Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Harmittaa ettei pelissä ole enempää tämänkaltaisia hiippailutehtäviä. Tai itse asiassa ei se hiippailu, vaan tuo miljöö. Alkava talvi hiljaisessa ja täysin hylätyssä kaupungissa. Ankean näköistä, mutta jostain syystä niin tunnelmallista. Erittäin vaikuttavaa ja mielestäni kampanjan parasta antia.
DPK sanoi:Tshernoobill
Tämä jakso pelistä teki minuun syvän vaikutuksen.
- Harmi sinäänsä, ettei tätä kenttää käytetä uudelleen - esim. eri valaistuksessa. Ajatelkaapa vaikka rauhallinen TALVI ilta ja lumi leijuu hiljaa ilmassa. Pitäisi vaikka ottaa kuvia tuhoutuneesta ydinvoimalasta ja alueelta vihollisten partioidessa ympärillä!
- Hälytystä ei saa tulla, mutta salatappoja saa tehdä ja samalla olisi rakas Kapteeni McMillan vieressä tukemassa.
Kiitos erittäin tunnelmallisesta ja tunteita herättävästä pelistä. kiitos![]()
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Harmittaa ettei pelissä ole enempää tämänkaltaisia hiippailutehtäviä. Tai itse asiassa ei se hiippailu, vaan tuo miljöö. Alkava talvi hiljaisessa ja täysin hylätyssä kaupungissa. Ankean näköistä, mutta jostain syystä niin tunnelmallista. Erittäin vaikuttavaa ja mielestäni kampanjan parasta antia.