Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Child Of Light

Vastaus: Child Of Light

Läpi meni. Vuoden toiseksi paras peli. Paras on Valiant Hearts. Annoin eShopissa 5 tähteä. Daily login mukaan meni joku 15 tuntia läpipeluuseen.

lisäys1,
Näin pelin läpipeluun jälkeen katselin making of videoita. Videoissa kerrotaan asioita, jotka tulivat yllätyksenä minulle kun pelasin peliä, joten spoilerikammoisten ei kannata katsoa.
The Making of Child of Light - Part 1 -youtube
The Making of Child of Light - Part 2 -youtube
The Making of Child of Light - Part 3 -youtube
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Child Of Light

Kiitos vinkistä, mutta ei auttanut. Alla oleva video selventää asiaa. Kyse on chapter 13 loppuvaiheesta.

[video=youtube_share;UWAxULSxNgk]http://youtu.be/UWAxULSxNgk[/video]

Jes vihdoinkin tämä bugi on selätetty. Joku muukin oli törmännyt samaan ja antoi vinkin, että pitää tapattaa itsensä samassa levelissä oleviin orjantappuroihin. Sen jälkeen kun spawnasi, kaikki oli taas ok :)
 
Vastaus: Child Of Light

Jos Child Of Light kiinnostaa, Vita-version saa nyt alle 6 eurolla PlayStation Storen 12 Deals Of Christmas -tarjouksesta. HOX! Hinta voimassa vain huomiseen n. klo 15:een asti.

Nämä Ubiart Frameworkilla toteutetut pelit näyttävät Vitallakin aivan upeilta, ja kaiken lisäksi tämä toimii PSTV:lläkin.

Lähde: PlayStation Store
 
Vastaus: Child Of Light

Peli tuli ostettu noin 5€ hintaan tuossa uudenvuoden jälkeen Wii U:lle ihan vain sen takia, kun kehuja on tullut tästä luettua ja mukana on tuo kaksinpeli. Ajattelin, että itse hoidan tappelut ja muun isomman seikkailun kanssapelaajan hoitaessa Igniculuksen liikuttelun. Mutta menikin roolit sitten justiinsa toisinpäin, sillä itse autoin availemaan arkkuja, hidastelin vihollisia tappeluissa ja paransin valon voimalla! :D Pakko sanoa silti, että tuon valopilkun ohjastaminen oli kyllä todella viihdyttävää, eikä se tuntunut mitenkään päälle liimatulta.

Iso käsi pitää antaa tälle pelille, sen tunnarille ja ulkoasulle. Ja tuolle kaksinpelille myös!
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisessa arviossa Nintendo Switchille julkaistu Child of Light. Ulkoapäin erittäin viehättävä seikkailu, mutta sisäinen kauneus ei yllä aivan samalle tasolle. Toiset tykkää, toiset ei.
 
Kyllä tämä on mielestäni neljä tähteään ansainnut. Peli on kaunis ja sympaattinen. Vuoropohjaisessa taistelussa on mukavasti hässäkkää lentelevän valopallon antamien lisäominaisuuksien takia. Peli on myöskin sopivan pitkä. Ei lliian, mutta silti tarpeeksi että rahoilleen saa vastinetta. Lisäbonuksena pelissä on varsin mukavat achievementit/trophyt. 1000 gamerscorea tai platinapytty ei vaadi mitään yli-inhimillisiä suorituksia. Xboxilla vedin itse täyden tonnin. Hauskaa oli.
 
Ylös Bottom