Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War -peliseurahaku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos löytyy vielä riesen pelaajia niin meidän peliin mahtuu 1-2 jampaa..
Suht kokeneita ollaan ja voidaan opettaa alottelijaakin.
Mikki ois vähän niinku must.

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sillon tällöin tulee Rieseä pelailtua, mikki löytyy ja ennätys on lvl 36. 16v peluri olen. Ovechkin_Fin on ID.

Mitä mitä?! Onko teistä laiskoja tullut vai mitä, kun ei teidän suunnalta oikeen kutsuakaan nykyään kuulu. Jos te kerran kuussa kysytte pelaamaan (ja juuri silloin ei innosta),niin viestiä vaan ens kerralla. Kutsua vaan jos pelailette. Mieluiten tulen pe-la-su iltoina pelailemaan.

Mitä mitä?! Onko teistä laiskoja tullut vai mitä, kun ei teidän suunnalta oikeen kutsuakaan nykyään kuulu. Jos te kerran kuussa kysytte pelaamaan (ja juuri silloin ei innosta),niin viestiä vaan ens kerralla. Kutsua vaan jos pelailette. Mieluiten tulen pe-la-su iltoina pelailemaan.

Mä luulin että sua ei tuo enää kiinnosta ;) Kyllä sitä voi itekki kysellä jos näkee että kyseinen peli on päällä.. mutta otetaan matsit vielä ennen black opsin tuloa..

Juu juu tottakai. Oiskohan tossa vaikka ens lauantaina (illalla. 22-23)? Taitaa olla perjantaina vähän muuta tekemistä joten itse en luultavasti pääse. Eli ens viikonloppuna olis kiva päästä vähän zombei lahtaamaan.... :D Mieluiten siis illalla. On meinannu käydä vähän sillä tavalla, että jos kysyy mukaan niin pelit ovat jo aloitettu joten parempi varmaan teidän pistää viestiä ennen peliä.

Työt ja menot aina vaikeuttaa pelaamista samaan aikaan kun kaikilla tietty omat menosa.. Mulla ja hiikerillä esim. töitä viikonloppunakin välillä :(

Mutta katsellaan lauantaina miten on pelaajia, itteänikään en voi vielä luvata paikalle..

Juu juu tottakai. Oiskohan tossa vaikka ens lauantaina (illalla. 22-23)? Taitaa olla perjantaina vähän muuta tekemistä joten itse en luultavasti pääse. Eli ens viikonloppuna olis kiva päästä vähän zombei lahtaamaan.... :D Mieluiten siis illalla. On meinannu käydä vähän sillä tavalla, että jos kysyy mukaan niin pelit ovat jo aloitettu joten parempi varmaan teidän pistää viestiä ennen peliä.

Minäkin voisin lauantaina tulla pelailemaan jos saadaan neljä jamppaa mukaan:)

Vastaus: Call of Duty: World at War -peliseurahaku

Taitaa olla alustavasti täynnä LA eka zombi (Hiikeri, Jaape, Heppux & Bahrain).

Mutta vois lauantaina aloitella tuon Der Riese kahakan jo klo.20 (tuumattiin Jaapen kanssa)?

Tuon ekan pelin jälkeen mä ainakin meen jo nuqq (herään LA jo 05.00) ja sitten esim Tompson tai joku muu halukas mahtuu mukaan.

Jos jossain vaiheessa teiltä sitten pelaajat loppuu niin lisätkää mut listoille: JokeBro
Niin voin tulla kyllä sitten pelaa

Taitaa olla alustavasti täynnä LA eka zombi (Hiikeri, Jaape, Heppux & Bahrain).

Mutta vois lauantaina aloitella tuon Der Riese kahakan jo klo.20 (tuumattiin Jaapen kanssa)

Ite en kyl pääse noin aikasten vielä, vasta kun klo 23 aikoihin. Eli mun tilalle pääsee tompson pelailee ekaan rymistelyyn:cool:

Tulisko tnä jotkut der riesee? Jos aloteltas 20-22. itestä sen verran että mikki läöytyy ja enkka jotain 45

PSN: Jageksi

Enpä huomannut tämän päivän pelejä mutta nykikää hihasta seuraaviin (2 päivän varo ois hyvä antaa). Jonkin verran Der Rieseä hakannut ettei ihan ole syöttinä ja voisi trophytkin yrittää kerätä.

Olisiko täällä ystävällistä porukkaa jotka voisi auttaa noissa online trophyissä. Tartteis 3 miestä/ naista vielä pelin pariin. Ehkä vois tuota zombi peliäkin kokeilla. Ei muuten sit ole noita mappipaketteja.

ite pelaan paljon zombi peliä :D lisätkää osama_fin_laden

Ylös Bottom