Call of Duty: Modern Warfare 2019

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
Eliminaattorilla hyvä selostus kentistä. Aika paljon (lue: liikaa) väijytyspaikkoja on monissa kentissä. Ja korkeuseroja. Ja ikkunoita. Joko yrität tuurilla juoksennella ihmisten selkään tai sitten kämppäät. Molemmat vaihtoehdot huonoja ja tylsiä. Mappien ei sinänsä tarvitse olla yksinkertaisia, mutta niiden pitäisi olla selkeitä. Tuuri näyttelee liian usein liian isoa roolia.
 

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Ihan kuten kampanjakin, on MP parasta ps4 prolla kaikista konsoleista. Oli modi mikä tahansa niin sulavat 60 taulussa lähes kokojan. X ja ps4 pärjää ihan pelattavasti mutta perus xbox one on aika paha.

Eipä ole ollut mitään ongelmia PS4 Prolla. Ainuttakaan yhteyden katkeamista tai selvää lagia ei ole tullut vastaan. Tasolla 43 taidetaan mennä tällä hetkellä.
 

Enemy

Well-Known Member
Eipä ole ollut mitään ongelmia PS4 Prolla. Ainuttakaan yhteyden katkeamista tai selvää lagia ei ole tullut vastaan. Tasolla 43 taidetaan mennä tällä hetkellä.
Sama homma. Pienet pelimuodot, sekä jopa Ground War pyörii ilman mitään ongelmia. Ei nykimistä eikä yhteysongelmia. Alustana myös PS4 Pro.
 

kurwaslobo

Member
Sama homma. Pienet pelimuodot, sekä jopa Ground War pyörii ilman mitään ongelmia. Ei nykimistä eikä yhteysongelmia. Alustana myös PS4 Pro.
Jep, pyörii sulavasti Prolla.

Onko muilla ollut ongelmia daily missionin rekisteröimisen kanssa jossa piti tuhota launcherilla 3 vihun ajoneuvoa? Oon tuhonnut koptereita, lentokoneita ja tankkeja launchereilla muttei ne rekisteröidy siihen missioniin.
 

SgtGekko

Active Member
Eliminaattorilla hyvä selostus kentistä. Aika paljon (lue: liikaa) väijytyspaikkoja on monissa kentissä. Ja korkeuseroja. Ja ikkunoita. Joko yrität tuurilla juoksennella ihmisten selkään tai sitten kämppäät. Molemmat vaihtoehdot huonoja ja tylsiä. Mappien ei sinänsä tarvitse olla yksinkertaisia, mutta niiden pitäisi olla selkeitä. Tuuri näyttelee liian usein liian isoa roolia.
Mun mielestä väijypaikat ja muut kartoissa on ihan ok, mutta edellyttäisi jotain squad spawn mekaniikkaa tai jotain muuta järkeä tähän touhuun. Nyt ongelma on että kun etenet hitaasti ja tarkastat joka ikkunan on vihu spawnanut jo selkään.

Toivottavasti tuohon kaksipiippuiseen haulikkoon tulee pian jotain nerffiä. Aivan käsittämättömän helppo ase pelata, ei vaadi mitään taitoa. Eilen meni hermot ja aloin itsekin pelaamaan sillä, lopputuloksena top 3 suurimmassa osassa pelejä ja tolkuton määrä tappoja.

Noh pitää muistaa että kyseessä on CODi ja siihen on syynsä ettei BF3n jälkeen ole juuri tullut pelisarjaan sekaannuttua, silti todella moni asia on hyvin ja peli tarjoaa hyvän viihdearvon sijoitetulle pääomalle.
 

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
Ihan kuten kampanjakin, on MP parasta ps4 prolla kaikista konsoleista. Oli modi mikä tahansa niin sulavat 60 taulussa lähes kokojan. X ja ps4 pärjää ihan pelattavasti mutta perus xbox one on aika paha.

Eipä ole kyllä mitään ongelmia ollut Xbox One X:llä. Sulavasti pyörii ja hauskaa on silloin kun sattuu semijärkevä mappi. :)
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
No ehkä olen tälle sitten immuuni, mutta en näe pelatessani mitään jatkuvaa repeilyä kuvassa. Toki Xbox One X:llä päästään korkeimpaan resoluutioon, joka sitten tuo dyynamisen resoluution mukana nämä "ongelmat", mutta ei peli mitään jatkuvaa repeilyä ole. Itseasissa varsin sulava.
Digital foundryn video on erimieltä, joka kerta kun fos putoaa alle 60 kuva repeilee ja sitä tapahtuu varsinkin isommissa modeissa usein.
 

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
Digital foundryn video on erimieltä, joka kerta kun fos putoaa alle 60 kuva repeilee ja sitä tapahtuu varsinkin isommissa modeissa usein.
Katsoin videon ja en siltikään näe mitään jatkuvaa repeilyä. :oops:

Edelleen korkeampi resoluutio tuo nämä "ongelmat" ja ehkä tässä tapauksessa olisi ollut parempi, että Xbox One X:n resoluutio olisi tiputettu PS4 Pron tasolle. Tykkään kyllä, että resoluutio on korkealla, mutta en välttämättä ruudunpäivityksen kustannuksella.

Ero resoluutiossa on kuitenkin vielä huomattava. Videon mukaan PS4 Pro pyrkii 2688 x 1512 resoluutioon, kun taas Xbox One X natiiviin 4K:hon 3840 x 2160. Tuossa on niin paljon enemmän pikseleitä ruudulla, että varmasti vaikuttaa jonkin verran suorituskykyyn, vaikka Xbox One X onkin tehokkaampi laite.
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Katsoin videon ja en siltikään näe mitään jatkuvaa repeilyä. :oops:

Edelleen korkeampi resoluutio tuo nämä "ongelmat" ja ehkä tässä tapauksessa olisi ollut parempi, että Xbox One X:n resoluutio olisi tiputettu PS4 Pron tasolle. Tykkään kyllä, että resoluutio on korkealla, mutta en välttämättä ruudunpäivityksen kustannuksella.

Ero resoluutiossa on kuitenkin vielä huomattava. Videon mukaan PS4 Pro pyrkii 2688 x 1512 resoluutioon, kun taas Xbox One X natiiviin 4K:hon 3840 x 2160. Tuossa on niin paljon enemmän pikseleitä ruudulla, että varmasti vaikuttaa jonkin verran suorituskykyyn, vaikka Xbox One X onkin tehokkaampi laite.
Ei sitä videolta näekkään hyvin.
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Nyt kun koin tuolla silta mapissa ensimmäisen persraiskauksen ja näki miten hyvä joukkue sitä mappi pystyy käyttämään niin onhan se ihan järjentöntä ett sieltä sillalta näkee joka helvetin paikkaan. Samaten ground warin kaupunkikenttä on pahinta paskaa pitkään aikaan.
 

Ketunloikka

Active Member
Toivottavasti tuohon kaksipiippuiseen haulikkoon tulee pian jotain nerffiä. Aivan käsittämättömän helppo ase pelata, ei vaadi mitään taitoa. Eilen meni hermot ja aloin itsekin pelaamaan sillä, lopputuloksena top 3 suurimmassa osassa pelejä ja tolkuton määrä tappoja.
Aamen. Välis olen luullut, että joku snipu teilaa mut kun toi range on ihan hirvee ja damage ei tipu siinä matkalla ollenkaan.
 

Kirai

Toimitus
Koostin pienen pätkän tapahtumia ekoilta pelipäiviltä. Aikalailla summaa oman kokemuksen. Tältä se näyttää kun huonoilla reflekseillä yrittää pärjätä. :D
 

Ketunloikka

Active Member
Mikä tää juttu on, että kun kuolen niin respaan jollain ihan random classilla mitä mulla ei edes ole? Muutaman kerran tullu vastaan tällänen dominationis. Ja joskus joku claymore on saattanut vaihtua c4seen omas classis ynm.
 
Viimeksi muokattu:

Lince

Well-Known Member
Mikä tää juttu on, että kun kuolen niin respaan jollain ihan random classilla mitä mulla ei edes ole? Muutaman kerran tullu vastaan tällänen dominationis. Ja joskus joku claymore on saattanut vaihtua c4seen omas classis ynm.
Taitaa olla jotain bugia pelin koodissa tai servi puolella, kun kaveri tuossa muutama tunti sitten valitteli ihan samaa.
 

janneus

Active Member
Koostin pienen pätkän tapahtumia ekoilta pelipäiviltä. Aikalailla summaa oman kokemuksen. Tältä se näyttää kun huonoilla reflekseillä yrittää pärjätä.
Ei reflekseissä näytä olevan mitään vikaa. :) About kaikki kuolemat tuli taivaalta killstreakkien toimesta, tai sitten ammuttiin oman näkökentän ulkopuolelta. Toki muutama ihan perus 1v1 gunfight häviäminenki löytyi, mutta niitä tulee kaikille.

E: Tässä myös selvitystä mitenkä attachmentit vaikuttavat todella ADS nopeuteen.

 
Viimeksi muokattu:

Veeksi

Active Member
Harmillisesti tämä crossplay ja hiirinäppistuki ei auttanut hiiriongelmaan yhtään. Hiirellä pelaajia tulee reilusti vastaan, vaikka on crossplayt pois päältä jne. Eikä varmasti pelintekijöitä kiinnosta pätkääkään, vaikka kyseessä on päivän selvä huijaaminen nyt kun hiirellä on täysin mahdollista pelata avoimestikin.

Crossplay ja hiirinäppistuki ylipäätään olisi ihan hyvä juttu, kun a) pidetään huolta, että ximit/adapterit/hackit ei toimi b) saa itse valita vapaasti minkä alustojen kanssa pelaa. Nyt on typerää, kun en voi pelata Xboxilaisten kanssa tai sitten on jo pakko pelata tietokoneiden kanssa ja hiiripelaajien kanssa jne. jne. Ihan farssi.

En tiedä sitten millaista porukkaa valtaväestö pelaajista on, mutta itselle tämä on erittäin negatiivinen piirre pelissä. Jos olis peli X, jossa vois varmasti pelata padilla muita padeja vastaan, niin lähes varmasti pelaisin lähes täysin vain sitä. Ei tämä oikein enää huvita. Omasta näkökulmasta tämä on vahvasti tappamassa konsoliskenen FPS-peleissä, mutta voihan se olla, että nuorempaa sukupolvea ei kiinnosta tämäkään asia.
 

janneus

Active Member
Codissa onneksi vahvan aim assistin ansiosta pystyy pärjäämään kiitettävän hyvin ihan rehellisiä hiiripelaajiakin vastaan. Olen myös ymmärtänyt että tuo adaptereilla pelleily on enemmän Sonyn / Microsoftin asia korjata. Pelinkehittäjillä aika olemattomasti resursseja tuota vastaan. Sitä en kyllä tiedä että miksi tuo crossplay nyt tarkoittaa sitä että kaikki pelaa keskenään. Mitä tapahtui ohjaimen perusteella jakavalla crossplaylle ?

Laitas klippiä noista hiirellä pelaajista joita tulee reilusti vastaan. Itse en ole nähnyt ketään ohjaimen kuvan kanssa pelaavaa kuka huiskisi menemään turhan mallikkaasti.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom