Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Tulipas tänään mätettyä Kinoa..
19lvl pääsin.. Olisihan sitä pidemmällekkin varmaan päässyt paremmilla aseilla.
Kävi oikein hyvä tuuri, viri rpksta ja thunder cannonista loppu ammot ja boxi anto sitten p*skat aseet tilalle, china laken ja revolverin.. Arvatkaa miten kävi, kun tapoin viimeisen myyrän :) No max ammohan se sieltä tuli!
Vähän sieppas..

Harmi kun ei ole tuota nettiä nyt, et pääsis onlinessa lahtaa untoteneita..

-Artzi
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

jos jollain kiinnostusta tehdä noita easter eguja niin saa lisäillä kaveriksi. mikki on

PSN:varas
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Hallo! On varmaan tullut jo biljoona kertaa asia esiin tässä viestiketjussa mutta laiska kun olen, en jaksa lukea kaikkia läpi

Elikkä pitäis Sacrificial Lamb-trophy hankkia. Koska en omaa headsettiä ja muutenkin nettipelissä tuntuu olevan enemmän yksinäisiä susia jotka kukin derppailevat minne sattuu, päätin hankkia trophyn Split screen-modessa. Fivessä päästiin siihen pisteeseen että veli ampui mua viritetyllä jouskarilla ja ryntäsin zombilaumaa päin. Trophyä ei kuitenkaan tullut (voi tietty olla ettei ollut zombeja tarpeeksi). Onko tietoa voiko tuon trophyn edes saada Split screenin kautta vai pitääkö se oikeasti yrittää junnata nettipelin kautta. Sekin käy kyllä kunhan löytyis seuraa.

PSN: mjh1010
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Eikös vain ykköspelaaja voi tuon trophyn ansaita jollen väärin muista. Joten tuon pitäisi olla mahdollista jos ykköspelaaja ampuu crossbowilla. Muistaakseni juuri tuossa trophyssä se ei toimi kakkospelaajan ampumana.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Shoot at or be shot by an ally with a
Pack-a-Punch crossbow and kill six
zombies with the explosion.
Kelpaa myös se kakkospelaajan ampuma panos.

Itse sain kun ammuin aloitushuoneen rappusten yläpäästä kaveria, joka seisoi huoneen keskellä. Kannattaa roundin aluksi juosta kino pari kertaa ympäri, että saat suuren joukon zombeja yhteen kasaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Helpointa toi trophy on saada kun jätätte kierroksen loppuun kymmenkunta ryömijää yhteen läjään.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Helpointa toi trophy on saada kun jätätte kierroksen loppuun kymmenkunta ryömijää yhteen läjään.

Kaverin kanssa tehtiin noin se. Muistaakseni minä kerkesin tipahtamaan maahan joten kaveri päätti että silloin oli helpoin tehdä se ryömin vain sinne zombien keskelle ja kaveri ampui sillä jouskarilla. Sillein se tuli molemmille
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

heip muuten osaisiko kukaan tehdä call of the deadin easter eggiä ja jos osaa nii lisää elite-pumm1 sitten kun ollaan tehty se niin voi tulla munkaa pelaa moonin easter egin kun osaan sen.
 
Ylös Bottom