiedä muuttiko tämä Xbox Livessä tapahtunut asetusten muuttaminen mitään, mutta näin minä joka tapauksessa tein, sillä en pidä yhtään ajatuksesta, että FPS-pelissäni on "automaattitähtäys". Toimi tämä menetelmä tai ei, se ei poista sitä tosiasiaa, että melkeinpä kaikki muut käyttivät "automaattitähtäystä". Halusin siis vain tietoisesti tehdä pelistäni vaikeamman, mutta toisaalta myös samalla ottaa kantaa Call of Duty 3:n "automaattitähtäystoimintoon". Voitte varmaan kuvitella miten paljon pelin aluskasvillisuudesta ja maastopuvuista oli hyötyä, kun vastustajasi "automaattitähtäys" pysähtyi kohdallesi, näki pelaaja sinua tai ei.

Joka tapauksessa, kutsumme havaitsemaani "Sticky Aimia" "Sticky Aimiksi", tai "automaattitähtäykseksi", se on joka tapauksessa löydettävissä myös Call of Duty 4 -pelistä, ihan kuten sen edeltäjästäkin(/edeltäjistäkin), Call of Duty 3:sta. Useimmat saattavat rekisteröidä tämän "töksähdyksen" jonkinlaiseksi ainutlaatuiseksi bugiksi, mutta voisin vaikka vannoa, että kyseessä on edellämainitsemani "Sticky Aim".
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kiitos hyvän kaverini sain koodin tähän, ja kyllähän on maistunut. Hieno tunnelma ja komean näköstä menoa, ja create a class on hieno lisä. Kyyti on ollut vaan aika kylmää kun ei aiemmin ole tullut pelattua räiskintäpelejä livessä, poislukien muutama kymmenen matsia GOWissa. Mut kyllä se tästä varmaan reenilllä paranee niin kuin sialla juoksu. Ja marraskuussa tää kyl tulee poimittua mukaan
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Nyt on vissii tuohon tulossa joku päivitys, joka nostaa betan maksimi rankin 25. Onkos kellää tarkempaa tietoa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hyvä niin pääsee testailee Martyrdomia. Last stand ei oikein nappaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

nothing sanoi:
Jos joku jäi ilman koodia yksi olisi tarjolla.

Minullakin on yksi ylimääräinen avain. Minulla oli aluksi hieman vaikeuksia saada viestiä avaimien jakajilta, joten käytin toista sähköpostiani. Nyt sitten sain jälkikäteen toisen koodin ensimmäiseksi käyttämääni osoitteeseen. :rolleyes:
 
Bernhardt sanoi:
Minullakin on yksi ylimääräinen avain. Minulla oli aluksi hieman vaikeuksia saada viestiä avaimien jakajilta, joten käytin toista sähköpostiani. Nyt sitten sain jälkikäteen toisen koodin ensimmäiseksi käyttämääni osoitteeseen. :rolleyes:

Olisko avain vielä tarjolla? tai jos ollain olis, niin pistäkää viesiä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Eivätkö enää vai jaa koodeja Peliplaneetalla?

Noo, vanha tuttu "Nopeat syövät hitaat" :p

VGV86-CX4YD-D4QK4-C8PDD-MMG6D
Ole hyvä, kuka oletkin :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

oisko toimivaa koodia kellään antaa :confused: privaan voisin haluta
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Peck4 sanoi:
oisko toimivaa koodia kellään antaa :confused: privaan voisin haluta
Pistin sulle koodin privana!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Call of Duty 4: Modern Warfare

Kannattaa vielä kokeilla tuolta peliplaneetasta, laitoin tänään iltapäivällä sähköpostia ja sain vielä koodin. :D Ihan hyvältä vaikuttaa toi beta, ekaa kertaa vasta tänään pelasin kunnolla XO:lla livessä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tää on kyllä loistavan tuntuinen peli. COD3 ei oikein napannut netissä, mutta tämä taas senkin edestä :) Tuli saavutettua jopa 12 streak :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

HY62J-6MFRY-KY6Q7-WPBW6-XX3TT

tuossa on vielä yks, jos joku tarviaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Uskomattoman helppo peli täyttyy myöntää. Ehkä armoton CoD kokemus (1&2&3) auttaa asiaa. Niin millos se päivitys tulee, joka nostaa maksimi tasoa pelissä? Ei vaan jaksaisi tahkoa tätä ilman kunnon palkintoa. Toivottavasti tulee ainakin ennnen ensi keskiviikkoa, kaikkihan tietää miksi ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Juuri mietinkin että olisi pitännyt säästää tuo snipa expert levelien nostoon varten. Sain siitä jotain yli 1000 xp:tä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

SAW + Scope on kyllä "pure ounakee". En todellakaan ole mikään veteraani mitä tulee konsolishoottereihin, vaikka FPS-veteraani monen muun tavoin olenkin, mutta scopetetulla SAW:lla niittaa porukkaa niin sisällä kuin puutarhassakin, jos serveri ei lagaa. Suosittelen jos LMG:t kiinnostaa.

Joo peli voi tosiaan aika ajoin tuntua helpolta, kun pääsee pelaamaan eurooppalaiselle serverille. Muulloin saa kyllä parhaimmillaan tyhjentää liikkuvaan kohteeseen puolet LMG:n lippaasta. :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Toivottavasti lisäävät valmiissa pelissä noiden scopejen "hintaa" Saisivat minun puolestani ainakin maksaa yhden perkin verran, sillä sen verran hyviä ovat. Summa summarum: aseet ilman scopea liian epätarkkoja, scopen kanssa liian tarkkoja, peli silti loistava.
 
Ylös Bottom