Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD 2:n tallennusongelmat

Temex

New Member
Hei, aloitan uuden ketjun Call of Duty 2:n saveongelman kartoittamiseksi.

Minulla siis kävi niin, että pelasin pelin läpi ilman ongelmia hardened-tasolla. Kun aloitin veteran-tasolla pääsin D-day kentän "the silon" loppuun mutta sitten...kun painoin nex mission -nappia peli heitti minut takaisin alkuun eli russian training osioon ja tallensi. Kävin katsomassa select mission valikosta sain valita joko trainingin ja D-dayn. Pelasin " the silon" uudestaan ja taas peli heitti minut takaisin alkuun. Ilmeisesti peli hukkasi saveni.

Xbox.com foorumilla esitetyt oletukset profiileista eivät päde minun kohdallani koska minulla on koneella vain yksi profiili, omani.

Haluaisin tietää kuinka yleisiä kyseiset ongelmat ovat olleet? Onko samankaltaisia ongelmia esiintynyt muiden pelien kohdalla? Ratkaisuja?
 
Vastaus: CoD 2:n tallennusongelmat

Ityse pelailin pari kenttää, jonka jälkeen kävin luomassa live-tilin. Sitten olikin tallennus hävinnyt ja alusta piti aloittaa.. Nyt on tallentunut ihan hyvin taas :)
 
Vastaus: CoD 2:n tallennusongelmat

juhuri sanoi:
Ityse pelailin pari kenttää, jonka jälkeen kävin luomassa live-tilin. Sitten olikin tallennus hävinnyt ja alusta piti aloittaa.. Nyt on tallentunut ihan hyvin taas :)
Voisiko olla niin, että kytkeydyit tilin luomisen jälkeen peliin Live-profiilillasi? Live- ja paikallisella profiilillahan on omat savet.
 
Vastaus: CoD 2:n tallennusongelmat

Juu, mulle kävi tuo aivan sama juttu. Ensin pelasin normalilla läpi kaiken, sitten hardenedilla sinne ihan loppupuolelle, kun se heitti trainingiin. Ihmettelin että "Wtf?" ja painoin quit menusta.. tai no, save and quit IKÄVÄ KYLLÄ, koska mitään muuta lopetusvaihtoehtoa ei ollut. No sitten kurkkaan "mission selectiin" niin kaikki muut paitsi training on "locked" ja resume game jatkaa pelin alusta. kokeilin vaihdella vaikeusasteita ja luulin että olin vahingossa pistänyt vaikeammalle, eikä ne ollut vielä auki tms, mutta eipä se mitään auttanut.
Juuri hetkeä ennen tuota kaveri loi itselleen profiilin koneeseeni ja kokeili peliä alusta. Sain vaihdettua sitten omaan profiiliini, pelattua sen yhden (tai kaksi) tehtävää ja sitten se heitti alkuun, enkä tunnu saavan kenttiä enää auki. Silti Gamerscore(vai mikä sen nimi sitten olikaan) näyttää että "training completed" ja "won the war" .. hardenedista ei tullut pisteitä, koska veikkaan että pari tehtävää olisi ollut vielä jäljellä.
Että melkoisen typerää.
Eipä siinä kyllä mitään, onhan tuo hyvä peli pelata vaikka uudestaankin, mutta se hardenedilla vääntäminen on aika aikaavievää puuhaa ja jos peli tekee saman toisellakin pelaamiskerralla, saattaapi käydä niin että lopahtaa kiinnostus turhautumisen takia.
Tai sitten suoraan veteranilla vääntämään. En ole kyllä sitä vielä edes uskaltanut kokeilla.

Muutenkin joskus pelissä tulee checkpoint vähän ärsyttävään kohtaan. Tai ehkäpä olen vain huonolla säkällä juossut juuri keskelle vihollisia, kun näin on käynyt.
Juuri tänään kun noin kävi, tallensi checkpoint sellaisen kohdan, missä olen todella rikkinäisen auton takana makuulla, molemmilta puolilta autoa ammutaan konetulta armotta, kranaatti lähellä autoa, ei kuitenkaan tappavan lähellä, mutta niin lähellä että ei heti voi lähteä juoksemaan ja suoraan takaa, missä ei ollut suojaa yhtään, kurkki saksalainen äpärä ikkunasta.
Noh, varmasti yli sadan kuoleman jälkeen keksin että oikea tapa "koodata" kohta oli heti siirtyä prone asennossa oikealle noin metri, kääntyä katsomaan taaksepäin, kyseinen sotilas ilmestyy ikkunaan noin puoli sekuntia myöhemmin, se kertalaukauksella hengiltä. Sitten täyskäännös ympäri, toinen konetulen ampuja virheettömällä nopealla laukauksella kerralla hengiltä, talon molemmista yläikkunoista 1 sotilas hengiltä, oikeaan ikkunaan tulee vielä toinen, mutta ei heti, joten sillä välin ehtii siirtymään hieman oikealle, paremmin nurkan taakse, ampumaan alakerroksen ikkunasta sotilaan ja sitten heti sen jälkeen yläkerroksesta kurkkaavan sotilaan ENNEN kun ne molemmat onnistuu heittämään kranaatin, koska se olisi varma kuolema. (tuli todettua monesti) Sen jälkeen vaan pystyyn, auton vasemmalta puolelta hyppien kohti lähimmäisen talon ovea ja pitää vain toivoa, ettei toinen konetulen ampuja, joka tulitti autoa vasemmalta viistosta, osu, kuten melkein aina osui.
Ja seuraava checkpoint ei ollut kovinkaan lähellä tuota kohtaa, joten monta kertaa kun onnistuin tuon, kuolin hetkeä myöhemmin muihin tilanteisiin heti sen jälkeen. Ja ei kun uudestaan.
Ja kaikki tuo vain siksi, että menetin kaikki savet... OOF! :I
No, elämä on ja joulu on jo ovela.
 
Ylös Bottom