Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No oispa se noin helppoa. Juurihan sanoin, ettei ole kiinni netistä tai minusta. Kyllä mä lagissakin vedän aina parhaiten, mutta kyse oli tällä hetkellä siitä, että miksi hostaaminen iltaisin on niin outoa. Lagia nyt tulee kaikille amerikan ulkopuolella asuville aika paljonkin, joten siinä ei ole outoa, mutta miksi hostiminen on niin epäedullista? Alan epäillä, että se on itse livestä kiinni. Aina, kun suurin osa amerikkalaisista alkaa olla online, niin alkaa myös battlefield bc lagittamaan, kuten myös tämäkin peli.

Itse pääsen lähes aina hostaan, kun hosti vaihtuu ja en ole kyllä mitään ihmeempiä lageja koskaan huomannu. Joskus saattaa ruutu nykästä kerran pari, mutta ei se haittaa. Yhteytenä satanen kuitu ja jenkkeihinki pystyy ihan hyvin yöllä pelaan mutta ne viiveet on aikamoisia.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jokainen omalla tyylillään, itse lataan automaattisesti jokaisen kerran kun ammun jotain ja en jaksaisi odotella seuraavaa tappoa. Enkä tarvitse mitään stoppareita kun se ammus osuu joka kerta päähän :)

Miks sinä sitten käytät steady aimia...sehän parantaa lonkalta ammuttuna tarkkuutta mutta ite ymmärsin että kyttäät jossain paikassa ja ammut sieltä vihuja....joten ei siitä paljoa hyötyä ole.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Nyt olen lvl 42 ja on tullut peliä tahkottua aika mukavasti ;D Search & Destroy FTW... ;)

Terveppä terve!

Tuli ostettua alkuviikosta PS3! Nyt on jo tullut pelailtua GT5 prologue:ta ja SoF Payback kokonaan läpi :D

Jooh, mutta OT sikseen ja asiaan..

Nyt olis tarkoituksena hommata CoD4, mutta mulle on vielä epäselvää, että tukeeko se hiiri+näppistä? Olen tähän koittanut kuumeisesti etsiä vastausta, täälläkin oli siitä aikaisemmin juttua, mutta se juttu taisi riistäytyä padi ja näppis+hiiri -kannattajien väliseksi kinasteluksi :) Niin tosiaan tukeeko kys. peli näppis+hiirtä vai pitääkö suosiolla opetella pelaamaan padillä räiskintäpelejä :)

Kiitoksia etukäteen!

-antti

Nyt olis tarkoituksena hommata CoD4, mutta mulle on vielä epäselvää, että tukeeko se hiiri+näppistä? Olen tähän koittanut kuumeisesti etsiä vastausta, täälläkin oli siitä aikaisemmin juttua, mutta se juttu taisi riistäytyä padi ja näppis+hiiri -kannattajien väliseksi kinasteluksi :) Niin tosiaan tukeeko kys. peli näppis+hiirtä vai pitääkö suosiolla opetella pelaamaan padillä räiskintäpelejä :)

Ainoastaan Unreal Tournament III:nen on sellainen, joka tukee näppistä ja hiirtä pelatessa. Muuten mennään padilla, joten syytä opetella :)

eikä edes tartte opetella, kun ostaa esim fragfx:n tai sitten sen toisen moduulin millä voi käyttää lankkua ja hiirtä. molemmat vehkeet varmasti parempia kun pädi, vaikka fragfx ei vastaakkaan täysin pc hiirtä, eli pieni lagi pointterissa esiintyy.

eikä edes tartte opetella, kun ostaa esim fragfx:n tai sitten sen toisen moduulin millä voi käyttää lankkua ja hiirtä. molemmat vehkeet varmasti parempia kun pädi, vaikka fragfx ei vastaakkaan täysin pc hiirtä, eli pieni lagi pointterissa esiintyy.

Onhan sulla se teippi keskellä kuvaruutua lisää helpottamassa peliä? :p

Tuleeko tätä Map alennusta Euroopan Storeen? Usan Storessa näyttää olevan.

EDIT: Toimiiko USAn Storesta ladattu Variety Map Pack täällä suomessa?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kävi tossa eile aikas kiva bugi. Olin pelaamas hedguarttesii shipmentis. Mul oli tullu jo joku 8 kill streak mut airstrikee ja kopterii ei ollu tullu:confused: No... aloin vähän ihmettelee sit yht äkkiä alkoi tulle UAV:tä!!! sitä tuli varmaan 10 - 14 kertaa no mä rämpyttelin sit siin koko ajan 10+
10+ 10+ 10+... joku 10 - 14 kertaa!:D

Mikäs nyt on ongelmana kun menen multiplayeriin ja painan find game, niin ruutuun tulee vaan lukemaan downloading game settings ja mitään ei tapahdu. Tätä ollut nyt muutaman päivän. Eilen pääsin valisemaan pelimuotoa ja pelaamaan muutaman minuutin odottelun jälkeen, mut nyt jumittaa taas vaan.

Osaiskohan joku kertoo, mikä nyt on vikana. Nettiyhteys toimii ja uusimmat päivitykset ladattu. Ei ymmärrä...

mun pitää ainaki odotella sellanen 10 sekkaa ennenko menee sinne playonline osaa. et se ehtii larata. jos heti suoraa menee nii alkaa kaa lataa

mun pitää ainaki odotella sellanen 10 sekkaa ennenko menee sinne playonline osaa. et se ehtii larata. jos heti suoraa menee nii alkaa kaa lataa

Kokeilin odottaa, mut ei auta. Kokeilin myös äsken sitä, että latasin ton vapaaehtoisen järjestelmäpäivityksen 2.43, mutta ei toimi edelleenkää moninpeli. Nyt kyllä ihmetyttää, ennen se on toiminu aina...

Voi ELÄMÄ.. Eukko valvoo vielä ja ei oo ku yks TV! :mad: OT: Jee olin kattomas peliä ja suosikki joukkue voitti :D

Voi ELÄMÄ.. Eukko valvoo vielä ja ei oo ku yks TV! :mad: OT: Jee olin kattomas peliä ja suosikki joukkue voitti :D

:D Meillä on ollut toisen telkkarin osto tapetilla sen jälkeen kun bb alkoi pyörimään. Menee hyvää peliaikaa hukkaan kun 22-23 on joka päivä varattu rouvan katsomisia varten...

Taitaa kaikilla olla vähän sama ongelma. Sain eilen "vaimolta" vähän noottia kun ilmoitin, että tämä viikonloppu menee COD4 merkeissä. Kuulemma muillakin oikeus käyttää televisiota:confused: Selvensin kuitenkin asiaa sanomalla, että nyt on tupla XP viikonloppu ja ,että asiasta ei neuvotella:D

Ylös Bottom