Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

1. Creative Fatal1ty Headset (ei usb-malli!!) + USB-äänikortti. Kaikki äänikortit toiminee, Delta Sinovoice lienee yleisin ja itsellä joku Logitechin kortti käytössä. Pleikkariin tuo äänikortti, ja siihen headsetin punertava piuha ja saadaan mikki käyttöön ja pleikkarista puheet kuuluviin. Headsetin vihertävä piuha TV:n tai vahvistimen kuulokelähtöön (tai mistä nyt äänet ulos otatkin, tarkista että kuulokelähtö löytyy). Lisäksi saatat tarvita kuulokejohtoihin jatkoa että yltävät pelipaikalle, esim http://www.vekoy.com/product_info.php?products_id=391

Nyt sekä peli- että puheäänet kuuluvat noihin mukeihin, eikä naapurit tai läheiset häiriinny (jollet itse mekkaloi vallan mahdottomasti.)

2. Bluetooth- tai USB-headset, vain toiselle korvalle tulee äänet (puhe) ja peliäänet kuuntelet TV:stä tai vahvarista tms taustahälynä. Ja please, pidä peliäänet kyllin hiljaisella tai mikki tarpeeksi vaimeana että peliäänet ei kierrä sun mikin kautta muille. Onhan sitten rasittavan kuulosta IMO. Bluetooth-malleja löytyy vaikka kuinka paljon, kuinka toimivia ja mukavia nuo on korvalle? --> etsi keskusteluja. USB toimii samalla tavalla, mutta piuhalla (järkevää?)

Itse suosin tuota vaihtoehto ykköstä, puhe+peliäänet hyviin kuulokkeisiin ja muu kämppä hiljenee, muut saa nukkua rauhassa. Ainut miinus on nuo piuhat, mutta kun niiden kanssa kerran pääsee soffankannelle niin ei ne sitten enää ressaa. 2. vaihtoehtoa käyttäisin kunnon kotiteatterisarjan kanssa edellyttäen, että muut ei tästä nukkuessaan häiriinny.. Eli omakotitalossa asuva poikamies tai äänieristetty pelihuone? Toisen korvan USB-headseteissä ei oo mun mielestä mitään järkeä, tähän tulee vain huonot puolet vaihtoehdoista 1 ja 2.

Mulla käytössä usb-mikki joka kiinni pleikassa.
Päässä kuulokkeet jotka kiinni vahvarissa. Kaikki äänet kuuluu kuulokkeista.

Helppo toteuttaa ja hinta riippuu siitä millaiset kuulokkeet riittää itselle.

Mulla käytössä usb-mikki joka kiinni pleikassa.
Päässä kuulokkeet jotka kiinni vahvarissa. Kaikki äänet kuuluu kuulokkeista.

Helppo toteuttaa ja hinta riippuu siitä millaiset kuulokkeet riittää itselle.

Kyllähän se vahvarikin pitää jostain hankkia ;)

Ei se vahvarikaan mikään välttämättömyys ole. Itel kuulokkeet kiinni telkussa ja USB-mikki kaulalla.

Playstation Eye:kin toimii aika hyvänä mikrofoonina: Iso ja laadukas mikrofoni jonka voi jättää vaikka 4m päähän käyttäjästä ilman ongelmia.

Lähettäkää mulle YV jos haluatte vielä peliseuraa kun omat frendit pelaa nykyää vaa tota uusinta codia.

nyt vaan kaikki jengit joiniin tonne clanbasen ladderiin niin saadaan se eloon!

nyt rupee oikeesti vasta pleikka skene sisäistään tätä asiaa! www.clanbase.ggl.com

Kaipa tuonne cb:hen ois jo porukka joininu jos siitä tulisi kaiken mullistava sivusto.Meille riittää kaksi eri sivustoa pelailua varten.

Kaipa tuonne cb:hen ois jo porukka joininu jos siitä tulisi kaiken mullistava sivusto.Meille riittää kaksi eri sivustoa pelailua varten.

Ne ON kaiken mullistavat! Jos jengi edes jaksais yritää. Testata matsi tai pari! Sana menee liikkeelle sitä mukaan. Tälläkin hetkellä ainoostaan minä mainostan noita ladduja.

Ketä se sattuu kun kokeilee? Aina voi häippästä koko mestasta ;)

Sori et toistan tätä edelleen mutta...

Tulkaa nyt rekkaamaan claninne tonne Clanbasen ladduihin!
Vaikka olisitte tyytyväisiä noihin GB ja CG ladduihin ni tulkaa silti edes kokeilemaan!

Oon huomannu konsolipelaajissa sen faktan että uudet asiat ei kiinosta tai ei uskalla toteuttaa niitä. Ja tota en ymmärrä. Jengi on odottanu CoD4 laddui tonne Clanbaseen tyylii vuoden, ja vihdoin kun joku ystävällinen (minä) menee hoitamaan ne kasaan niin ketään ei yhtäkkiä kiinosta.

Henkilökohtaisesti mua ei kiinosta vaikka CoD5 on saapunut, ja kaikki clanit kyllä sen verran pitäisi tajua että edes kokeilee, jos sais vaikka uutta boostia tuohon peliin (Cod4)

Noissa ladduissa on jopa hauskoja/kiinostavia lisäyksiä kuten "vote for best player"! Eikä enää tarvitse etsiä noita claneja jotka pelaa haluamaasi pelimuotoa. Senkus otat sieltä jonkun! Kun nuo laddut on pelimuoto kohtaisia, eli S&D pelaajat pelaa S&D ladduis eikä missään publa ladduis joissa TDm pelaajatkin pelailee. En oo koskaa ymmärtäny miks jotkut laddut on tehty sillai et TDm pelaajil on mahis voittaa S&D pelaajat : / tai toisinpäin!

Tässä oikeesti rupee otsassa verisuoni vähän pullottaa ku jengi on niin voisko sanoo välipitämätöntä! (Ei pahalla, mutta faktat faktoina)

Nyt meettee rekkaamaan tonne. Eikä mitään "Ollaan tyytyväsiä vanhoihin" tai "Peli on paahdettu puhki" tai mitään. Ei selityksiä! Nyt menoks ja näyttäkää mistä Suomalaiset on tehty! Meikäläiset on tehty raudasta eikä mistään vaahtokarkeista! Go Suomifinland!

En tiedä kuka niitä cb laddereita on odottanut mutta mun puolesta ois voinu jättää tekemättä.Ei herneitä..

Voi perse, jos on jo tyytyväinen nii eikös se niinkus riitä. Rupee vituttaaku menee hieman yli toi mainostus.

Henkilökohtaisesti mua ei kiinosta vaikka CoD5 on saapunut, ja kaikki clanit kyllä sen verran pitäisi tajua että edes kokeilee, jos sais vaikka uutta boostia tuohon peliin (Cod4)

Tässä oikeesti rupee otsassa verisuoni vähän pullottaa ku jengi on niin voisko sanoo välipitämätöntä! (Ei pahalla, mutta faktat faktoina)

Jos muut haluu pelaa CoD5, niin pelaavaat sitä. Miks niien pitäs vaihtaa takas johkun CoD4seen ja mennä pelaan uuteen ladderii joka on mielestäni pyldestä. Muilla tosin voi olla omat mieli piteet, mutta 2 sivustoa löytyy jo jotka toimii vallan mainiosti.

Saaneen kysyy et miks tehdä CoD4 ladderi noin vuoden verran myöhässä?

Ja jees olen välinpitämätön ei kiinnosta yhtään vaik paiskiset 24 tuntia vuorokaudessa jonku clanbase CoD4 laddun kimpus.

Voi perse, jos on jo tyytyväinen nii eikös se niinkus riitä. Rupee vituttaaku menee hieman yli toi mainostus.

Jos muut haluu pelaa CoD5, niin pelaavaat sitä. Miks niien pitäs vaihtaa takas johkun CoD4seen ja mennä pelaan uuteen ladderii joka on mielestäni pyldestä. Muilla tosin voi olla omat mieli piteet, mutta 2 sivustoa löytyy jo jotka toimii vallan mainiosti.

Saaneen kysyy et miks tehdä CoD4 ladderi noin vuoden verran myöhässä?

Ja jees olen välinpitämätön ei kiinnosta yhtään vaik paiskiset 24 tuntia vuorokaudessa jonku clanbase CoD4 laddun kimpus.
Periaattees mitä tuola Clanbasessa tapahtu oli että sinne tuli konsolipuoli, mutta konsoli admin oli niin laiska että ei jaksanut edes mainita asiasta.

Tästä asiasta ulkopuolisilla ei ollut mitään tietoa. Ja oltiin pistetty petition kyseisille ladduille, ja kahdet petitionit oli hylätty ja kolmanteen oltiin saatu noin 50 äänestystä eri euro klaneilta. JA kaikki tämä saadaksemme tietoon että sielä ei ole ketään hoitamassa niitä edes.

Jonka jälkeen Clanbase laittoi uuden supervisor hakemuksen menemään ja minä päätin ottaa tuon homman saadakseni ne vihdoin esille :)

Huono puoli oli se että tulivat samalla viikolla kuin CoD5, mutta en uskonut että se niin paljoa haittaisi menoa.

Clanbase on kuitenki yksi parhaista ladder sivustoista PC puolella. Ja on ollut mukana toiminnassa melko kauan. (PC puolella).

Viivästys konsoli puolelle oli paha isku, mutta emme ole luovuttamassa ja toivomme että saisimme jotain aikaiseksi :)

Ja näin suorasti sanottuna, jos ei lähde liikkeelle niin säälihän se on konsoli yhteisölle.

Oma mielipide on vain se että en tajua miksi ei voi edes kokeilla.

Ei sille voi mitään jos ei kiinosta, mutta suosittelisin kuitenkin.

Periaattees mitä tuola Clanbasessa tapahtu oli että sinne tuli konsolipuoli, mutta konsoli admin oli niin laiska että ei jaksanut edes mainita asiasta.

Tästä asiasta ulkopuolisilla ei ollut mitään tietoa. Ja oltiin pistetty petition kyseisille ladduille, ja kahdet petitionit oli hylätty ja kolmanteen oltiin saatu noin 50 äänestystä eri euro klaneilta. JA kaikki tämä saadaksemme tietoon että sielä ei ole ketään hoitamassa niitä edes.

Jonka jälkeen Clanbase laittoi uuden supervisor hakemuksen menemään ja minä päätin ottaa tuon homman saadakseni ne vihdoin esille :)

Huono puoli oli se että tulivat samalla viikolla kuin CoD5, mutta en uskonut että se niin paljoa haittaisi menoa.

Clanbase on kuitenki yksi parhaista ladder sivustoista PC puolella. Ja on ollut mukana toiminnassa melko kauan. (PC puolella).

Viivästys konsoli puolelle oli paha isku, mutta emme ole luovuttamassa ja toivomme että saisimme jotain aikaiseksi :)

Ja näin suorasti sanottuna, jos ei lähde liikkeelle niin säälihän se on konsoli yhteisölle.

Oma mielipide on vain se että en tajua miksi ei voi edes kokeilla.

Ei sille voi mitään jos ei kiinosta, mutta suosittelisin kuitenkin.

Kova poika myymään. Oon seurannu edellisten tapaan jo kyllästymiseen asti tota mainostusta ja sitä itsensä korostamista siitä miten olet ollut meidän kaikien paras ystävä kun hyvää hyvyyttäsi järkkäsit tota ladderia. Ei siinä mitään. Kivahan se on kun joku säätää, mutta kun porukka on ihan tyytyväisenä kiipeillyt ja putoillut kahdella muulla ladderilla ja siitä on useaan otteeseen sinulle mainittu. Peace ja kaikkea hyvää, mutta alkaa jo kyllästyttää.

Kova poika myymään. Oon seurannu edellisten tapaan jo kyllästymiseen asti tota mainostusta ja sitä itsensä korostamista siitä miten olet ollut meidän kaikien paras ystävä kun hyvää hyvyyttäsi järkkäsit tota ladderia. Ei siinä mitään. Kivahan se on kun joku säätää, mutta kun porukka on ihan tyytyväisenä kiipeillyt ja putoillut kahdella muulla ladderilla ja siitä on useaan otteeseen sinulle mainittu. Peace ja kaikkea hyvää, mutta alkaa jo kyllästyttää.

Komppaan tätä. Täällä on jo mainostettu tarpeeksi. Lisää mainosta vain niin vähemmän alkaa kiinnostaan porukoita imo (lue: pakkomyydään).

Toki olisi hyvä että saadaan konsolisceneä nostettua, mutta entäpä ne muut ulkomaalaiset klaanit, miksei heistä ketään ole jo siellä laddussa? Olen ymmärtänyt että siellä on vain kaksi ja ne on suomalaisia.

Komppaan tätä. Täällä on jo mainostettu tarpeeksi. Lisää mainosta vain niin vähemmän alkaa kiinnostaan porukoita imo (lue: pakkomyydään).

Toki olisi hyvä että saadaan konsolisceneä nostettua, mutta entäpä ne muut ulkomaalaiset klaanit, miksei heistä ketään ole jo siellä laddussa? Olen ymmärtänyt että siellä on vain kaksi ja ne on suomalaisia.

No syynä tohonkin varmaan se että ainoastaa minä mainostan tota. Ja IW:n forumeilla esim moinostus aika rajotettua.

Jos tietäis jotain hyviä ulkomaalaisia CoD4 sivuja niin mainostaisin muuallakin! Jos tiädätte niin laittakaa linkkejä :)

No syynä tohonkin varmaan se että ainoastaa minä mainostan tota. Ja IW:n forumeilla esim moinostus aika rajotettua.

Jos tietäis jotain hyviä ulkomaalaisia CoD4 sivuja niin mainostaisin muuallakin! Jos tiädätte niin laittakaa linkkejä :)

Mutta se on vähän onkelma sulle kun noi pelisivustot eivät hyväksy muiden sivustonjen mainontaa. Ja ei mistään muualta saa klaaneja kuin pelisivustoilta. Turha esim. iw: foorumeilta yritää koska sitä ei kukaan seuraa klaanipiireissä, mutmut.....ei sillä laddu olis hyvä ja säännöt loistavat, mutta se tuli hiukan myöhässä ja ehkä se siitä pikku hiljaa lähtee. PS3 skenen puolesta tuo olisi loistava sivu, mutta nyt on tämmäne välijakso vois sanoo. Sitten kun tulee se cod6 niin heti ladderi auki niin porukkaa voi tullakkin....

Sanotaan nyt vain, että ajoitus on hieman pielessä. Muut asiat tulivatkin aika selkeästi muiden suista. :D

Kyllä minä ainakin voisin pelata tätäkin,mutta en tiiä noista muista klaanimme tyypeistä pelaisko ne sitten.

Ylös Bottom