Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Clive Barker’s Hellraiser: Revival

Nosferatu

Well-Known Member
1500x500.jpg

Nimi: Clive Barker’s Hellraiser: Revival
Kehittäjä: Saber Interactive
Julkaisija: Saber Interactive
Alustat: Xbox Series X|S, PS5, PC
Lajityyppi: Toiminta, Kauhu
Julkaisu: ?
Kotisivut: https://saber.games/hellraiserrevival/

Koe legendaarisen kauhusarjan uusi osa ennennäkemättömällä tavalla. Clive Barker's Hellraiser: Revival nostaa ensimmäisen persoonan toimintakauhuselviytymisen uudelle tasolle. Pelaa Aidenina, jonka on käytettävä salaperäistä pulmalaatikkoa – Genesis-kokoonpanoa – auttaakseen tyttöystäväänsä Sunnya pakenemaan helvetillisestä Labyrintista. Käytä laatikon voimia selviytyäksesi pahamaineisen Pinheadin kanssa solmitusta sopimuksesta ja taistellaksesi kenobiittejä palvovaa kamalaa kulttia vastaan.

Clive Barker osallistuu tämän tekemiseen, niin luulisi ainakin hänen visionsa toteutuvan.

Viimeksi muokattu:
Näytä liitetiedosto 19493

Nimi: Clive Barker’s Hellraiser: Revival
Kehittäjä: Saber Interactive
Julkaisija: Saber Interactive
Alustat: Xbox Series X|S, PS5, PC
Lajityyppi: Toiminta, Kauhu
Julkaisu: ?
Kotisivut: https://saber.games/hellraiserrevival/

Koe legendaarisen kauhusarjan uusi osa ennennäkemättömällä tavalla. Clive Barker's Hellraiser: Revival nostaa ensimmäisen persoonan toimintakauhuselviytymisen uudelle tasolle. Pelaa Aidenina, jonka on käytettävä salaperäistä pulmalaatikkoa – Genesis-kokoonpanoa – auttaakseen tyttöystäväänsä Sunnya pakenemaan helvetillisestä Labyrintista. Käytä laatikon voimia selviytyäksesi pahamaineisen Pinheadin kanssa solmitusta sopimuksesta ja taistellaksesi kenobiittejä palvovaa kamalaa kulttia vastaan.

Clive Barker osallistuu tämän tekemiseen, niin luulisi ainakin hänen visionsa toteutuvan.

Kyllä tästä tulee varmaan kova juttu. Ainoa ongelma vaan on, että saattaa olla sellainen peli, jota en pysty pelaamaan. Tulen pelin silti takuuvarmasti hankkimaan, ja tulen sitten vähintäänkin ihailemaan sen olemassaoloa pelikirjastossani. Aivan kuten Alien: Isolationin kanssa on käynyt. :D

Ja taustalla se ihana kutkuttava ajatus: ”Jos sittenkin joku päivä vielä…” :D

Kyllä tästä tulee varmaan kova juttu. Ainoa ongelma vaan on, että saattaa olla sellainen peli, jota en pysty pelaamaan. Tulen pelin silti takuuvarmasti hankkimaan, ja tulen sitten vähintäänkin ihailemaan sen olemassaoloa pelikirjastossani. Aivan kuten Alien: Isolationin kanssa on käynyt. :D

Rohkeesti sit vaan pelaamaan. Oletkos elokuvat katsonut? :)

We have such sights to show you!

Rohkeesti sit vaan pelaamaan. Oletkos elokuvat katsonut? :)

We have such sights to show you!
En kaikkia. Kolme ekaa muistaakseni vaan. Olivat kyllä hyviä, mutta myös aika rankkoja. Noita ei saa varmaan mistään striimattuakaan. Varmaan pitää kattoa, jos saisi ostettua jostain. Se 2022 uusi versio myös kiinnostaisi. Oletko katsonut sen? Ja mitä mieltä olit siitä, jos olet katsonut?

Olen ollut itse asiassa aika kova Clive Barker-fani nuoruudessani. Mm. Veren Kirjat olivat kovaa luettavaa, ja tykkäsin myös Nightbreed-sarjakuvasta. Harmi, kun elokuvaprojekti ei oikein tuosta onnistunut, ja jäikin vaan yhteen elokuvaan. Kyllä se minulle ihan ok oli leffana (ei toki loistava), mutta ei ilmeisesti menestynyt ollenkaan kaupallisesti, joten jatko jäi sitten toteutumatta.

En kaikkia. Kolme ekaa muistaakseni vaan. Olivat kyllä hyviä, mutta myös aika rankkoja. Noita ei saa varmaan mistään striimattuakaan. Varmaan pitää kattoa, jos saisi ostettua jostain. Se 2022 uusi versio myös kiinnostaisi. Oletko katsonut sen? Ja mitä mieltä olit siitä, jos olet katsonut?

Olen ollut itse asiassa aika kova Clive Barker-fani nuoruudessani. Mm. Veren Kirjat olivat kovaa luettavaa, ja tykkäsin myös Nightbreed-sarjakuvasta. Harmi, kun elokuvaprojekti ei oikein tuosta onnistunut, ja jäikin vaan yhteen elokuvaan. Kyllä se minulle ihan ok oli leffana (ei toki loistava), mutta ei ilmeisesti menestynyt ollenkaan kaupallisesti, joten jatko jäi sitten toteutumatta.
Kolmen ekan leffan jälkeen alkoi muistaakseni olemaan aikamoista sontaa, niin hyvään vaiheeseen lopetit. Tuo 2022 versio oli omasta mielestä ihan hyvä ja suosittelen sen ainakin katsomaan, mutta eihän se ensimmäisen Hellraiserin tasolle pääse.

Minulla on tainnut käydä noin Silent Hill 2:en kanssa. Vaikka lupasin itselleni että jatkan sitä, mutta eipä ole vieläkään tullut jatkettua :D

Pitää katsoa itsekkin nämä elokuvat ekaksi, ennenkuin tutustun tähän peliin.

Itse pistin 4k lätyt neljästä ekasta tulemaan niin voi vähän virittäytyä tunnelmaan ennen peliä. Näyttää kyllä todella hyvältä traikun perusteella joten sormet ristiin.
Tästä voidaankin alkaa vääntö eli mun mielestä Inferno kuuluu top 3 Hellraiser leffoihin. Ai että tämä peli kun saisi vielä VR tuen niin ettien että olisi.

Tästä voidaankin alkaa vääntö eli mun mielestä Inferno kuuluu top 3 Hellraiser leffoihin. Ai että tämä peli kun saisi vielä VR tuen niin ettien että olisi.

Inferno on yksi niistä jotka olen nähnyt koska muistan sen kannen nuoruudesta. Myöskin kun tuossa katselin niin monet tuntui olevan sitä mieltä että Inferno on ainakin nelos osaa parempi. Pitää ne loput joko ostaa jonain muuna formaattina tai katsoa striimaus palvelusta.

Clive Barker on itselleni ollut lapsesta asti rakkain ja tärkein kirjailija, ohjaaja, taiteilija. Oikeastaan kaikki mitä Barker tekee, on itselleni uskomatonta. Ehdoton suosikkini on Cabal ja siitä tehty elokuva Nightbreed (sarjakuvat jatkoivat elokuvan tarinaa). Nightbreedistä tosiaan julkaistiin muutama vuosi sitten Director's Cut mikä on monen mielestä, itseni myös, paras versio kyseisestä leffasta. Barkerilla oli todella paljon vaikeuksia aikoinaan studion kanssa kun Nightbreediä ohjasi ja leffahan joutui leikkuupöydälle, teattereihin päätyi versio mikä ei todellakaan ollut Barkerin mieleen. Nightbreedista julkaistiin myös Cabal Cut mikä kestää lähemmäs kolme tuntia, mutta sitä ei ole editoitu millään tavalla, on vain laitettu kaikki leffasta aikoinaan leikatut pätkät yhteen ja sillä selvä. Ja Nightbreed tv-sarja ollut jo pidempään tuloillaan (Barkerin mukaan edelleen tulossa) samoin kuin Hellraiser HBO:lle.

Ja omasta mielestäni Hellraiser 1 & 2 ovat parhaimmat (ovat käytännössä yhtä ja samaa leffaa) sekä niiden kanssa samalla viivalla on Hellraiser vuodelta 2022. Sitten tulee III, IV, V, VI ja loppuja ei ole olemassa.

Suosittelen muuten lukemaan Clive Barkerin The Hellbound Heart (ilmestyi Suomessa antologiassa Outoja tarinoita 2 nimellä Helvetilliset) mihin Hellraiser perustuu.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom