Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Savu jos kävist enemmän onlinessa niin saattaisit huomata että kyllä ainakin joku meidän klaanista tätä hakkaa ;)

No mä oon tonne clanbaseen rekannu, mutta ehkä vasta ens vuoden puolella palataan neloseen..

[/OT]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Onkohan niitä uusia playlistejä tulossa lainkaan?:)

Niin.
Ja vielä enemmän, onko COD4-tournament Edition 2:ta tulossa KFinissä?

Rupesin pitkästä aikaa pelaamaan pelin yksinpeliä, ensimmäistä kertaa Veteranilla. Voi kuinka tulikaan "Ai tämä oli näin hyvä!" -fiilikset. Nyt jo neljä achievementtia napattu. Saas nähdä, jaksaako jurruttaa sitten kampanjan lopuksi Mile High Clubia n. 50 kertaa, kunnes turhautuminen lyö vaihtopenkille taas muutamaksi viikoksi.. :rolleyes:
Mutta siis todella, aivan loistava yksinpeli. "Loputtomat viholliset" ja scriptaus ovat älyttömän pieniä miinuksia, kun kampanja on näinkin upeasti tehty. Death from Above, Ghillies in the Mist ym... Lisäksi tuo yksi kenttä, jossa aloitetaan merijalkaväen erikoisjoukkojen riveissä invaasio, on suoraan kuin Bagdadista 2003.
Ja ne grafiikat... :cool:

Savu jos kävist enemmän onlinessa niin saattaisit huomata että kyllä ainakin joku meidän klaanista tätä hakkaa ;)

No sinä oot ainut jonka oon nähny t|C pelaavan tätä.Taisin myös kerran oden nähdä pelaavan tätä CoD4 :D

Onnistuuko jostain saamaa noi toisten äänet pois kokonaan. Ei millään jaksa kuunnella jotain teinin kapinahuutoja.

Onnistuuko jostain saamaa noi toisten äänet pois kokonaan. Ei millään jaksa kuunnella jotain teinin kapinahuutoja.

Lobbyssa ei, mutta pelissä saat toisten äänet pois kun menet selectillä tilastoihin ja klikkaat muiden kohdalla X:ää.

Bluetooth-kuulokemikki päälle ja xmb:n asetuksista mikki mutelle (mikkivolume nollaan) ja output kuulokkeeseen. Sit vain heität mikin nurkkaan ja nautit mölyttömästä pelaamisesta ilman Codin sisäisen muten kanssa säätämistä. (Voit myös nappuloida kuulokkeesta volumen nollaan jolloin akku kestää kauemmin)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mistä pelin löytäisi halvimmalla? Olen katsonut että monessa paikassa on saman hintainen kuin cod5.

Mistä pelin löytäisi halvimmalla? Olen katsonut että monessa paikassa on saman hintainen kuin cod5.

Käy ostaa vaikka Gamestop:sta käytettynä tai EI "Game Of The Year" Editioni.

Normi CoD4 maksaa jonku 30 käytettynä
GOTY Edition maksaa käytettynä 40-50

GOTY Edition uutena maksaa sen saman kuin CoD5, ja tuota normaalia versiota ei taida olla enää kauppojen hyllyissä uutena.

GOTY Editionissa on Map Pack mukana (muista ostaa sellanen missä tarra on pyöreä, koska neliö muotoisissa ei ole map-pack:in redeem koodia)

Tosin jos et osta GOTY editionia niin joudut maksaa extra 10 map-packista.

Eli toisin sanoen, kokonaisuudesaan kummatkin pelit maksaa sen CoD5 verran. :D
(Miks mä en tajunnu tota aikasemmin..)

Kiitos vastauksista! kannattaako muuten mielestänne vielä hankki cod4 vai pitäisikö hankkia cod:waw?

Kiitos vastauksista! kannattaako muuten mielestänne vielä hankki cod4 vai pitäisikö hankkia cod:waw?

Molemmat niin hyviä että ihan sama kumman ostat, niin et ainakaan huonoa peliä osta :D Mutta ehkä nelosessa on jotain taikaa hieman enemmän (mun mielipide). :rolleyes:

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Vieläkö tuoreen xbox-miehen kannattaisi tämä hommata, vai pitäisikö siirtää katse World at Wariin (tuleeko pelaajat siirtymään uudemman pariin jne)?

Pelkästään moninpeli kiinnostaa.

Ehdottomasti kannattaa ostaa, vaikka ostaisi myös CoD:WaW:in. Jos pitäisi kahdesta valita, niin ihan vaan niiden fiilisten perusteella, mitkä löytyy kutakin tapahtuma-aikaa kohtaan. Kiinnostaako se nykyaika vai WWII-aikakausi enemmän...

Mutta kummatkin pelanneena(SP & MP) sanoisin että kyllä tuo Modern Warfare oli kaikilla osa-aloilla parempi :) SP tempaisi paremmin mukaansa, ja pelistä löytyi kyllä enemmän kohtauksia, jotka jäivät hyvin mieleen. Moninpelissä taas kentät ovat huomattavasti paremmat, ja nykyaikaiset aseet kiinnostaa itseä paljon enemmän.

Ainut ongelma mikä saattaa tulla vastaan aloittelijalla, on se että Modern Warfaressa pelaajien taso on aikalailla kovempi kuin WaWissa, ainakin tällä hetkellä. Tämän hetken aloittelijoista taitaa useimmat valita sen uudemman, mikä on kyllä omasta mielestä tosiaan väärä valinta ;P

Eikös näille COD4 vs. COD5 -viesteille ole modejen toimesta laitettu ihan omat ketjut? :rolleyes:

Ylös Bottom