pitää vain kokeilla miten aseet käyttäytyvät ja miten osuu päähänKertokaapas mitä kultasia aseita teillä on? Ittelläni on vaan dessu, kun joka aseluokassa semmonen ase millä en milään saa ikuna 150 hedaria.
Kertokaapas mitä kultasia aseita teillä on? Ittelläni on vaan dessu, kun joka aseluokassa semmonen ase millä en milään saa ikuna 150 hedaria.
Onhan se helppo ounata siellä puplic servuissa, missä on niitä "nopoja". Sattuuhan noita vahinkoja itse kullekkin joskus. Koita tulla niihin suomi servuihin niin on tasokkaampaa peliä. Muutenkaan ketään tuskin kiinostaa nämä egotus viestit, joten porukka voisi suosiolla olla laittamatta.oli äsken hauska kuunnella kun porukka kiros S&Dssä meikäläisen ounaustatuli samalla uus S&D enkka 18-2
Onhan se helppo ounata siellä puplic servuissa, missä on niitä "nopoja". Sattuuhan noita vahinkoja itse kullekkin joskus. Koita tulla niihin suomi servuihin niin on tasokkaampaa peliä. Muutenkaan ketään tuskin kiinostaa nämä egotus viestit, joten porukka voisi suosiolla olla laittamatta.
joka päivä pelaan suomiservuissa kun kutsu käy ja monesti hostin niitä ite.totta,suomi servuissa ei tuu ounattua samaan tapaan kuin publalla.suomi servussa monesti tulee silmään niin että ei mitään rajaa.mulle ei satu vahinkoja,kyse on taidostaja mä ainakin lueskelen mielelläni jos joku sanoo tehneensä jotain uusia frägäys enkkojansa tai vastaavaa. skippaa yli jos ei kiinnosta.
Ei pysty. Tässä pelissä ei ole mute ominaisuutta, tosin päivityksen mukana pitäisi tulla.Onko mahdollista saada muut pelaajat ns. hiljaisiksi, että en kuulisi niiden keskustelua tai jotain muuta helvetin laulelua??? Ei jaksais myöskään kuunnella jotain ryssiä puhumassa toisilleen.
Olen laittanut jo asetuksista Voice chat pienimmälle.
Heh.. Hannu Hanhi sinä kuitenkin olet.mulle ei satu vahinkoja,kyse on taidosta![]()
ja mä ainakin lueskelen mielelläni jos joku sanoo tehneensä jotain uusia frägäys enkkojansa tai vastaavaa.
.. jos sanon pelanneeni tuon umpihumalassaOli kyllä melkoista nopoa liikkeellä, piti vain pistää kookoo laulamaan, tähtäyksen ollessa olosuhteiden takia vain keskinkertaista.
Onko mahdollista saada muut pelaajat ns. hiljaisiksi, että en kuulisi niiden keskustelua tai jotain muuta helvetin laulelua??? Ei jaksais myöskään kuunnella jotain ryssiä puhumassa toisilleen.
Olen laittanut jo asetuksista Voice chat pienimmälle.
Nin boxilahan tuota mute-systeemiä ei tarvitse erikseen sisällyttää peliin, vaan se tapahtuu itse laitteen käyttöjärjestelmästä...nii, toi uus pätsi tuo mukanaan mahdollisuuden mutettaa ylimääräiset henkilöt?!
on se saatana kumma, ku XO:lla on ollu toi mahdollisuus jo aikasemmin... (velipojalla Xbox360)
noh, on se hyvä, et meille kunnon konsolin omistajille tarjotaan sama mahdollisuus jossain tuleivaisuudessa... btw: kuhan tää peli toimii....
Yksi tapa on, että laitat oman mikin päälle ja laitat sen jonekkin vaikka töllön taakse....eipä tarvi kuunella heidän mölötyksiä....![]()