Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Siirtoikkuna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Fedurre

New Member
Eli tässä ketjussa klaanit voivat ilmoittaa hakevansa pelaajia liigaan tai pelaajat voivat ilmoittaa itsestään klaaneille. Klaanit ilmoittavat tietenkin vaatimukset, pelaajat tarvittavat tiedot. Pidetään homma kurissa ja järjestyksessä, niin ei ole tarvetta ylimääräisille ketjuille. Ottakaa myös jokainen huomioon klaanien jättäytymis mahdollisuus liigasta, jos säännöt eivät miellytä. Toki kyllä jokaiselle pelaajalle löytyy uusikin tiimi, joten älkää huoliko.

Onnea etsintään kaikki! :)

Edit: Jos esimerkiksi vastaatte pelaajan hakemukseen tai pyritte johonkin tiimiin, niin käyttäkää mieluusti @-merkkiä ja perään vastaanottajan/klaanin nimi.

Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Siirtoikkuna

No minäpä aloitan tämän ketjun hakuhomman, (ehdinhän jo hätäpäissäni mennä siihen yleiseen ketjuunki postaan... :D
Eli vuorokauden pystyssä ollut ja parilla kovalla ja kokeneella pelimiehellä varustettu tällä hetkellä kahden miehen armeija hakee tasokkaita pelaajia klaaniin!

Klaanin nimi Finnish Ultimate Killers, eli lyhennettynä FuKi.
Klaanihaut joko KFIN:n privaviestillä TravoFIN:lle tai Control:ille, TAI PSN:n kautta xXTravoXx:lle tai JeskaFIN:lle. :)
Lisää informaatiota löytyy meidän "viralliselta" rekryketjulta! Ei muutako täyttämään meidän viestibokseja ja me sitten vastaillaan. Kiitokset jo etukäteen!

Minä etsin klaani ainakin nyt tämän turnauksen ajaksi.

Ikä 17
Mikki löytyy

Vapaa agentti kössi tarjoaa palveluksiaan Pelimies.fi liigaan ja miksei muihinkin COD4 matseihin. Ikää on liikaa, pelitaidot on todella puutteelliset, mikki on, k/d ratio on surkea (tosin tippuu kokoajan) :) Mut yritystä löytyy!!

Vapaa agentti kössi tarjoaa palveluksiaan Pelimies.fi liigaan ja miksei muihinkin COD4 matseihin. Ikää on liikaa, pelitaidot on todella puutteelliset, mikki on, k/d ratio on surkea (tosin tippuu kokoajan) :) Mut yritystä löytyy!!

Ei muutako kirjotetaan sopimus ja oot FuKin jäsen... :D
Ja ei tarvi vierastaa vaikka klaani onkin uus. Varmaan huomenna pääsen pleikkarille niin voitas pelailla samassa partyssa..? Mä ja Jeska ollaan aina kaks parasta joka pelissä publassa. (se on sitte asia erikseen ollaanko me hyviä vai muut huonoja... :rolleyes:)

Ei muutako kirjotetaan sopimus ja oot FuKin jäsen... :D
Ja ei tarvi vierastaa vaikka klaani onkin uus. Varmaan huomenna pääsen pleikkarille niin voitas pelailla samassa partyssa..? Mä ja Jeska ollaan aina kaks parasta joka pelissä publassa. (se on sitte asia erikseen ollaanko me hyviä vai muut huonoja... :rolleyes:)

Ette oo tainnu mun kanssa olla samalla publalla sitte :D

Sori off topicist

ACF ottaisi mielellään rosteriinsa ainakin turnauksen ajaksi (ja myös pidemmäksikin aikaa jos halua riittää) kokeneita ja tehokkaita tappajia:).. Porukan keski-ikä pyörii jossain 18 hujakoilla ja miikillisiä ollaan kaikki.. Yhdessä pyritään pelaamaan päivittäin.

Yhteydenotot privalla mieluiten, kiitos!

Olisin klaania vailla. Lähinnä klaani, joka pelaa MW/MW2:sta normal-asetuksilla aktiivisesti ja suht tosissaankin kiinnostaa. Toki hauskaakin saa olla, mutta myös nähtäisiin vähän vaivaa sen voiton eteen.

Itseltä löytyy mikki, mutta kunnon 5.1 kuulokkeita ei ainakaan vielä ole hommattuna. Tosin kyllä mulla tommoset surkeat langattomat kuulokkeet on, jotka voitin yhdestä turnauksesta. Jos työpaikka säilyy, niin heinäkuun lopulla saatan kunnon kuulokkeetkin hommata. Pelitaitoakin on omasta mielestä ihan kiitettävästi ja tiimipelikin luonnistuu. Ikää löytyy ihan kohta 18w, joten klaanin jäseniltä toivoisin vähintään sitä 16 vuoden ikää.

Ja tämä kyseinen liiga siis kiinnostaa minua. Tulevaisuudesta myös sen verran, että NHL10 tulee melko varmasti hommattua kuten myös tulevat Rainbow ja GR -pelit. Ja tietty MW2!

PSN: iTz_Smuli

Olisin klaania vailla. Lähinnä klaani, joka pelaa MW/MW2:sta normal-asetuksilla aktiivisesti ja suht tosissaankin kiinnostaa. Toki hauskaakin saa olla, mutta myös nähtäisiin vähän vaivaa sen voiton eteen.

Itseltä löytyy mikki, mutta kunnon 5.1 kuulokkeita ei ainakaan vielä ole hommattuna. Tosin kyllä mulla tommoset surkeat langattomat kuulokkeet on, jotka voitin yhdestä turnauksesta. Jos työpaikka säilyy, niin heinäkuun lopulla saatan kunnon kuulokkeetkin hommata. Pelitaitoakin on omasta mielestä ihan kiitettävästi ja tiimipelikin luonnistuu. Ikää löytyy ihan kohta 18w, joten klaanin jäseniltä toivoisin vähintään sitä 16 vuoden ikää.

Ja tämä kyseinen liiga siis kiinnostaa minua. Tulevaisuudesta myös sen verran, että NHL10 tulee melko varmasti hommattua kuten myös tulevat Rainbow ja GR -pelit. Ja tietty MW2!

PSN: iTz_Smuli

Privaa pistetty :)

Näyttää siltä että MI ei saa tarpeeks aktiivista porukkaa hereille eli
Joku joukkue johon mahtuu viellä PELAAVAAN kokoon panoon?

PSN ID: limputtaja

Mikki
konsoli
Levy
Ja pari ohjaintakin löytyy.
ikä 18

Priva viestiä tai psn jos jäi mietityttää k/d tai muuta asiaa.
Kiitos

Joo eli tohon pelimies-liigaan ainoastaan etin porukkaa. K-30:stä ei tuu porukkaa tarpeeks ja pelit maittais nelosessa.

Laitoin kyselyä yhteen porukkaan ja se on ensisijalla jos huolitaan, muttei se haittaa ottaa toisiakin huomioon jos vaan huolitaan ja tarvetta pelaajalle on.

Mikki löytyy ja taidot on perseest.

K-30:ltä ei tuu porukkaa joten tuun pelaan mihin vaan. Mikki löytyy ja taidot on itkettävän ja naurettavan välimaastosta.

Jos löytyy asiallinen sekatiimi ja kartta on säännöissä piilotettuna ni voin tulla pelailemaan. Mikki löytyy ja oon ihan vidun hyvä pelaaja.

Jos löytyy asiallinen sekatiimi ja kartta on säännöissä piilotettuna ni voin tulla pelailemaan. Mikki löytyy ja oon ihan vidun hyvä pelaaja.

Jep tää äijä on saatanan kova pelaaja kerran se sai reconinkii

Ylös Bottom