Call of Duty: Modern Warfare 2019

Ketunloikka

Active Member
Sama juttu jos yrittää tuolta Activisionin sivulta vaihtaa nimeä, "0 name change remaining".. Ps4llä taas sanoo, että "0 tokens remaining".

Eli siis vain kerran voi vaihtaa nimeä(?), ainakin ilmaiseksi?
 

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Miten nuo askeläänet sitten pitäisi toimia? Minusta ne on ollut jo aika hyvät ennen patchiä ja nyt niitä on järkevöitetty vain siitä. Mikään liikkuminen ei saisi olla aivan äänetöntä ainakaan.
Samaa ihmetellyt. Kuten joku jo aiemmin kirjoitti, kuuluvat askelten äänet hillitsevät omaa rynnimistä kyllä tehokkaammin kuin mikään muu pelissä.
 

Veeksi

Active Member
Samaa ihmetellyt. Kuten joku jo aiemmin kirjoitti, kuuluvat askelten äänet hillitsevät omaa rynnimistä kyllä tehokkaammin kuin mikään muu pelissä.
Toinen mikä hillitsee on claymoret. Mutta askeläänet on omasta mielestäni sekä immersion että reiluuden (osaa itsekin odottaa) suhteen parempi keino. Kyykyssä menon etuja on myös pienempi "maalitaulu" ja parempi suojaus (esteiden takana oleminen). Kyykyssä liikkuminen on peleissä vähän yliedustettua. Jokainen voi kokeilla miksi.
 

Veeksi

Active Member
Lataako kenelläkään PS4 noita Codin päivityksiä valmiustilassa? Itsellä tämä on ainut peli mikä ei päivity itsekseen. Myöskään kavereilla ei ole kertaakaan päivittänyt automaattisesti juurikin tätä peliä. Lataus alkaa kyllä heti kun konsolin käynnistää. On itseasiassa aika iso juttu, kun päivityksiä tulee joka viikko ja peliä ei voi pelata ilman päivitystä. Vähän sapettaa siinä vaiheessa, kun on peli-illat sovittu, hartsportit kylmänä, lapset unilla ja klo 22 aletaan odottelemaan joko 10 gigan latausta tai jotain tunnin kopiointiprosessia.
 

Ile_

New Member
Lataako kenelläkään PS4 noita Codin päivityksiä valmiustilassa? Itsellä tämä on ainut peli mikä ei päivity itsekseen. Myöskään kavereilla ei ole kertaakaan päivittänyt automaattisesti juurikin tätä peliä. Lataus alkaa kyllä heti kun konsolin käynnistää. On itseasiassa aika iso juttu, kun päivityksiä tulee joka viikko ja peliä ei voi pelata ilman päivitystä. Vähän sapettaa siinä vaiheessa, kun on peli-illat sovittu, hartsportit kylmänä, lapset unilla ja klo 22 aletaan odottelemaan joko 10 gigan latausta tai jotain tunnin kopiointiprosessia.
Mulla kaikki päivitykset tulee aina ~12-48h viiveellä jos lepotilassa. Ei auta kun tarkistaa päivitykset heti kotiin päästyä tai käynnistää pleikkari puhelimen remote play sovelluksella jolloin päivitys lähtee kyllä latautumaan heti
 

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Ei ihan vakuuttanut uusi kenttä Ground Warissa, eikä Shoot House. Enemmän olisi voinut olla kylässä, siellä nyt pasit raijasi edes takaisin ja miehistö loikkii piiloissa. Tiivistunnelmainen Shoot House toimi kohtuu hauskasti Kill Confirmedissa sekä HQ:ssa. Ahdasta on.

 

Eliminaattori

Kielinatsimode
Ylläpitäjä
Oli pakko raivata tilaa pääkovolle ja siirtää Codi ulkoiselta sinne. Niin kauan tuon asentamisen kanssa menee jos peli on ulkoisella.

Itse arvostan todella paljon askeläänten vaimentamista, sillä suosin liikkuvaa pelityyliä. On ollut suorastaan luonnotonta hillitä omaa menoa ja kulkea kyykyssä tähtäin ojossa, kun äänet varoittavat hyvissä ajoin esimerkiksi sivusta koukatessa, jota suosin paljon sellaisissa kartoissa, joissa on useita kulkureittejä.

Vielä en ole ehtinyt kokeilemaan, mutta viikonloppuna ainakin ehtii. Täytyypä vilkaista ne päivityskorjaukset samalla.
 

Ketunloikka

Active Member
Oon nyt 2 lätkää saanu noista officer rank tehtävistä mutta mitä niistä nyt niinku konkreettisesti saa? Mitään uutta emblemiä ei näy vaikka joka kymmenennestä pitäis muka saada?
 

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
Kävin eilen pelailemassa päivityksen jälkimainingeissa. Askeläänet selvästi paremmat nyt. Et kuule enää itse niin herkästi vastustajaa, eikä vastustaja sinua. Tämän näki heti siinä, että jengi liikkuu enemmän. Aikaisemmin ei oikein kukaan uskaltanut omasta poterostaan liikahtaa, kun vastustaja kuulee kuitenkin.

Shoot House myös testattu ja on mieleinen. Perinteisiin nojaava kenttä, jossa sai kerrankin selkeän rintamalinjan aikaiseksi. Oli kiva sotia niin, että tiesi edes suurin piirtein mistä suunnasta vihollinen tulee. Tämä ei ole oikein muissa tämän uuden Codin kentissä ole onnistunut.
 

Eliminaattori

Kielinatsimode
Ylläpitäjä
Aijai, kuulostaapa hyvältä. Vielä kun saisi luoda karttaketjuja, joissa voisi kierrättää juuri haluamiaan pelimuotoja ja valikoituja karttoja, mutta tuskinpa sellainen toteutuu. Tai edes mahdollisuus äänestää kahdesta seuraavasta kartasta. Taitaa kuitenkin mennä liikaa ajasssa taaksepäin näiden osalta.

Vielä Strike, Bog, Shipment, Overgrown, Wetwork... tai sanotaan suoraan, että kaikki Codi nelosen mapit mukaan :D. Olen liian juurtunut siihen peliin..

Onneksi lisäsisältöä tuntuu tulevan suht nopeassa tahdissa, pitää pelin "uutena" pitempään.
 

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Niin ja kehottavat kämppimään
No en ole sellaista kuitenkaan havainnut. Ei siellä monessakaan pelimuodossa pelkällä leiriytymisellä voiteta. Liikkuvuus, nopea reagointi kentän tapahtumiin ja tiimissä pelaaminen ovat voiton avaimia. Täällä vedetään selkeästi etukenossa kohti maalia.

Askelten äänet ovat hyvä lisä äänimaisemaan. Kun lähestyt kohdetta, etene varovaisemmin. Siihen se kehottaa.
 

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
Niin ja kehottavat kämppimään
Askeläänistä tässä puhutaan, eikö? Ja kyllä, jos ovat liian kovalla, niin ei oikein kukaan uskalla liikkua. Tätä näki todella paljon ennen päivitystä. Jengi istahtaa tuttuun omaan poteroonsa ja kurkkii sieltä. Monesti jopa voittamisen kustannuksella. Kivempi saada Kill/Death ratiota ylös ja vaikka hävitä, kuin juosta ympäriinsä paljastaen sijaintinsa liian kovien askeläänien myötä. Tämä oli turhauttavaa randomien kanssa pelatessa, kun itse kuitenkin haluaisi voittaa pelejä. Liikkuminen onneksi lisääntyi uuden päivityksen myötä ja vaikka askeleet edelleen kuuluvat, niin eivät niin selvästi.
 

janneus

Active Member
Itsellä oli nyt muutama päivän paussi pelailusta ja eilen kun pääsin taas linjoille, niin ainoa eroa mitä huomasin oli että kyykyssä pystyi liikkumaan suht hiljaa. Ainakaan omiin korviin omat askeleet olivat tässä liikkumisen muodossa hiljaisempia kuin aikaisemmin. Juoksu taas oli sitä samaa tinakengillä pinkomista mitä ennenkin. M4 ja se kaksipiippuinen haulikko olivat yhä ne "meta" aseet selvästi. M4:ssä en myöskään mitään eroa aikaisempaan huomannut. Aika pientä viilalua siis ollut. Toivotaan että tuo eilen/tänään tullut päivitys toisi enemmän näkyviä muutoksia.
 

Tasis_MpT

Member
Onko muilla samanlaista ettei joissain erissä vihollinen kuole oikein millään ja sit taas eri lobbyssa toimii normaalista ja luodit tehoaa hyvin? Tuota nurkan taakse kuolemista on paljon ja sitä ettei vihua näe ollenkaan ennen kuin kuolee, mutta tuo ettei saa hengiltä ampumalla alkaa ottaa hermoon pahasti.

Hitmarkkeria kyllä tulee ja ei ole väliä onko vihu liikkeessä vai paikallaan ja selvästi vielä välillä pääosumaa, mutta silti ei tee damagea ja vihollinen alkaa tulittamaan myöhemmin ja tuloksena mun kuolema ja vihu jatkaa tyytyväisenä matkaa. Tätä on suurin osa peleistä ja sillon kun toimii normaalisti, niin on ihan mukava pelata ja en ole aina viimeisten joukossa. Mutta suurin osa ajasta on ihan hirveetä puurtamista että saa tappoja ja menee pelihalut kokonaan.
 
Ylös Bottom