Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 Konsoli Skene Henkiin!

Arucard-

Member
Elikkäs tässä nyt ilmotan ihan että voitte unohtaa kaiken mitä oon pälissy tuola muilla alueilla. Yritän tiivistää kaiken simmoseen tiukkaan pakkaukseen!

R3 Meininki (Elkää lukeko tätä osioo jos ei oikeesti kiinosta):

elikkä, alunperinhän tämä klani on ollut Counter-Strike (PC) clan Clanbasen puolella. Tuolloin Robertoo aka RoopeJJ oli enemmän esillä. Hän oli yksi noista jotka raahas jengin takas CS 1.6 puolelta 1.5:een. Hän jopa hostannut joitakin CS turnauksia yms. Eli aika tunnettu heppu sillä puolen.

Kun CS porukka oli "kuolemaisillaan" niin RoopeJJ rupesi perustaa R3 klania Ps3 puolelle CoD4 parissa. Ja satuin juuri itse olemaan joskus samoihin aikoihin etsimässä CoD4 klania. Siitä pikkuhiljaa syntyi R3 (Ryminällä Rankasti Runtaten) Tuon aikaiset membut: Robeto-, snooze-, PwNZoRNooB, Miikuli aka Miika_-. Allu0 tuli hieman myöhemmin.

No kuitenkin, tuossa sitte ihmeteltiin kun katteltiin eri ladder sivuja että mistäs ne säännöt on oikein nakerrettu. Ja tuohon aikaaan oltiin aika jääräpäisiä Ventti hirmuja että ihmeteltiin että miksi ei saa käyttää? Ja sit noi kaikki ihmeen match reportit ja muut ku tuntui olevan niin sekavia.

Joten R3 pysyi piilossa. Siitä sitten alettiin miettimään omia nettisivuja yms. JA monen freewebs nettisivun jälkeen oltiin että "pskt tästä". Päätettiin rupee sisällistymään Clanbaseen.
Ihmeteltiin kun oli ladder request ollu 2kk sielä +40 votella ja mitn ei tapahtunut. Joten päätettiin kysellä asiasta. No tuolloin kuultiin siitä niitten konsoli puolen sankarista joka mitään saanut koskaan aikaiseksi. (Nykyään R3:lla kohtalaiset foorumi sivut itsellään: http://r3international.frag.fi )

Siinä sitten mietittiin että kumpi rupesi hommaan. tyyppi joka osaa englantia vai tyyppi jolla on aikasempaa kokemust CB:stä. Noh, siinä sitten tajuttiin että tää meiän RoopeJJ englantia tyylii ees osannu. (Ihmettelen miten se on pärjänny). No kuitenkin. Tuolloin sitten DMD100 meni CB CoD4 game supervisoriksi.

Hieman tuon jälkeen [CTd] tuli auttamaan sääntöjen kanssa, ja hyvä näin.

0006kr12



Nykytilanne:


Tuon kaiken säätämisen jälkeen tajusimme että CoDW@W on tulossa ja vielä samalla viikolla kun CoD4 laddut aukeaa. Noh, toivoimme että se CoD4 skene ei ihan kokonaan kuolisi. Näin kuitenkin tuntui käyvän.

Tällä hetkellä Clanbasessa 6 klania. Vaikka säännöt pitäisi olla hyvät. Eli tosiaan CoD4 skene kuolemaisillaan. Voi olla tuo kfin liiga vika liiga. Mistä sitä tietää.

Mut tässä säätäessäni sitten tuli ajatus tuosta Clanbasessa lähetetystä uutisesta: http://clanbase.ggl.com/news.php?nid=308177

Että mitä jos konsoli yhteisö tekis samantapaisen jutun. Herätetään yhteisö takaisin henkiin. Listaamalla kaikki halukkaat projektiin mukaan. Ja sitten tehdään 1 iso news item jota sit pyydetään että pistetään ladder sivuille esille. Viestissä voi olla juttua vaikka mahdollisista turnauksista, laneista yms. CoD4 konsoli skene on elossa!

Paljoa ei itse klaneilta tarvita, muuta kuin että mainostaa asiasta muille tunnetuille klaneille.

En sitten tiedä siitä että jos turnauksia pidetään että missä sivuilla. Itse kannattaisin Clanbasea. Mutta tämän hetkisellä konsoli crew:llä ei ole toivoakaan saada kasaan mitn. Joten hyvä olisi jos esim saataisiin Gamebattles pistää turnaus pystyyn oikeasti hyvillä "konsoli PROMOD" säännöillä.

Eli tässä ensimmäinen askel olisi listata kasa claneja eri puoleta maailmaa. Ja pistää se lista siihen News itemiin joka sitten pistettäisiin sivuille esille.

Jengi voi lukea sitä sitten ja kattoo et prkl, tässähän on paljon jengiä mukana.

Asioista joista en ole varma:


- Miten saataisiin ladder sivujen adminit laittamaan moisen uutisen sivuilleen. Mutta uskoisin että jos jotain aikaiseksi saadaan niin he ovat mukana. (toivottavasti) :D

- Turnausten ja muitten pito. Kenen sivut, kuka sponssaa yms.
 
Vastaus: CoD4 Konsoli Skene Henkiin!

Mitä sä jätkä selität. COD4 kuolemassa? GB ladderissa on 90 aktiivista klaania ja lisäksi 200 muodostettua klaania jotka ei vaa ole a) joko pelanneet matseja tai b) ovat vain hävinneet niitä ja siksi unranked statuksella. Ties kuinka paljo lisää klaaneja on CGn ladderissa. Matseja saa niin paljon ku haluaa joka ilta, paremmin jopa ku viime ladderissa. Miten sä puhut skenen tilasta täälä kun et luultavasti ole edes rekisteröitynyt gamebattlesiin tai consolegamingiin saatika ikinä sielä matseja pelannut? Ei vaan mahdu mun päähän.

Jotenki en saanu käsitystä muutenkaan mitä yrität tehdä. Haluat jotain konsoliskeneuutisia alkaa pistään GB pääsivulle? Kertoa siinä tarinoita ja, että hei me ollaan elossa. Skene itsessään on nuo pari saittia ja niille rekisteröityneet pelaajat ja klaanit, kymmenet ellei sadat matsit päivässä ja foorumikeskustelut, se on sitä skeneä. Tää mistä sä puhut kokoajan on jotain niin pinnallista hössötystä eikä se liity itse pelaamiseen mitenkään. Ei mun tarvi tuntea, että konsolipelaaminen on "hengissä" että mä siitä voisin nauttia ja pelata matseja. Jos oikeasti matseja ei pystyisi pelaamaan kun euroopasta loppuu klaanit ja pelaajat niin sitten vuodattaisin kyyneleen.

Jos haluat skeneä edistää niin tehkää R3 GB ladderiin ja alkakaan pelaamaan tätä peliä, eläkä vain puhu asioista. Ei tässä mitään konsolipelaajien edustajaa olla etsimässä, eikä semmoiselle ole mitään tarvetta. Eikä myöskään uusille nettisaiteille tai jotain avutonta viestintää helvetin isolle jenkkisaitille että "saatasko postata meidän newsitem teidän sivulle". Tiedätkö kuin iso ja rahakas saitti toi tai CGB on? Ja sä haluat lähetellä niille uutisaiheita tai avunpyyntöjä? Kamoon... Eikä ne peliadminit varsinkaan cod4 ps3 puolen adminit mitään uutisia sinne postaa. Sielä on joku toimisto jenkeissä jossa on sisällöntuottajat ja kehittäjät erikseen. Tuo on niin iso saitti kaikkine alustoineen ja laddereineen, että ihmismäärä on valtava joka sitä ylläpitää.

Mitä sponsseja ja sivustoja tarvit turnausten järjestämiseen? Tässä meillä on alla kaikkien rakastama konsolifin johon tehdään threadit ja aletaan pelaamaan turnausta. Ei ulkoisia saitteja, ei sponsoreita. Pelataan pelaamisen ilosta. Jos puhutaan kansainvälisesti niin CG järjestää jatkuvasti all modes turnauksia. Ja usko pois, minä, meidän klaani ja monet monet muut ovat koittaneet taivuttaa CG päät, että saataisiin SD ladderi hyvillä mappikierroilla ja säännöillä, mutta ei ole voimavaroja sellaiseen. Ne tekee yhen ladderin joka sopii "kaikille", resurssit ovat ymmärrettävästi heilläkin rajalliset.

Emmä halua oikeesti vittuilla, mutta sulle ei vaan mene päähän että tää kaikki on jotenki niin turhaa mitä sä yrität väsertää. Tuo CB saaminen pystyyn oli helvetin hyvä saavutus ja kyllä sinne pikkuhiljaa klaaneja ilmestyy. Palaa nyt oikeesti maan pinnalle ja ala pelaan tätä peliä eläkä mieti tämmösiä juttuja liikaa. CODi päälle jo ja klaania tekemään mars mars, sillä sä tuet yhteisöä.

Tämä nyt oli vain tämmöistä kritiikkiä aiheen tiimoilta, pitäähän asioista keskustella. Kerro toki lisää mikä pointti tässä kaikessa olis koska se meni multa täysin ohi ku katoin noita intiaaninaisia M16set kädessä.
 
Vastaus: CoD4 Konsoli Skene Henkiin!

Pforce, oon aina ollu sitä mieltä et sä tiedät mistä puhut. Huomasin sen jo sillon noita sääntöjä vääntäessä.

Mulla ei olis itellä sitä vastaan että pelattais GB:ssä tai CG:ssä. Ainut vaan että ei tuo muu R3 porukka oikeen ole mukana. Ja jotenkin noi CB säännöt on vaan niin pirun hyvät.

Tossa kun luin tota juttua, niin perkele. Tulee vaan sellanen fiilis et tekis mieli lähtee koko R3:sta ja perustaa vaikka oma clani jossa porukka on aktiivisia pelaajia.

Ite haluisin pelata perkele vaikka matseja tunnin välein klo:18.00 lähtien, mut en voi.

*Vapauttakaa mut mun kahleista*

Vitt*, Mä en jaksa enää. Huomenna ilmotan R3:lle et painun vit**** koko clanista. JAtkan tota Clanbase työtäni vielä. Mut kaikki meiän nettisivut ja muut jää tasan vaikka Allu0 hoidettavaksi.

Mä luovutan. Ei jaksa. Ei mun aika riitä tällaseen säätämiseen edes. *huoh*

saattaa olla sit jätkät et R3 tippuu pois liigasta. Tai ainakin tuo yhteyshenkilö muuttuu.

*Tää on prkl ku päästäis jotain ikäisyyden muhineita fiiliksiä sisältään*

Tästä eteenpäin keskityn vain Clanbaseen ja SEN parantamiseen yms.

Onnee kaikille!
 
Vastaus: CoD4 Konsoli Skene Henkiin!

Elä nyt jumalauta liian rankasti ota :D Mutta jos haluat matseja ja R3 pidättelee sua niin suuntaappa CG ja GB foorumeille ja etsi itsellesi aktiivinen klaani. Minusta tuo edustajan asema mitä R3 koittaa täälä hankkia on nurinkurista siihen nähden että klaani ei ole koskaan ladderimatseja edes pelannut, paria CB matsia lukuunottamatta.

Joo mut elä nyt ittees telo tai mitää. Onnea jatkoon.
 
Vastaus: CoD4 Konsoli Skene Henkiin!

Eiku oikeesti. Tietäisit mikä homaa tossa on. Oon Co-leaderi, ja silti pyöritän koko klania. Ja sit tää kaikki mun "ideointi". Oon Clanbase admin. IW foorumeilla päivittäin autan jengiä. Ja sit noi omat sivut. Ja sit on IRL työ. Ja teen kuvia ja musiikkia.

Ei jaksa enää. Parempi et keskityn vaan klan pelaamiseen. ja tohon Clanbaseen.

Häivyin jo koko R3 kannulta. Ja vois varmaankin ilmottaa tonne et muuttaa sen yhteyhenkilön Allu0:ksi. Tai helpommin kävis koko klanin poistaminen.

Vähänkö tulee iisimpi elämä ku rastittaa pois kaikki solmut. Helpottunut fiilis.

Ja Pforce, en ota mitenkään itteeni tai mitään. Tuli vaan semmonen et vit** ei vaan ketakaikkiaan enää jaksa.
 
Vastaus: CoD4 Konsoli Skene Henkiin!

Jos haluut pelata matseja aktiivisimmin kannattaa mennä gamebattlesiin ja teet R3:n sinne. Jos sanot että hiukan epäaktiivinen porukka niin koittatte saada pari jamppaa lisää niin siitä se lähtee. Gamebattlesissa saa aina 3v3 asti matsit joten kyllä sitä saa jos vain haluaa. Cod 4 jo kuitenkin sen verran "vanha" peli että on jo klaanit alkanu muodostuu aika selkeesti. Uutta klaania on vaikea löytää, varsinkin jos suomiporukkaan haluaa.

Pistät jätkies kanssa R3:n GB:hen niin saadaan siellä sitte suomalaisia vastaan matsata, kun tuo dRun:kin tuosta lähtee kohta. :)
 
Vastaus: CoD4 Konsoli Skene Henkiin!

Voi olla että osa R3:sta kanssa lähtee. Nyt kun oon ite poistunut klanista. Tulkoon sitten uuteen claniin GB:ssä ja CB:ssä.

Eniten tossa R3 porukassa häiritsi se että moni heistä ei ollu aktiivinen ja Team Leader koko ajan poissa
 
Vastaus: CoD4 Konsoli Skene Henkiin!

CG periaatteessa kuollut, ns. hyvät ovat lopettaneet (en tiedä sitten kuinka suuri osa siirtynyt GBn puolelle), mutta silti sielläkin pelataan suhteellisen paljon, koska kokoajan käydään keskustelua CoD4sta esim CGn foorumeilla. GBssä koko etusivu täynnä klaaneja joiden pingit vihreällä joten ei tämä nyt ihan kuollut ole (vertaa esim SOCOM 2, SOCOM CA yms.) mutta se on totta että suomalaisia ei ole läheskään sitä mitä parhaimmillaan oli mutta sitä ei sitten voi taas yleistää koko peliin "suomalaisia ei paljon ole peli kuollut" näin ei todellakaan ole
 
Ylös Bottom