HideoMiyamoto
Well-Known Member
Infinity Ward on pistänyt järjettömän määrän detailia pelin aseisiin.
No ehkä olen tälle sitten immuuni, mutta en näe pelatessani mitään jatkuvaa repeilyä kuvassa. Toki Xbox One X:llä päästään korkeimpaan resoluutioon, joka sitten tuo dyynamisen resoluution mukana nämä "ongelmat", mutta ei peli mitään jatkuvaa repeilyä ole. Itseasissa varsin sulava.itse en kyllä voisi sietää sitä jatkuvaa ruudun repeilyä.
No ehkä olen tälle sitten immuuni, mutta en näe pelatessani mitään jatkuvaa repeilyä kuvassa. Toki Xbox One X:llä päästään korkeimpaan resoluutioon, joka sitten tuo dyynamisen resoluution mukana nämä "ongelmat", mutta ei peli mitään jatkuvaa repeilyä ole. Itseasissa varsin sulava.
Katsoin videon ja en siltikään näe mitään jatkuvaa repeilyä.Digital foundryn video on erimieltä, joka kerta kun fos putoaa alle 60 kuva repeilee ja sitä tapahtuu varsinkin isommissa modeissa usein.
Ei sitä videolta näekkään hyvin.Katsoin videon ja en siltikään näe mitään jatkuvaa repeilyä.
Edelleen korkeampi resoluutio tuo nämä "ongelmat" ja ehkä tässä tapauksessa olisi ollut parempi, että Xbox One X:n resoluutio olisi tiputettu PS4 Pron tasolle. Tykkään kyllä, että resoluutio on korkealla, mutta en välttämättä ruudunpäivityksen kustannuksella.
Ero resoluutiossa on kuitenkin vielä huomattava. Videon mukaan PS4 Pro pyrkii 2688 x 1512 resoluutioon, kun taas Xbox One X natiiviin 4K:hon 3840 x 2160. Tuossa on niin paljon enemmän pikseleitä ruudulla, että varmasti vaikuttaa jonkin verran suorituskykyyn, vaikka Xbox One X onkin tehokkaampi laite.
Aamen. Välis olen luullut, että joku snipu teilaa mut kun toi range on ihan hirvee ja damage ei tipu siinä matkalla ollenkaan.Toivottavasti tuohon kaksipiippuiseen haulikkoon tulee pian jotain nerffiä. Aivan käsittämättömän helppo ase pelata, ei vaadi mitään taitoa. Eilen meni hermot ja aloin itsekin pelaamaan sillä, lopputuloksena top 3 suurimmassa osassa pelejä ja tolkuton määrä tappoja.
Mikä tää juttu on, että kun kuolen niin respaan jollain ihan random classilla mitä mulla ei edes ole? Muutaman kerran tullu vastaan tällänen dominationis. Ja joskus joku claymore on saattanut vaihtua c4seen omas classis ynm.
Koostin pienen pätkän tapahtumia ekoilta pelipäiviltä. Aikalailla summaa oman kokemuksen. Tältä se näyttää kun huonoilla reflekseillä yrittää pärjätä.
Codissa onneksi vahvan aim assistin ansiosta pystyy pärjäämään kiitettävän hyvin ihan rehellisiä hiiripelaajiakin vastaan. Olen myös ymmärtänyt että tuo adaptereilla pelleily on enemmän Sonyn / Microsoftin asia korjata. Pelinkehittäjillä aika olemattomasti resursseja tuota vastaan. Sitä en kyllä tiedä että miksi tuo crossplay nyt tarkoittaa sitä että kaikki pelaa keskenään. Mitä tapahtui ohjaimen perusteella jakavalla crossplaylle ?
Laitas klippiä noista hiirellä pelaajista joita tulee reilusti vastaan. Itse en ole nähnyt ketään ohjaimen kuvan kanssa pelaavaa kuka huiskisi menemään turhan mallikkaasti.
Kaikki ei osaa pelata hiirellä ja näppiksellä(kään). Ei sekään sentään, niin toimi, että automaattisesti tekis paremman. Mutta se "raja" nopeudessa ja tarkkuudessa tulee vastaan aika paljon myöhemmin hiirellä kuin padilla.Liekö ees nuo kuvakkeet pitävät paikkaansa? Monta peliä sattunu missä ollut hiiren kuvakkeita pelaajilla mutta en oo huomannu että oisivat mitenkään ylivoimaisia padia vastaan.
Kaikki ei osaa pelata hiirellä ja näppiksellä(kään). Ei sekään sentään, niin toimi, että automaattisesti tekis paremman. Mutta se "raja" nopeudessa ja tarkkuudessa tulee vastaan aika paljon myöhemmin hiirellä kuin padilla.
Tuo on kyllä täysin totta. Kokeilin pleikalla tuota k&m komboa ja tulos oli se että en saanu tappoja juuri ollenkaan. Paremmin siis osun padilla ja vieläpä ilman aim assistia.
Kokeilitko ihan telkulla ? se viive mikä siitä tulee tekee hiirellä pelaamisesta vaikeaa verrattuna kunnon PC näyttöön joka on täysin viiveetön.