Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cod4 multiplayer ongelma

taizka

New Member
Laitoin ps3 konsolin nettiin n,viikko sitten ja heti ekana iltana pääsin onlinee pelaa cod4 hieman netti tökkien tosin,sit en oo sen jälkee päässy viikkoo pelaamaan.aluks oli säädöt fiduillaa modeemissa,mul on siis langaton thompsonin TCW710 purkki,sit lueskelin näitä keskusteluja niin sain vaihdettua asetukset et nyt o upnp päällä ja nat 2 tyyppi,mut ei mitää apua..pääsen lobbyy mut sitku alkaa hakee pelejä ni jää siihe ´´trying to join potential matches´´ eikä löyä mitää vaikka oottaa kuinka kaua..en tiiä mistä kiikastaa,,jos jollai ollu sama ongelma tai tietää ratkasun tähä ni vastauksia kiitos..ois kiva päästä pelailee!!
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

ummm. kuinka kauan yleensä odotat että peli löytyisi? itsellä saattaa huonona päivänä kestää jopa viisi minuuttia mutta tosi harvoin. muuten menee noin 20-30sekuntia
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

Oon parhaillaa pitäny peliä haussa joku 20-30min. Kerran myös löyti 8 pelaajaa ja kun kenttä alko,niin olinki siellä yksinään. Epätoivosta on joo!
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

Eikö tosiiaan kellää oo tietoo? Voisko vika olla tossa mun modeemissa,ku sitä ei pietä hirveen hyvänä purkkina vissiin.Oon nimittäi todella turisti näissä nettijutuissa. Outoo vielä ku muut pelit toimii,paitsi nyt ku kävin ostaa uue medal of honori ni se ei ees päässy ea:n servuille? Että jos oikeesti joku hieman fiksumpi osais jotai kertoo tästä ongelmasta.
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

Itellä on välillä niin, että en pääse jonain päivänä ollenkaan onlineen. Tämä on kyllä aika harvinaista...
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

Eikö tosiiaan kellää oo tietoo? Voisko vika olla tossa mun modeemissa,ku sitä ei pietä hirveen hyvänä purkkina vissiin.Oon nimittäi todella turisti näissä nettijutuissa. Outoo vielä ku muut pelit toimii,paitsi nyt ku kävin ostaa uue medal of honori ni se ei ees päässy ea:n servuille? Että jos oikeesti joku hieman fiksumpi osais jotai kertoo tästä ongelmasta.

Emmäkää saanu codia nettiin tolla samaisella boksilla.
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

Nonii,seo sitte mentävä ostaa uus modeemi,kiitos ku kerroit!
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

Määritä modeemisi siltaavaksi.
> Status > Switch Mode > Cable Modem > Apply

Toimii aivan varmasti. Itse tein juuri tämän samalla modeemilla ja heti löyty peli.
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

täälläkin päässä bugii modeemi pahasti, mutta hyvä kikka on odottaa joku 5 min ennen kuin laittaa find game, silloin löytyy melko varmasti. en tiedä miten tai miksi toi auttaa mutta hyväksi on todettu.

toinen kikkakolmonen on heittää priva game ja pyöriä siellä pari kolme min ja sen jälkeen laittaa toi fing game... toivottavasti patch tulee pian ja korjaa nämä ongelmat muiden lomassa.
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

täälläkin päässä bugii modeemi pahasti, mutta hyvä kikka on odottaa joku 5 min ennen kuin laittaa find game, silloin löytyy melko varmasti. en tiedä miten tai miksi toi auttaa mutta hyväksi on todettu.

toinen kikkakolmonen on heittää priva game ja pyöriä siellä pari kolme min ja sen jälkeen laittaa toi fing game... toivottavasti patch tulee pian ja korjaa nämä ongelmat muiden lomassa.


Mul oli kans samoi poppakonstei käytös et sai sen yhdistämään. Enää ei oo noikaa toiminu -_- mitähä sitä seuraavaks kekkais.
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

Yksi vaihtoehtohan on laittaa modeemiin CoDin vaatimat portit. Tällä tavalla itsellä peli toimi suht usein:rolleyes:. Toisena vaihtoehtona näkisin Vegas 2:n ostamisen ensi viikolla.
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

miten nuo portit laitetaan? mulla sama ongella army of twossakin mutta kun oon ni uusavuton tietokoneiden kans ni oisko mitään vinkkiä ja mahd.yksinkertaisesti kiitos:rolleyes:
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

miten nuo portit laitetaan? mulla sama ongella army of twossakin mutta kun oon ni uusavuton tietokoneiden kans ni oisko mitään vinkkiä ja mahd.yksinkertaisesti kiitos:rolleyes:

Nooh, tuon "PS3:n verkko-ongelmat"-ketjun lukeminen ei olisi tietysti haitaksi. Mutta homma menee yksinkertaistaen niin, että menet koneellasi modeemin asetuksiin ja etsit sieltä "port forwarding"-kohdan. Sinne sitten näpyttelet seuraavat portit:

UDP: 3658, 3478, 3074, 3075
TCP: 80, 443, 5223

Nämä CoD4 ainakin vaatii toimiakseen, AoT:stä itsellä ei ole hajua.

Et kertonut oman modeemisi mallia, mutta tässä yleisimmän murheenkryynin "port forwarding"-ohjeet.
http://www.portforward.com/english/...homson-Alcatel/TCW710/PlayStation_Network.htm
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

Nooh, tuon "PS3:n verkko-ongelmat"-ketjun lukeminen ei olisi tietysti haitaksi. Mutta homma menee yksinkertaistaen niin, että menet koneellasi modeemin asetuksiin ja etsit sieltä "port forwarding"-kohdan. Sinne sitten näpyttelet seuraavat portit:

UDP: 3658, 3478, 3074, 3075
TCP: 80, 443, 5223

Nämä CoD4 ainakin vaatii toimiakseen, AoT:stä itsellä ei ole hajua.

Et kertonut oman modeemisi mallia, mutta tässä yleisimmän murheenkryynin "port forwarding"-ohjeet.
http://www.portforward.com/english/...homson-Alcatel/TCW710/PlayStation_Network.htm

telewellihän tuo on ja juu vääräs ketjus taidan olla mutta pikaseen vielä asiaan liittyen että mikäli vaihdan noi portin asetukset tuon mallin mukaan niin vaikuttaako se mitenkään modeemin toimintaan esim.muut online pelit ja yleisestikin nettailu? nimim. I'm dumass:rolleyes: i know
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

telewellihän tuo on ja juu vääräs ketjus taidan olla mutta pikaseen vielä asiaan liittyen että mikäli vaihdan noi portin asetukset tuon mallin mukaan niin vaikuttaako se mitenkään modeemin toimintaan esim.muut online pelit ja yleisestikin nettailu? nimim. I'm dumass:rolleyes: i know

Enpä ole ennen yhtä hienoa lausetta nähnyt; sanojakin löytyy huikeat 36 kpl:D.

Jos nyt ymmärsin "kysymyksesi" oikein, niin ei pitäisi vaikuttaa millään tavalla. Ei ole ainakaan minulla vaikuttanut. :eek:
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

Enpä ole ennen yhtä hienoa lausetta nähnyt; sanojakin löytyy huikeat 36 kpl:D.

Jos nyt ymmärsin "kysymyksesi" oikein, niin ei pitäisi vaikuttaa millään tavalla. Ei ole ainakaan minulla vaikuttanut. :eek:

joskus yllätän jopa itseni :D mistä pirusta noi portit löytää??oon tutkinu noita modeemin asetuksia ja ei löydy sitten millään:mad:
 
Vastaus: Cod4 multiplayer ongelma

Jees eli nyt löyty taas tällänen kiva ongelma :D

Eli menin CoDiin ja pelailin siinä yhen mapin kavereiden kanssa.. joo ei siin mitään mutta sitten kun matsi loppu niin party hajosi.. Ja sitten kun painan "Find Game" niin tulee "Downloading game settings..." ja sitä jatkuu loputtomiin.. ja sama homma jos joku pistää kaverikutsua niin "Downloading game settings..." .
PS3 uudelleenkäynnistystä ja modeemin uudelleenkäynnistystä on jo kokeiltu, eikä auttanut mitään.. Nettiselain toimii normaalisti.. Taitaa vaan CoD:i vittuilla vai mikä on? :(
Muilla ollu samaa ongelmaa?

Joo ja uutta infoa...
Jos yrittää tehdä "private match:in" niin koko konsoli jähmettyy eikä edes ps nappula toimi. eli virtanappulasta kiinni ja takas..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom