Arucard-
Member
Eli nyt ilmoittelisin kaikille että tämä jätkä on lähdössä inttiin 13.päivä, joten tarvetta olisi uudelle PS3 CoD4 Game Supervisorille.
Mennään suoraan asiaan. Eli vaatimukset:
- Syvällinen tieto kyseisestä pelistä (CoD4) ja sen yhteisöistä.
- Aina ajantasalla pelin kanssa.
- Todella aktiivinen ja halukas kuluttaa omaa aikaansa auttaakseen yhteisöään.
- Täytyy olla saatavilla IRC:ssä (QuakeNet) ja osallistua foorumeihin.
- Hyvä kirjoitetun englannin ymmärtäminen/taito.
- Admin kokemus (foorumeilla, yms).
- Täytyy pystyä tehdä töitä yhdessä muiden CB adminien kanssa.
Näistä suoraan sanottuna IRC on täysin pakollinen, ja englannin taito. Muut ovat vain plussaa.
Itse myös esittäisin vaatimuksina:
- Kiinostunut tämän hetkisiin sääntöihin
- Kiinostusta itse CB sivuihin
Vaikka tällä hetkellä monen mielstä CB on "ruma" yms. Niin suoraan sanottuna en sellaista tyyppiä tähän paikalleni halua joka ei välitä CB:stä himpun vertaan. CB on varmasti saamassa radikaalisia muutoksia niin ulkonäköön yms tämän tulevan 6kk aikana (toivottavasti). Joten sitä tulevaisuutta kohti osoitus sivuja kohtaan olisi hyvin kunnioitettavaa.
Kaikki halukkaat tullaan haastattelemaan IRC:ssä (QuakeNet). Haastattelulle on oma kanava, mutta niistä lisätietoa vasta paikan päällä.
Ikävaatimuksia en muista että olisi, tai sitä ei ainakaan ilmoiteta missään vaatimuksissa. Mutta tähän työhön tarvitaan asiallista henkilöä, joten siihen laitan itse ikä vaatimuksena: 16+ (Mieluiten 18 vuotias)
Ja tosiaan, jos olette kiinostuneita työstä niin ilmotatte tähän topikkiin vain kiinostuksenne ja sopivan päivän ja ajan haastattelulle. Tulen opastamaan työtäsi niin kauan kun pystyn. Mutta muut CB adminit on myös sielä auttamassa sinua alun pääsemiseen ja miksei myöhemminkin.
Mennään suoraan asiaan. Eli vaatimukset:
- Syvällinen tieto kyseisestä pelistä (CoD4) ja sen yhteisöistä.
- Aina ajantasalla pelin kanssa.
- Todella aktiivinen ja halukas kuluttaa omaa aikaansa auttaakseen yhteisöään.
- Täytyy olla saatavilla IRC:ssä (QuakeNet) ja osallistua foorumeihin.
- Hyvä kirjoitetun englannin ymmärtäminen/taito.
- Admin kokemus (foorumeilla, yms).
- Täytyy pystyä tehdä töitä yhdessä muiden CB adminien kanssa.
Näistä suoraan sanottuna IRC on täysin pakollinen, ja englannin taito. Muut ovat vain plussaa.
Itse myös esittäisin vaatimuksina:
- Kiinostunut tämän hetkisiin sääntöihin
- Kiinostusta itse CB sivuihin
Vaikka tällä hetkellä monen mielstä CB on "ruma" yms. Niin suoraan sanottuna en sellaista tyyppiä tähän paikalleni halua joka ei välitä CB:stä himpun vertaan. CB on varmasti saamassa radikaalisia muutoksia niin ulkonäköön yms tämän tulevan 6kk aikana (toivottavasti). Joten sitä tulevaisuutta kohti osoitus sivuja kohtaan olisi hyvin kunnioitettavaa.
Kaikki halukkaat tullaan haastattelemaan IRC:ssä (QuakeNet). Haastattelulle on oma kanava, mutta niistä lisätietoa vasta paikan päällä.
Ikävaatimuksia en muista että olisi, tai sitä ei ainakaan ilmoiteta missään vaatimuksissa. Mutta tähän työhön tarvitaan asiallista henkilöä, joten siihen laitan itse ikä vaatimuksena: 16+ (Mieluiten 18 vuotias)
Ja tosiaan, jos olette kiinostuneita työstä niin ilmotatte tähän topikkiin vain kiinostuksenne ja sopivan päivän ja ajan haastattelulle. Tulen opastamaan työtäsi niin kauan kun pystyn. Mutta muut CB adminit on myös sielä auttamassa sinua alun pääsemiseen ja miksei myöhemminkin.
Viimeksi muokannut moderaattori: