Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare
Itse pääsen lähes aina hostaan, kun hosti vaihtuu ja en ole kyllä mitään ihmeempiä lageja koskaan huomannu. Joskus saattaa ruutu nykästä kerran pari, mutta ei se haittaa. Yhteytenä satanen kuitu ja jenkkeihinki pystyy ihan hyvin yöllä pelaan mutta ne viiveet on aikamoisia.
No oispa se noin helppoa. Juurihan sanoin, ettei ole kiinni netistä tai minusta. Kyllä mä lagissakin vedän aina parhaiten, mutta kyse oli tällä hetkellä siitä, että miksi hostaaminen iltaisin on niin outoa. Lagia nyt tulee kaikille amerikan ulkopuolella asuville aika paljonkin, joten siinä ei ole outoa, mutta miksi hostiminen on niin epäedullista? Alan epäillä, että se on itse livestä kiinni. Aina, kun suurin osa amerikkalaisista alkaa olla online, niin alkaa myös battlefield bc lagittamaan, kuten myös tämäkin peli.
Itse pääsen lähes aina hostaan, kun hosti vaihtuu ja en ole kyllä mitään ihmeempiä lageja koskaan huomannu. Joskus saattaa ruutu nykästä kerran pari, mutta ei se haittaa. Yhteytenä satanen kuitu ja jenkkeihinki pystyy ihan hyvin yöllä pelaan mutta ne viiveet on aikamoisia.