Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Card-e reader

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

yoshi

New Member
E-reader

Varmaan monikin meistä on jo kuullut tästä mainiosta laitteesta. Se on pötikkä joka liitetään GBA:han ja vetämällä kortin sen läpi saa GBA:lle NES pelin pelattavaksi(kortit myydään erikseen, 5 hintaisissa pusseissa joka sisältää viisi korttia) Card-e reader on myös yhteen sopiva Animal Grossing pelin kanssa, ja Animal Grossing korteilla saa peliin mm. uusia huonekaluja. Kyseessä on siis erittäin mielenkiintoinen laite, josta lisä tietoja löytyy täältä:
http://www.nintendo-fi.com/default.asp?mainid=18&subid=0&puffid=349
Se ainut, sitäkin suurempi MUTTA tässä jutussa on että Animal Grossingin ja monien muiden huippu nimikkeiden tavoin Card-e readeria ei tule Eurooppaan!:( Ihmis oikeuksien poljentaa, sanon minä!:mad:

Heh, Animal Grossing.:D

Tuo Kortinlukija on mielestäni käyttökelpoinen idea. 5 ei ole paha hinta loistavista peleistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi

Se ainut, sitäkin suurempi MUTTA tässä jutussa on että Animal Grossingin ja monien muiden huippu nimikkeiden tavoin Card-e readeria ei tule Eurooppaan!:( Ihmis oikeuksien poljentaa, sanon minä!:mad:

Korjaa, jos olen väärässä, mutta käsittääkseni kortinlukija on kuten itse GBA:kin aluekooditon. Import import.

Joo, mutta se ei tule Eurooppaan! Minä en ainakaan viitsi maksaa tulleja ja postikuluja yhdestä pienestä kortti pakasta. Niitähän pitäisi sitäpaitsi ostaa kokoajan lisää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Joo, mutta se ei tule Eurooppaan! Minä en ainakaan viitsi maksaa tulleja ja postikuluja yhdestä pienestä kortti pakasta. Niitähän pitäisi sitäpaitsi ostaa kokoajan lisää...

http://www.dvdboxoffice.com ei postikuluja, ei tulleja. E-Reader alle 50 euroa.

Tulleja ei muutekaan tule vaikka tilaisi ei-EU -maista jos tilauksen yhteishinta (+ postikulut päälle, taisi olla) ei ylitä tiettyä rajaa, olisiko ollut 30 euroa. Tulliviraston sivuilta löytyy tarkemmat tiedot.

Nostetaanpa vuoden vanha aihe esille.

Elikkä tuolta Video Games Plussasta saa nyt E-Readeria noin 25 eurolla. Itse hankin kyseisen laitteen vähän aikaa sitten, mutta nyt on tullut ongelma. Noita E-Reader pelejä ei nimittäin oikein löydy mistään. Esimerkiksi Ice Climber ja Balloon Fight olisivat mielenkiintoisia pelattavia ja en oikein löydä kauppaa mistä niitä saisi.

Onko muilla kenties tarkempaa tietoa peleistä tai omistatteko itse E-Readeria?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Onko muilla kenties tarkempaa tietoa peleistä tai omistatteko itse E-Readeria?
Japanissa jo julkaistuun F-Zero: Falcon Densetsuun saa E-Readerilla ladattua lisää ratoja ja aluksia. Saa nähdä miten täällä käy.

Kiitokset Kanikselle vinkistä. E-Reader tuli Video Games Plussasta alkuviikosta. Ihan hauska härpätin, mutta sitä hyödyntävien pelien puutteen takia kuuluu tosiaan vielä kategoriaan "tulipahan hankittua" :)

Kortit tuntuvan olevan kiven alla, tai sitten niiden hinta tuntuu kovalta. Näin esim. amazon.comissa. Kanadan Amazonissa oli parempi valikoima, ja vähän kohtuullisemmat hinnat, mutta eivät toimita pelituotteita ulkomaille. Postikulujen kanssa olisi tullut muutenkin melko kalliiksi.

Jonkunlaista käyttöä laitteelle tuli, kun eilen sain DVDCravesta Cubelle Animal Crossingin. Tilasin samalla 3 pakkaa AC-kortteja. Korteissa on kylläkin koodit painettuna, joten niitä voisi käyttää ilman lukijaakin. Ihan hauska lisä peliin kuitenkin, kunhan pääsee vähän paremmin siihen tutustumaan. Harmi vain, ettei noitakaan kortteja tahdo löytyä. Neljä sarjaa on jo julkaistu.

BTW, laitteen ohjeita lukiessa säikähdin, kun virheilmoituksissa oli mainittu "Region error". Pelko aluekoodeista hiipi puseroon, mutta tuo tarkoittanee, ettei japanin ja englannin kieliset laitteet/kortit ole keskenään yhteensopivia. USA-lukijani lukee mukisematta Australiasta tulleita kortteja, ja PAL Animal Crossing hyväksyi lukijan mukana tulleen AC sample kortin.

Ylös Bottom