Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Castlevania: Dawn of Sorrow

Vastaus: Castlevania: Dawn of Sorrow

ShereKhan sanoi:
En ole nähnyt peliä missään kaupassa, okei Stockmann omine hintoineen ei lasketa. Jos joku näkee jossain keskustan kaupoista tätä niin vasikoikoon asiasta tänne :).

Heh, harvassa tuntuu peli olevan Tampereellakin. Prismassa sattui silmään ja hintana 64,90e morjens... Muutenkin on tuhottoman kallis kaikkialla missä nähnyt. Harmi etten omista luottokorttia jolla voisi noista nettimestoista tilailla.
 
Vastaus: Castlevania: Dawn of Sorrow

Nyt on peli nykäisty läpi. Pääsekös tässä jatkamaan sielujen keräilyä mitenkään?
 
Vastaus: Castlevania: Dawn of Sorrow

Lopputekstien jälkeen päätyy alkuvalikkoon josta pääsee sitten lataamaan tallennuksen joka alkaa ennen bossin lahtausta.
 
Vastaus: Castlevania: Dawn of Sorrow

Tilasin Dawn of Sorrowin noin 40 eurolla dvdcravesta pari kuukautta sitten. Voi pojat. Taitaa olla kulunut 15 vuotta siitä, kun olin viimeksi yhtä innostunut jostain pelistä. Ehdottomasti DS:n parhaita, ellei paras peli, lähentelee myös koko konsolisukupolven pelien kärkijoukkoa.

Tämän jälkeen olikin pakko hamstrata aiemmat osat, Harmony of Dissonance, Aria of Sorrow, Circle of the Moon ja Symphony of the Night hyllyyn, ja jos ei Ouendan olisi rikkonut vaniaputkea nyt loppukesästä, en varmasti muuta pelaisikaan.
 
Vastaus: Castlevania: Dawn of Sorrow

pimeys sanoi:
Tilasin Dawn of Sorrowin noin 40 eurolla dvdcravesta pari kuukautta sitten. Voi pojat. Taitaa olla kulunut 15 vuotta siitä, kun olin viimeksi yhtä innostunut jostain pelistä. Ehdottomasti DS:n parhaita, ellei paras peli, lähentelee myös koko konsolisukupolven pelien kärkijoukkoa.

Tämän jälkeen olikin pakko hamstrata aiemmat osat, Harmony of Dissonance, Aria of Sorrow, Circle of the Moon ja Symphony of the Night hyllyyn, ja jos ei Ouendan olisi rikkonut vaniaputkea nyt loppukesästä, en varmasti muuta pelaisikaan.

Täällä aikalailla sama juttu, Castlevania kuume on iskenyt minuun. Ensiksi kun aloitin pelaamaan kyseistä peliä (Dawn Of Sorrow) en ollut kauhean vakuuttunut, mutta hetken päästä olin jo pahasti koukussa ja pelistä nousi tämän hetken paras Ds peli kautta aikojen. Peli tarjoaa kaiken mitä hyvältä peliltä voi vaatia ja vielä enemmänkin. Repivää ja hienoa musiikkia, loistavia vastuksia, paljon erilaisia aseita, sopivan laaja kartta tutkittavaksi ja vaikka mitä. Olisikohan ollut joitain NES/SNES aikoja kun viimeksi olin näin innostunut, luulin ettei ajat koskaan palaisi, olin väärässä pahemman kerran. Sen lisäksi että itse varsinaisesta pelistä saa kaiken mahdollisen revittyä irti, niin aukeaa käyttöön myös Julius Mode, jossa pääsee pelaamaan uudemman kerran toisilla hahmoilla, WAU! Lisäksi soundtrackia voi kuunnella, hauskoja ääni näytteitä :D, voi koettaa taistella ajan kanssa kilpaa pelin eri vastustajia vastaan. En voisi olla enempää tyytyväinen peliin. Yhtä asiaa kyllä ihmettelen? Tätäkään peliä ei mistään kaupasta oikeen löydä ja sama koskee vähän muitakin huippu DS pelejä, kumma juttu.
 
Vastaus: Castlevania: Dawn of Sorrow

Lopputekstien jälkeen päätyy alkuvalikkoon josta pääsee sitten lataamaan tallennuksen joka alkaa ennen bossin lahtausta.

:). Itsellä sama pähkäilyn alla. Tullut tätäkin myskettyä, jotta läpi pääsisi. Et ole tainnut vielä päästä peliä läpi. Minullekin tuli ns. valelopputekstit eli ns.valelopetus, jotka tulevat jos sen "loppubossin" menee ja tappaa liian aikaisin. Tämä taitaa olla yleistä näissä Castlevanioissa? Tosin tuossa feikkilopetuksessa hemmot höpöttävätkin jotain sen suuntaista, että taisi jäädä todellinen loppu näkemättä ja hemmojen mielestä tappo oli liian helppo :).

Korjatkaa joku jos olen väärässä. Eli peli ei mene läpi, jos ei ole tappanut tietyssä järjestyksessä loppuvihuja? Tiedä, kuinka moni luulee pelin läpäisseensä ja todellisuudessa onkin nähnyt vain feikkilopetuksen :)....
 
Vastaus: Castlevania: Dawn of Sorrow

Ei sillä järjestyksellä ole väliä. Tässä Dawnissa oli muistaakseni linnan yhdessä kohdassa kolme seinää, joista ei päässyt läpi ilman tiettyjä sieluja. Seinissä oli muistaakseni vaadittujen sielujen kuvat. Siellä olevalta pomolta sitten saa jonkun jutun tjsp. Ei muista enää.

Pelissähän on pienehkö kokonaan uusi alue ennen varsinaista loppupomoa. Taitaa olla pari bossiakin.
 
Vastaus: Castlevania: Dawn of Sorrow

Ei sillä järjestyksellä ole väliä. Tässä Dawnissa oli muistaakseni linnan yhdessä kohdassa kolme seinää, joista ei päässyt läpi ilman tiettyjä sieluja. Seinissä oli muistaakseni vaadittujen sielujen kuvat. Siellä olevalta pomolta sitten saa jonkun jutun tjsp. Ei muista enää.

Pelissähän on pienehkö kokonaan uusi alue ennen varsinaista loppupomoa. Taitaa olla pari bossiakin.

Niin, eli ensin tuonne noilla sieluilla ja sitten vasta alla olevan linkin bossiin. Eli järjestyksellä on väliä. ITsellä on nuo kaikki sielut, mutta kun en bossia noiden "seinien" takaa voittanut , lähdin harhailemaan ja päädyin tappamaa alla olevan linkin mukaisen bossin ennen tuota "peilibossia". Ja jatko oli feikki toisin kuin tuossa youtuben videossa. Itse tuon tapettua, alkoi "lopputekstit" pyöriä, ennen kuin siis tuo muuttui "lopulliseen" muotoonsa. :)

http://www.youtube.com/watch?v=heGmHnIUBz8
 
Vastaus: Castlevania: Dawn of Sorrow

Olipas vaikea loppumörkö! No hieman nostatti leveliä, niin helpottui hieman ja läpi meni, että huiskis (38 levelistä 52:een tuli nostettua sillä perinteisellä ravaahuoneestatoiseenjamättääsuhtpahaavastustajaajasavetteleevälillä :) ).

Sillä "huutavalla nauriilla" meni tuokin loppymörkö sitten läpi. Täytyy myöntää, että meni aika lähelle oman pelimaun kärkipaikkaa - Ninja Gaiden 1 vieläkin mieluisin kokemus. Tässä oli ihmeen paljon samaa kuin Ninja Gaideneissa, vaikka 2d-peli onkin. Mukavasti seikkailua, ongelmanratkontaa ja mättämistä. Nam!
 
Ylös Bottom