Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cha Cha Amigo - APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaakkimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jaakkimo

Turboahdettu uutishirvi
Ylläpitäjä
Eli jos jollain on Cha Cha Amigo marakassit, niin lieneekö hänellä aikaa auttaa?
Ostin tuossa käytettynä Cha Cha marakassit ja samba de amigon. Kaikki tuntuisi olevan kunnossa, kaikki osat näyttää hyvältä, peli naarmuton, jotenka siksi uskonkin, että myös marakassit toimivat. Ja vika on minussa.
Eli: marakassit eivät saa oikeanlaista signaalia. Eivät tunnista lainkaan liiketta; menuissa ei voi selata ja itse pelin aikana osoittimet näyttää jumiutuneen yhteen kohtaan (vasen ylänurkka ja vasen alanurkka). Ravistus kyllä toimii ja marakassien napit, mutta liikettä ei tunnista sitten millään. Olen yrittänyt käynnistää uudelleen konetta ja siirrellä kamoja signaalien edestä sun muuta, mutta tilanne ei muutu miksikään.
Eli jos joku voinee auttaa, olisin huisin kiitollinen, en suostu uskomaan, että 73 euroa olisi mennyt hukkaan :o

Yleisesti hyväksi havaittu metodi on potkia sitä laatikkoa siinä lattialla mihin ne anturit kiinnitetään.

h****i

Taisinpa yrittää sitä heti ensimmäisenä ;)
Tuo tuollainenhan normaalisti auttaa, mutta eipä tunnu nyt auttavan... *prkl*

Minulla oli kerran kyseiset helistimet lainassa, ja saadakseni ne toimimaan piti kikkailla käynnistys/ohjainportti yhdistelmien kanssa (ilman DC:n ohjainta, ja olikohan sen jälkeen niin että sen sai laittaa kakkos porttiin??? =)

Minä taas olen saanut marakattini toimimaan ainoastaan jos olen pitänyt helistimiä käsissäni kun peli ilmoittaa "recognizing maracas" tms. Roikotan siis käsiäni alhaalla samassa kohtaa missä olisi alin tunnistuskohta. Ja normaaliohjain muistikortin kera on kakkosportissa.

PS: Onko kellään kokemusta kaksinpelistä kahdella marakassiparilla? Viekö paljon tilaa? :)

Anna potkua vaan

Yleensä potkiminen auttaa. Ei ole kyllä kovinkaan mukavaa, kun esim. kesken pelin marakassit päättävät lopettaa toimintansa. Potki siinä sitten, kun peli meni p****n päreiksi jo...

Mutta kyllä niitä palikoita kannattaa vähän kouluttaa. Ja mielellään sitten selvin päin, vaikka peli onkin pienessä nosteessa parasta. Pienessä sievässä en ole aina saanut edes marakasseja toimimaan...

Ylös Bottom