Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Warzone™ 2.0 - F2P Battle Royale

Onko kenellekään ollut ongelmia löytää peliseuraa Warzone 2.0:ssa jos crossplay on pois päältä? Itse pelaan siis Xbox Series X:llä...

On, ei se vanhassakaan ikinä toiminut. Se nyt vain on tämän pelin lainalaisuus ja iso miinus, että PC-pelaajia vastaan joutuu vääntämään. Ja toinen johdannais-miinus tuosta, että sen takia ampuminenkin on verrattain isoilla apupyriörillä tehty tylsän helpoksi ohjaimella. Sääli!

Jos haluaa reilumpaa peliä ja haastavampaa/palkitsevampaa räiskyttelykokemusta, sitten on vaihtoehtona toinen mainio ja ilmainen BR-peli PUBG. Siinä samassa poolissa pelaa vain Xbox ja Plese, PC-pelaajat mittelevät omilla areenoillaan.
 
Viimeksi muokattu:
Sais tohon peliin tulla joku ”HC” setveri/muoto, että ei olisi armoreita/kuolisi nopeammin.
Se on pelin suurin miinus kun saa kolme lipasta käyttää yhteen ukkoon kaikkien armoreiden/niiden lisäämisen jälkeen.

Vai onko tässä sellainen muoto?
 
Sais tohon peliin tulla joku ”HC” setveri/muoto, että ei olisi armoreita/kuolisi nopeammin.
Se on pelin suurin miinus kun saa kolme lipasta käyttää yhteen ukkoon kaikkien armoreiden/niiden lisäämisen jälkeen.

Vai onko tässä sellainen muoto?

En nyt muista, että WZ olisi koskaan ollut "HC muotoa" Tosin tällä liimatähtäimen määrällä vaikea nähdä miten voisi toimia, ELLEI sitten otettaisi samalla rysäyksellä Auto-aim ohjaimelta pois tai ainakin tunkattaisiin siitä pois joku 90% hyvin marginaaliseksi tyyliin PUBG/Insurgency Sanstorm. Sitten vielä hiiripelaajat omille pihoille leikkimään niin voisi toimia. Tosin tuo nyt olisi omaan makuun jokatapauksessa hyvä muutos ja syy miksi pelaan PUBGia mielummin, siinä on sinullekin ihan oikea HC-muoto jos ei ole entuudestaan tuttu.

Pidän kyllä Warzoneakin ihan hauskana silti. Mutta just tuo, on joo suurin miinus kun laitat "vain" puolitoista lipasta perille niin vihu menee läheisen betoniporsaan taakse laittamaan uudet kilvet_joita kiitos uuden inventory systeemin takia on mukana_TADAAA, repullinen!!! Lisäksi voi olla vielä Armor pack field upgrade...eih, eikö kelleen kehitystiimissä tullut missään vaiheessa mieleen, että ehkä "loputtomat" kilvet on vähän ongelma ja raskasta? Minusta wanhan WZ kilpien määräkin oli jo aika överi, vähintäänkin riittävä. Tiesit, että ei nyt ihan 5 kertaa ainakaan ihan freesinä sama vihu voi tulla saman nurkan takaa haastamaan peräkkäin kun meni aiemmin kilvet.
 
En nyt muista, että WZ olisi koskaan ollut "HC muotoa" Tosin tällä liimatähtäimen määrällä vaikea nähdä miten voisi toimia, ELLEI sitten otettaisi samalla rysäyksellä Auto-aim ohjaimelta pois tai ainakin tunkattaisiin siitä pois joku 90% hyvin marginaaliseksi tyyliin PUBG/Insurgency Sanstorm. Sitten vielä hiiripelaajat omille pihoille leikkimään niin voisi toimia. Tosin tuo nyt olisi omaan makuun jokatapauksessa hyvä muutos ja syy miksi pelaan PUBGia mielummin, siinä on sinullekin ihan oikea HC-muoto jos ei ole entuudestaan tuttu.

Pidän kyllä Warzoneakin ihan hauskana silti. Mutta just tuo, on joo suurin miinus kun laitat "vain" puolitoista lipasta perille niin vihu menee läheisen betoniporsaan taakse laittamaan uudet kilvet_joita kiitos uuden inventory systeemin takia on mukana_TADAAA, repullinen!!! Lisäksi voi olla vielä Armor pack field upgrade...eih, eikö kelleen kehitystiimissä tullut missään vaiheessa mieleen, että ehkä "loputtomat" kilvet on vähän ongelma ja raskasta? Minusta wanhan WZ kilpien määräkin oli jo aika överi, vähintäänkin riittävä. Tiesit, että ei nyt ihan 5 kertaa ainakaan ihan freesinä sama vihu voi tulla saman nurkan takaa haastamaan peräkkäin kun meni aiemmin kilvet.
Eiköhän warzones oo kyse siitä, et jokaisen on helppo lähestyä peliä. Jos siellä kuolema hengittää rankalla kädellä niskaa, tuskin oisi noin suosittu. Ihmisille annetaan mahdollisuus taistella kauemmin, kuin sen sekunnin tahi kaks. Ja extra elämä gulakis. Ei jokaisen br:n pelin tarvitse olla hc. Mutta onneksi on nykyää valinnan varaa valita.
 
Eiköhän warzones oo kyse siitä, et jokaisen on helppo lähestyä peliä. Jos siellä kuolema hengittää rankalla kädellä niskaa, tuskin oisi noin suosittu. Ihmisille annetaan mahdollisuus taistella kauemmin, kuin sen sekunnin tahi kaks. Ja extra elämä gulakis. Ei jokaisen br:n pelin tarvitse olla hc. Mutta onneksi on nykyää valinnan varaa valita.
Hyvä vain, että tämä ei ole mikään HC. Ei sitä poteroissaan peloissaan makaavien pelaajien määrää jaksaisi yhtään enempää enää. Tämä on jo nytkin sellainen campereiden paratiisi. TTK voisi tietysti olla inan lyhyempi ja ehkä sniput voisi downata kolmosen liiveilläkin heiluvan vastustajan pääosumasta. Liimatähtäinhän näissä codeissa on jopa oksettavan suuri. Sillä pistääkin huvittamaan ainainen itku pc pelaajista. Itse molemmilla ohjaustavoilla pelaavana koen ohjaimen hieman jopa opksi tietyillä matkoilla liiman ansiosta. Toki molemmissa ohjaustavoissa on puolensa. Ihan positiivisesti tästä on yllättynyt vaikka pc porttaus voisi olla parempikin ja servereitä luulisi löytyvän paremmillakin yhteyksillä mitä tässä alkutaipaleella..
 
Eiköhän warzones oo kyse siitä, et jokaisen on helppo lähestyä peliä. Jos siellä kuolema hengittää rankalla kädellä niskaa, tuskin oisi noin suosittu. Ihmisille annetaan mahdollisuus taistella kauemmin, kuin sen sekunnin tahi kaks. Ja extra elämä gulakis. Ei jokaisen br:n pelin tarvitse olla hc. Mutta onneksi on nykyää valinnan varaa valita.

Joo, kyllähän se on just noin. Hyvä kun pääsee pienellä kynnyksellä uudet mukaan mähinään. Ja se ehkä tuntuu osalle hetkisen aikaa ainakin palkitsevalta. Tosin tuo reppu-uudustus, johon viittasin ei ehkä täydellisesti sovi siihen yhtälöön kun sitä on niin paljon helpompi käyttää kokemuksella ja todennäköisesti myös tietokoneellakin. Konsolilla inventoryn hanskaaminen oli ja on hämmentävää, vaikka itselläkin satoja tunteja vanhaa oli pohjilla.

Se ikävä valuvika tässä tietty taaskin on mitä tulee helposti lähestyttävyyteen, että kokeneemmilla pelaajilla loadoutista löytyy kullitetut yms. aseet ja on silut, kahvat sekä pelit ja vehkeet. Nopoilla on pelkät stock-vermeet joiden päivittäminen ilman rahnua pieni grindi. Ja jos saatkin konkarille perille menemään mukavasti huonommalla aseella, niin tehdään tuo "nurkan taakke kilpiä repusta" manöveeri johon viittasin ed. viestissä ja se tulee sieltä uudelleen tuota pikaa freesinä täydet kilvet päällä ja ampuu naamaan paremmalla aseellaan. Se on vähän semmosta, en nyt erityisesti ole tämän pelimekaniikan fani. Jo pelkästään regeneroituvat helat olleet aina inhokkini siitä lähtien kun tulivat laajemmin käyttöön nettiräiskyttelyissä.
 
Sama kilpi "ongelma" on myös Apexissa ja olihan se ihan Warzone1 kun kilvet on täynnä ja kilpilaatikkoa löytyy.

Mutta tässä nyt ehkä kannatakkaan pelata sillein ettei koskaan puske päälle ja odottelee että saisi kauempaa kaverin alas. Kyllä ihan ykkösessä ja myös Apexissa tulee tilanteita missä saat ampua porukkaa vaikka vuoden sieltä omasta paikasta jos vaan oottelee että itse ja toinen laittaa suojaa päälle
 
TTK voisi olla suurempi että ne tasoerot tulisivat paremmin esille, nykyisellä kuolet ennen kuin kerkeät reagoida. Warzone 1:sen Iron Trials oli parasta antia koska siinä ei kuollut heti nurkassa istuvalle botille.

Hirveitä kilpi ”ongelmia” en ole huomannut, lippaallisella tappaa sen 2-3 vihua helposti?
 
Mites noiden omien aseiden kanssa, kun ei ole ostettua peliä missä voisi kehittää pelaamalla aseita, niin pystyykö tässä rahalma ihan ostamaan aseet max levelille vai miten ne saisi nopeasti päivitettyä?

Kun aika hitaasti aseet päivittyy pelkästään tuolla Warzonessa.
 
Ylös Bottom