Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tuli tehtyä sellainen virhe, että poimin pelin pelkästään yksinpeliä varten. Putkijuoksut on tietty aina putkijuoksuja, mutta tässä tapauksessa kun riisuttuna ideana on juosta putkessa mahdollisimman nopeasti eteenpäin, ennen kuin ammutut viholliset syntyvät uudestaan, tulee välistä aika turhauttava fiilis - mitä niitä edes ampumaan kunhan saavuttaa seuraavan maalilinjan niin silloin ne kuolevat automaattisesti. Välillä tämä kuitenkin unohtuu ja pelissä on hienotkin toki hetkensä (mm. tark'ampujatehtävä ja lentokoneesta ampuilu), mutta konaisuutena jäi kuitenkin pahasti miinuksen puolelle. Etenkin kun peli pituudeltaan vaikutti enemmän demolta kuin kokopitkältä tekeleeltä.

Arvosana yksinpelille: 6½ / 10

Tämä vihollisten loputon ilmestyminen on mielestäni Call of Duty 4 ainoa oikea ongelma. Yksinpelin lyhyys(tällainen noin 8 tuntia kestävä yksinpeli on valitettavasti nykyään aika normaali pituus) tai putkimaiset kentät eivät vieneet fiilistäni yhtään. Tunnelma kentissä on todella hyvin luotu ja juurikin tuo yllä mainittu tarkka-ampujatehtävä on yksi parhaista yksinpelikokemuksistani. Peli on nätin näköinen, pyörii 60 fps ja kontrollit ovat rautaa.

Pelkän yksinpelin perusteella antaisin 8 ehkä 8½, jos moninpeli otetaan mukaan niin puhutaan täyden kympin pelistä. IMO

Tämä vihollisten loputon ilmestyminen on mielestäni Call of Duty 4 ainoa oikea ongelma.
Eikös tuo ole kaikissa Duty peleissä ollut. Ainakin 2osassa meinasi revetä persaus, kuten tässäkin veteraanilla pelatessa juuri näiden loputtomien vihollisten tuleminen, kunnes saavutetaan checkpoint meininki. Ja uskon, että 5:ssa sama toistuu. Vaan onneksi siinä on se co-op niin luulisi pelin helpottuvan jonkin verran.

En tajua miksi jengi valittaa pelin pituudesta. Oma läpipeluu kesti ikuisuuden, ainakin kun veteranilla pelasi. Voi tietysti olla, että oon vaan tosi paska, mutta esimerkiksi sniper tehtävässä olin jumissa muutamia viikkoja. Sitäpaitsi tyhjästä ilmestyvät vihut ei edes haitannut.. varsinkin kun kyykisteli veren maku suussa, pelko perseessä, jonkun aidan takana kranaatti/lyijysadetta piilossa. Mä väitän että mun henkinen kantti ei olis edes riittänyt pelata pidempään. Tollanen 8-10 tuntia on putkijuoksulle juuri passeli pituus, ennen kuin alkaa toistamaan itseään liian pahasti. Todellisuudessa campaingin läpipeluuseen meni minulta varmaan lähemmäs 20 tuntia, multiplayerissä kellottanut yli 30 tuntia.

Mahtava peli, mutta oon jo aika kyllästynyt.

En tajua miksi jengi valittaa pelin pituudesta. Oma läpipeluu kesti ikuisuuden, ainakin kun veteranilla pelasi.

Jos sinä pidät samoissa kohdissa jumittamisessa ja uudelleen yrittämisistä ei välttämättä tarkoita että kaikki muut pitäisi. Ja jos pelin pelaa läpi yhdessä illassa niin menee se kyllä jo rahat pois -meiningin puolelle. Tietysti tässä tulee moninpeli, jota voi tahkota loputtomiin, mutta jos nyt tarkistellaan ihan vain yksinpeliä.

Tämä vihollisten loputon ilmestyminen on mielestäni Call of Duty 4 ainoa oikea ongelma. Yksinpelin lyhyys(tällainen noin 8 tuntia kestävä yksinpeli on valitettavasti nykyään aika normaali pituus) tai putkimaiset kentät eivät vieneet fiilistäni yhtään. Tunnelma kentissä on todella hyvin luotu ja juurikin tuo yllä mainittu tarkka-ampujatehtävä on yksi parhaista yksinpelikokemuksistani. Peli on nätin näköinen, pyörii 60 fps ja kontrollit ovat rautaa.

Pelkän yksinpelin perusteella antaisin 8 ehkä 8½, jos moninpeli otetaan mukaan niin puhutaan täyden kympin pelistä. IMO

Jep, varsinkin kun tuo vihollisten teleporttaaminen on tietyissä kohdin selkeästi huomattavissa vielä. Mutta kyllä mun mielestä tunnelma ja upea grafiikka sulavasti pyörivänä, sekä mahtavat kentät kuten alun kallellaan oleva laiva, Chernobyl, ydinpommin räjähdys jne ... ja ainakin minä olin myyty.

Aivan törkeän lyhythän se on, se on myös totta. Mutta ostin samaan aikaan GTA IV:n...ja kyllä ainakin minä tahkosin tätä mieluummin... :)

Se vaan tuntuu olevan sotapeleissä (sitä yhtä lukuunottamatta) trendinä, että tehdään näitä "putkessa" tapahtuvia sotaleikkejä jossa on hirveä pauke ja huuto :) Minun mielestä COD4 onnistuu siinä parhaiten.

Mä oon n. lvl 20, oon vähän jättäny pelaamista ku pelaan nykyään nhl 09, mutta, se peli on todellakin veteranilla vitun ärsyttävä, mulla kesti ainakin 1kk että pelasin, olin pitkään jumissa joissain kentissä.

Eilen Veteranilla muuten läpi paitsi se vtun Mile High Club, hermot palaa. 920GS pelistä.

Eilen Veteranilla muuten läpi paitsi se vtun Mile High Club, hermot palaa. 920GS pelistä.

Itsellä meni joku 80 yritystä tuossa Mile High Clubissa! Tuntu kyllä, että on se vähän tuurista kiinni vaikka tietäisi tarkalleen mistä ne vihut tulee. :( Itsellä 980GS pelistä, Intel itemssit pitäisi kerätä, mutta ei kyllä kiinnosta yhtään...

Pyytäkääs mut kaveriksi iOrava netissä tulee pelailtua :P
Kuhanku nyt oppisin hallitsemaan tuon Xbox ohjaimen :D

Hassua kyllä, ettei noita spawneja ole korjattu vielä(kään) paremmiksi. Ärsyttävää, että vetää ihan ylivoimaisesti, kunnes vihu syntyy taakse tähtäin valmiina jo kohdalla. Siitä se aina jatkuukin sitten aina muutaman kuoleman verran silleen, että syntyy aina vihun eteen.

Ja toinen asia, joka säilyy korjaamatta, on tiimien tasaisuus. Aika ihana hävitä aina yksin pelatessa, vaikka on reippaasti paras pelaaja. Itse vetää 45-2, niin vastavuoroisesti omat vetävät 0-25.

Mutta toisaalta, se voi olla ihan activisionin päätös, että mahdollisimman moni pelaaja ostaisi cod5:n.

Näin tällä kertaa.

Hassua kyllä, ettei noita spawneja ole korjattu vielä(kään) paremmiksi. Ärsyttävää, että vetää ihan ylivoimaisesti, kunnes vihu syntyy taakse tähtäin valmiina jo kohdalla. Siitä se aina jatkuukin sitten aina muutaman kuoleman verran silleen, että syntyy aina vihun eteen.

Ja toinen asia, joka säilyy korjaamatta, on tiimien tasaisuus. Aika ihana hävitä aina yksin pelatessa, vaikka on reippaasti paras pelaaja. Itse vetää 45-2, niin vastavuoroisesti omat vetävät 0-25.

Mutta toisaalta, se voi olla ihan activisionin päätös, että mahdollisimman moni pelaaja ostaisi cod5:n.

Näin tällä kertaa.

Tämä on muuten niin totta. Välillä saattaa joutua olemaan häviäjien puolella monta matsia, vaikka itse on kokoajan koko porukan paras. Se ei vaan riitä kun koko loppu tiimi ryömii pohjamudissa. Ja rundin loputtu seuraava mappi samoilla tiimeillä.... :(

Mitäs aseita ja perkkejä muuten nykyää käytätte? Itsellä MP5 ja M16 joissa stun grenades x3,stopping power ja dead silence

Mitäs aseita ja perkkejä muuten nykyää käytätte? Itsellä MP5 ja M16 joissa stun grenades x3,stopping power ja dead silence

Äänenvaimennettu m16, perkit Bomb Squad ( vasta niin pieni levelinen ettei siinä mitään muuta järkevää ole) UAV Jammer (for the win) ja Steady Aim

Ylös Bottom