Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Castlevania

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Johanna

New Member
Gergoth on tapettu, mutta miten pääsen alaspäin tornin pohjalla olevasta mustana savuavasta kohdasta?

Vastaus: Castlevania

Hieman vaikea auttaa tässä asiassa spoilaamatta, mutta sen voin kertoa, että kyseiseen paikkaan et pääse ennen kuin olet tutkinut linnan muut alueet. Tee visitti The Pinnacleen ja sen jälkeen katso mitä tapahtuu. Pelissä on tosiaan kolme loppua, joista ainoastaan siihen viimeiseen ja parhaaseen kannattaa tyytyä.

Sama ongelma, omasta mielestä ei ole pelissä enää kuin kaksi paikkaa missä en ole käynyt, savuava kohta sekä aivan keskelle karttaa ilmeisesti erittäin pieni paikka johon en omista magic sealia.

Lopputeksitkin jo tulivat kerran kun taistelin toista kertaa Darionia(?) vastaan mutta eihän se nyt voinut olla loppupomo?

fDiamond sanoi:
Sama ongelma, omasta mielestä ei ole pelissä enää kuin kaksi paikkaa missä en ole käynyt, savuava kohta sekä aivan keskelle karttaa ilmeisesti erittäin pieni paikka johon en omista magic sealia.

Lopputeksitkin jo tulivat kerran kun taistelin toista kertaa Darionia(?) vastaan mutta eihän se nyt voinut olla loppupomo?

Sinun pitää mennä peiliin taistelemaan tulihirviötä vastaan, joka siellä näkyy. Peiliin astuminen onnistuu Paranoian sielulla, joka löytyypi kartan vasemman yläkulman paikkeilta.

Legge sanoi:
Sinun pitää mennä peiliin taistelemaan tulihirviötä vastaan, joka siellä näkyy. Peiliin astuminen onnistuu Paranoian sielulla, joka löytyypi kartan vasemman yläkulman paikkeilta.
Eipä löydy paranoiaa, löytyi huone missä oli paljon sitä cristallia/jäätä (mitä ikinä onkaan), mutta ei paranoiaa.

fDiamond, niihin "kristalleihin" pitää käyttää kyseisen kristallin omaa kykyä, siis sen vihollisen kykyä, mikä on lukittu kristalliin.

Orin sanoi:
fDiamond, niihin "kristalleihin" pitää käyttää kyseisen kristallin omaa kykyä, siis sen vihollisen kykyä, mikä on lukittu kristalliin.
Tarkoitatko ihan sitä perus rikkomista vai jotain muuta?

Sen verran homma edennyt että enää en ole samassa kohdassa jumissa.

Viikatemies on vaikea :cool:

Itse tein näin viikatehemmolle:

Sirpit on hyvä torjua pyörittämällä keihästä, muuten viskoin koko ajan kirveellä...ehtii osua monta kertaa, eikä tarvitse itse hyppiä ympäriinsä.

Legge sanoi:
Itse tein näin viikatehemmolle:

Sirpit on hyvä torjua pyörittämällä keihästä, muuten viskoin koko ajan kirveellä...ehtii osua monta kertaa, eikä tarvitse itse hyppiä ympäriinsä.

Itse heittelin sitä keihäällä kun se osui oikein heitettynä aina kaksi kertaa

Bossitaistelut vaikeutuvat kyllä lopussa aika paljon, viikatemiehen jälkeinen on taas huomattavasti vaikeampi, tai ainakin siltä tuntuu.

Ylös Bottom