Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Fedurre

New Member
Turnauksen voittoon selvisi tällä kertaa CTd puhtaalla, tappiottomalla sarjalla. Finaalissa kukistui Da. Onnea jokaiselle menestyneelle ja kiitoksia jokaiselle osallistuneelle joukkueelle.

Kunniataulukko:

1. [CTd] Clan Takedown
2. [Da] Da Clan
3. [t|C] Team Chaos
4. [dRun] deathRun


KonsoliFINin CoD4-liiga alkaa jälleen. Taulukot ja ohjelmat on laadittu, ilmoittatumiset on päättyneet.. Liigassa pelataan yksinkertainen sarja, ja tämän jälkeen sarjan kaksi parasta jatkaa välieriin ja kaksi muuta ratkotaan pudotuspeleissä (selitetty tarkemmin säännöissä). Liigassa on 10 kierrosta eli kaksi kierrosta per viikko. Jos viikon ensimmäiselle vastustajalle ei pelaaminen onnistu tiettyyn aikaan voit kokeilla viikon toista vastustajaa. Kuitenkin molempien kierroksien matsit tulee pelata viikon sisällä. Eli kaksi ottelua per viikko. Matsien sopiminen Matsien Sopiminen -ketjuun ja ilmoitukset sinne myös mahdollisista siirroista.

Liiga alkaa siis perjantaina (16.1.2009). Tämä viikko on normaalia pidempi, mutta kun sunnuntai tulee, on viikko aikaa pelata kaksi ensimmäistä ottelua. Sunnuntai on myös siitä lähtien "deadline" jokaiselle viikolle eli sunnuntaihin mennessä
pitää olla pelattuna 2 ottelua (paitsi tällä viikolla).

Tähän ketjuun keksustelut ja tulokset. Matsien sopimisille on tehty oma ketju. Ottelutulokset raportoidaan tähän ketjuun. Liiga pyritään pelaamaan reilujen suomalaisten hengessä.

Sarjataulukko:

1. Clan Takedown. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 . . . 8 . . . 0 . . . . .132 . . .28 . . . . . . .16

2. Da Clan. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 . . . 7 . . . 1 . . . . .128 . . .49 . . . . . . .14

3. Team Chaos . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 . . . 5 . . . 3 . . . . .102 . . .96. . . . . . . 10

4. deathRun. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 . . . 4 . . . 4 . . . . . 112 . . .105 . . . . . . 8

5. Lolled by Skilled . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 . . . 4 . . . 4 . . . . . 92 . . . 106. . . . . . . 8

6. Attitude Era. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 . . . 3 . . . 5 . . . . . 95 . . . 105. . . . . . . 6

7. Twisted Trigger . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 . . . 3 . . . 5 . . . . . 75 . . . 104. . . . . . . 6

8. Ryminällä Rankasti Runtaten. . . . . . . . . . . . 8 . . . 2 . . . 6 . . . . .103 . . .145 . . . . . . 4

9. Commandos From Finland. . . . . . . . . . . . . . . 8 . . . 0 . . . 8 . . . . . 25 . . . 128. . . . . . . 0




(pelatut ottelut - voitetut ottelut - hävityt ottelut - voitetut kierrokset - hävityt kierrokset - pisteet)
Otteluohjelma ja tulokset:
16.1. - 25.1.2009
Kierros 1
[Da] 16 - 0 [R3]
[CFF] 3 - 16 [T-T]
[CTd] 16 - 2 [dRun]
[LbS] 16 - 8 [AE]

Kierros 2:
[R3] 17 - 23 [t|C]
[CTd] 16 - 0 [CFF]
[dRun] 22 - 16 [LbS]
[AE] 16 - 0 [T-T]

26.1. - 1.2.2009
Kierros 3:
[Da] 16 - 3 [CFF]
[T-T] 23 - 17 [R3]
[t|C] 1 - 16 [CTd]
[AE] 12 - 16 [dRun]

Kierros 4 :
[AE] 6 - 16 [Da]
[R3] 16 - 18 [LbS]
[dRun] 16 - 5 [T-T]
[t|C] 16 - 3 [CFF]

2.2 - 8.2.2009
Kierros 5:
[Da] 16 - 20 [CTd]
[AE] 14 - 21 [t|C]
[T-T] 10 - 16 [LbS]
[CFF] 8 - 16 [dRun]

Kierros 6:
[R3] 5 - 16 [CTd]
[CFF] 2 - 16 [AE]
[T-T] 16 - 4 [t|C]
[Da] 16 - 8 [LbS]

9.2. - 15.2.2009
Kierros 7:
[AE] 23 - 18 [R3]
[Da] 16 - 5 [t|C]
[T-T] 3 - 16 [CTd]

Kierros 8:
[T-T] 2 - 16 [Da]
[dRun] 22 - 14 [R3]
[LbS] 1 - 16 [CTd]

16.2. - 22.2.2009
Kierros 9:
[LbS] 16 - 2 [CFF]
[dRun] 13 - 16 [t|C]
[CTd] 16 - 0 [AE]

Kierros 10:
[R3] 16 - 4 [CFF]
[t|C] 16 - 1 [LbS]
[dRun] 5 - 16 [Da]

23.2. - 1.3.2009
Pudotuspeli 1:
[t|C] 16 - 13 [AE]

Pudotuspeli 2:
[dRun] 16 - 7 [LbS]

2.3. - 8.3.2009
Välierä 1:
[CTd] 24 - 4 [dRun]

Välierä 2:
[Da] 24 - 11 [t|C]

9.3. - 15.3.2009
Pronssiottelu:
[t|C] 24 - 15 [dRun]

Finaali:
[CTd] 24 - 10 [Da]

Tähän päivitetään viikottain matsien kolmas mappi. Valinta tapahtuu arpomalla tämän liigan mappilistasta:

Kierros 1: Bog
Kierros 2: Vacant
Kierros 3: Backlot
Kierros 4: Crash
Kierros 5: District
Kierros 6: Showdown
Kierros 7: Strike
Kierros 8: Crossfire
Kierros 9: Ambush
Kierros 10: Overgrown

Pudotusottelut: Crash

Välierät: Backlot

Mitalipelit: Vacant


Säännöt:
Ottelu

Pelimuotona toimiii Search and Destroy mukautetulla versiolla.

Pisteraja tässä liigassa on 8 per mappi. Ensimmäinnen joukkue joka saavuttaa sen, voittaa kyseisen mapin.

Joukkueen perus koot ovat 4-5 pelaajaa per matsi. Jos toisella tiimillä ei ole 5:ttä, silloin matsi pelataan 4v4. 6v6 ja isommat ottelut ovat tietenkin mahdollisia jos se käy molemmille osapuolille. Sijoitusottelut pyritään pelaamaan väh. 5v5.

Ottelun hostaa joukkue, joka omaa parhaan yhteyden. Tämä hoidetaan näin poikkeuksetta ja suomalaiset pystyvät varmasti rehellisyyden nimiin kertoa omat yhteytensä ja kellä on paras yhteys.

Kaikkien ulkoisten kommunikointivälineiden käyttö (skype, msn, kännykkä yms.) on ehdottomasti kielletty. Vain siis pelin sisäisellä kommunikoinnilla saa pelata.

Jos pelaaja tippuu servulta juuri alussa, serveri käynnistetään uudestaan. Jos pelaaja tippuu kesken pelin eli vaikka tilanteessa 2-1, peli jatkuu ja joukkue jolta pelaaja tippui, voi kutsua pelaajan kesken peli takaisin, kunhan hän on rosterissa.

Glitshaaminen on tässä turnauksessa liigassa kiellettyä. Glitsheiksi lasketaan paikat johon tarvitaan kaverin apua tai pääse jonkin näkymättömän tunnelin yms. kautta. Eli kaikki johon pääset normaalisti hyppäämällä omin neuvoin/monella hypyllä ilman näkymättömiä siltoja, on sallittu.

Kuitenkin nämä suht tuntemattomat paikat mihin tarvitaan monia hyppyjä yms. ei suositella käytettäväksi, koska ne eivät ole kaikkien tiedossa jolloin niiden käyttö ei ole kovin herrasmiesmäistä.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Liiga

Käytämme tässä liigassa "best-of-3" systeemiä (paitsi välierissä sekä mitalipeleissä). Molemmat joukkueet valitsevat vuorollaan oman mappinsa. Kolmas mappi arvotaan minun toimesta jokaiselle kierrokselle. Kolmas mappi ilmoitetaan tässä viestissä. Klaani, joka saa ensimmäisenä 2 mappi voittoa, voittaa matsin. Kolmatta mappia ei siis pelata, jos toinen klaaneista voittaa suoraan kaksi ensimmäistä mappia.

Pudotuspelit pelataan normaalisti "best-of-3" systeemillä, mutta välierät on jo "best-of-5" systeemillä.

Pronssiottelu pelataan "best-of-5" systeemillä ja finaali "best-of-5" systeemillä. Tällöin joukkueet valitsevat vuorotellen mappinsa ja viimeinen mappi arvotaan jälleen minun toimestani.

Alkusarjan ensimmäinen ja toinen joukkue pääsevät suoraan välieriin. Neljä seuraavaa eli sijat 3-6, kamppailevat välierä paikasta pudotusotteluilla. Ensimmäisessä pudotusottelussa vastakkain menevät sarjan 3. joukkue ja sarjan 6. joukkue ja toisessa pudotusottelussa menevät vastakkain sarjan 4. joukkue ja sarjan 5. joukkue. Näistä voittajat saavat vastaansa joko sarjan ensimmäisen- tai toisen joukkueen. Välieräparit tulevat runkosarjan mukaan, sarjan 1. saa vastaansa pudotusotteluiden alempi tasoisen joukkueen (sarjassa) ja sarjan 2. saa vastaansa välierissä pudotuspelien ylempi tasoisen joukkueen (sarjassa).

Välierien voittajat jatkavat finaaliin ja häviäjät pronssipeliin.

Voitosta tulee 2 pistettä. Jos pisteet ovat tasan lopputilanteessa, katsotaan jatkoon menijä(t) tällä perusteella: Pisteet>joukkueiden välinen tulos>kierroksien +- tilasto>kierros tappiot>arpa.

Pyritään pelaamaan 2 matsia per viikko.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Perkit/classit

Käyettävät perkit on rajoitettu:

* Perk1: "Bandolier" ("Bomb Squad", jos Bandolier puuttuu vielä)
* Perk2: "Stopping Power"
* Perk3: "Deep Impact"

Kaikki muut perkit on bannittu täysin. Pelataan reilun pelin hengessä tämän suhteen.

Jos jollakin pelaajalla on väärät perkit, on pelaajien ilmoitettava hostaajalle, jotta tämä keskeyttää pelin. Kuitenkin kysein kierros on pelattava loppuun ennen keskeytystä ja väärät perkit/attachmentit omaava pelaaja tappaa itsensä/käskee oman joukkuelaisen tappaa. Kun peli on keskeytyksen jälkeen jatkumassa, tappavat pelaajat itsensä vuoronperään niin kauan kunnes tilanne on täsmälleen sama kuin ennen keskeytystä.

Matsin keskeytystä ei kuitenkaan suvaita enää kolmannen kierroksen jälkeen. Jos jollain joukkueella on sillon vielä väärät perkit/attachmentit, häviää kyseinen joukkue sen mapin.

Aseiden lisäosat eli attachmentit (reddot, silencer, agog) on bannittu. Eli kaikkien pelattava rautatähtäimellä/normaalilla sniper scopella. Pistooleissa ei silencerit ole myöskään sallittuja.

Kaikki light machine gunit:it eli LMG:t on bannittu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mapit

Kotijoukkue saa valita ensimmäisen mapin. Toisen mapin valitsee vierasjoukkue.
Joukkueet saavat valita puolen vastustajansa mapista. Jo kerran matsissa pelatun mapin uudelleen valinta on kielletty. Myöskään mapit eivät saa olla samoja kuin kolmas, arvottu mappi.

Joukkueen kotimapit tietyssä matsissa ilmoitetaan vasta juuri ennen peliä lobbyssa. Tämä tekee pelistä jännittävämpää ja joukkueiden täytyy tuntea taktiikat jokaiseen mappilistassa olevaan mappiin sillä vastustajan mappi voi olla mikä tahansa niistä.

Liigassa ei ole myöskään käytössä kaikki mahdolliset mapit vaan käyettävät mapit ovat nähtävissä mappilistassa. Saman mapin valitseminen on myös kielletty, joten jokainen mappi matsissa tulee olemaan eri.

Olisi hyvä jos tärkeimmät säännöt kuten perkit kerrattaisiin aina ennen ottelua.
Serveri asetukset:
Jokaisen matsin serveri asetukset tulisi näyttää tältä:

* Round Length: 2.5 Minutes
* Bomb Timer: 45 seconds
* Plant Time: 5 Seconds
* Defuse Time 7.5 Seconds
* Multi Bomb: Disabled
* Score Limit: 8 Points
* Round Switch: Every Round
* Spectating: Team Only
* Wave Spawn Delay: None
* Force Respawn: Enabled
* Radar Always On: No
* Friendly Fire: Enabled
* Number of Lives: 1 Life
* Respawn Delay: None
* Max Health: Normal
* Health Regeneration: Normal
* Allow Killcam: Enabled
* Allow Sprint: Enabled
* Headshots Only: Disabled
* Allow Perks: Enabled
* Allow Air Support: Disabled
* Old School Mode: Disabled
* Hardcore Mode: Enabled

Ennen jokaista matsia tulee suorittaa lagitesti, jotta voidaan tarkastaa yhteydet. Säännöt olisi myös hyvä olla lagitestissä oikeat jotta ne voidaan tarkistaa.

Jos huomaat kesken klaanimatsin, että jokin sääntö on väärä ja se vaikuttaa paljon matsin kulkuun, ilmoita siitä hostille. Kyseinen kierros pelataan kuitenkin loppuun ja sen jälkeen pelin keskeytys. Kun matsi jatkuu jälleen, niin pelaajat tappavat itsensä niin kauan vuorotellen että tilanne on täsmälleen oikea. Tätä ei suositella kuitenkaan tehtäväksi jos matsia on kulunut yli 5 kierrosta. Jos sääntö, joka on ollut väärä, on vaikuttanut paljon pelin kulkuun, häviää hostaava joukkue kyseisen mapin.
Mappilista:
Tässä liigassa käyettävä mappilista:

* Ambush
* Backlot
* Bog
* Crash
* Crossfire
* District
* Overgrown
* Pipeline
* Showdown
* Strike
* Vacant
Joukkueet:
Klaanien pelaajat (PSN ID):

[Da] Da Clan
Junnuub (yhteyshenkilö)
Daedaluz
zKaasu
Vomit999
ViciousRabbit
Gangsteri
melamaa
Jontsa1
hks_z
Aissi
GeTTaun
Olvikoira
SuPeRsTaR-KiLLaH
Juhako
pooge_91

[R3] Ryminällä Rankasti Runtaten
DMD100 (yhteyshenkilö)
Roberto-
Allu0
hasselhoffi
Lil_Tepo
PwNZoRNooB
Dreadguy
sambyy
santnummi
snuuze
toronen22

[CFF] Commandos From Finland
Huzko (yhteyshenkilö)
peketsu
Kaitsuuu
wallu0
Nikezu
piavo
MacArthurFIN
nipottaja
Ellipsis14
vanzelen

[T-T] Twisted Trigger
JouCo (yhteyshenkilö)
tunnettu
dahol
karbaasi92
markkoni
spraitti
DreameR_FIN
OmieR
sorsaa
Eskortti

t|C] Team Chaos
odee (yhteyshenkilö)
Nevis91 (varayhteyshenkilö)
rsxz
Jonnez
ronksu
maikeri
opa95
NuubiNuutti
Savulohi
WeedU

[CTd] Clan Takedown
Pforce_ (yhteyshenkilö)
Berdu (varayhteyshenkilö)
Fedurre
GAllonen
JuJa
RamboNaama

Attitude Era
Lateksii (yhteyshenkilö)
limputtaja (varayhteyshenkilö)
BumTHPS
FinGamer
G-H-O-S-T_FIN
Jageksi
Lollerman
poju3
Ragnarok-VIII
RFA-the_Cobra
zami96
Lupachuk
Metsis
RazorFIN
X-Limit
AstralSoldier
ZX_Ebil_XZ
Crazy_Crocodile

[dRun] deathRun
Myytti (yhteyshenkilö)
Stamina (yhteyshenkilö)
samffa
KoRni
Jahbaz
Soadi
Trollbutcher
Synophis

[LbS] Lolled by Skilled
Zodiac-FIN (yhteyshenkilö)
quassimo (varayhteyshenkilö)
nylund
SamuelM6
mjrder
Timppa1978
Ahma
susijengi
Piekana
HC76
Jos matsin järjestämisen/sääntöjen kanssa tuntuu jo alusta asti tulevan ongelmia vastustajan takia, ota yhteyttä täällä privaattiviestein/Matsien Sopimis -ketjussa tarkasti tilannetta selostaen. Sitten katsotaan miten jatketaan.

Tähän ketjuun tulee myös matsien tuloksien raportoinnit. Muistakaa seurata aloitusviestiä, sinne päivitetään pelitulokset, sarjataulukko ja pelattava 3. mappi kierroksittain.

Matsia varten pitää siis lisätä PSN-frendilistalle vastustajan pelaaja, että voi kutsua porukkaa samalle servulle. Kokeile myös lisätä muita pelaajia kuin yhteyshenkilöä tarvittaessa. Lisäilkää matsia varten aina vaikka pari vastustajaa listalle että varmasti sattuu olemaan pelaajia paikalla ketä matsiin tulee. Ilmoitus Matsien Sopiminen -ketjuun jos jotain ongelmia.

Tässä ketjussa siis ei sovita matseja vaan Matsien Sopiminen -ketjussa. Tänne ilmoitetaan matsien tulokset (hyvän reportin kera) ja keskustellaan yleisesti liigasta. Otathan reporttiin ylös tarkat lukemat, jotta saamme kierros voitot ylös sarjataulukkoon. Kielenkäyttö pidetään siistinä tietenkin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Liiga aukeaa siis huomenna ja tästä lähtien postaukset tänne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Eli vaikka liiga alkaa huomenna, otetaan uusia pelaajia vielä vastaan sunnuntaihin asti, uusia klaaneja ei enää oteta. Joten kaikki liigaan liittyvä keskustelu siirtyy nyt tänne ja huomenna voi alkaa sopimaan matseja. Onnea liigaan kaikille! ;)

Jos jokin asia esimerkiksi säännöissä mietityttää eli et ymmärrä niin kerro. Sääntöjä ei silti tulla muuttamaan mutta selittämään kyllä...
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Kaikkien ulkoisten kommunikointivälineiden käyttö (skype, msn, kännykkä yms.) on ehdottomasti kielletty. Vain siis pelin sisäisellä kommunikoinnilla saa pelata.

Sori ku tähän raapustan tämän. Muuta eikös tässä CB säännöillä pitänyt pelailla?
Ei ole CB kieltänyt Ventriloa tai Teamspeakiä.

Ei sillä että meillä sitä vastaan mitään olisi. Mutta tuli vaan mieleen tuommonen hauska juttu vaan et tässä pelataan CB säännöil jotka kuitenkaa ei ole CB säännöt :DD

Mut samapa se.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

No kyllä niitä nyt hiukan muutin. On kaikille mielestäni reilua ettei noita käytetä, koska kuitenkaan kaikki ei niitä tulisi käyttämään ja on se muutenkin tyhmää. Saaks DMD mitään palkintoja? :)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

No kyllä niitä nyt hiukan muutin. On kaikille mielestäni reilua ettei noita käytetä, koska kuitenkaan kaikki ei niitä tulisi käyttämään ja on se muutenkin tyhmää. Saaks DMD mitään palkintoja? :)
turhaa virnuilet siinä tuolla :) naamalla. -.-'

En saanut palkintoja. 402 kai niin visusti seuraavan codin kimpus ettei edes meseen pääse :/
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Tai sitten sitä ei kiinnosta pätkääkään ku pojat ympäri maailmaa yrittää mesettää sille?
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Tai sitten sitä ei kiinnosta pätkääkään ku pojat ympäri maailmaa yrittää mesettää sille?

voi olla tuokin. Mutta kyllä tossa lokakuussa hän oli melko paljon onlinessä ja juteltiin J.Rhy@anin kanssa mm. jos olis mahollista että IW ois hostannu turnauksen.

402 oli kyllä mukana jutussa ja oli valmis pistää palkintoja mutta tarvittiin nettisivut joissa turnaus pidettäisiin. JA saatiinkin moinen JRhy@nin kautta. Ongelmaksi tuli että PHPbb systeemiin oli vaikea modata tuollaista lohko systeemiä ja huijaaminen olisi ollut turhankin helppoa.

Minä olin tuola laatimassa sitten sääntöjä ja miten homma toimisi.

Periaatteessa minun ideani Jrhy@nille ja hän välitti tiedon 402:lle ja saimme jotain aikaiseksi. Nykyään meikällä mm. työ IW:n puolella varattu. Tiedossani myös infoa IW:stä jota kukaan muu kuin IW ei tiedä.

Tämän perusteella en usko että syynä on "Tai sitten sitä ei kiinnosta pätkääkään ku pojat ympäri maailmaa yrittää mesettää sille?" Ja kyllä kai se 402 osaa kieltäytyä niistä mese kutsuista.

Tämän takia ideanani olisi jos 402 olsi pystyny jotain palkintoja heittää tähän liigaan mukaa. Tiesin kyllä että tämä olsi suuri EHKÄ. En meinaan uskonut että 402 olsi pelkkään suomi liigaan palkintoja ruvennu jakeleen :)

Mutta pienikin toivo on tarpeellista.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Olisi varmaan paljon helmpompaa järjestää sitä sun tätä jos olisit vähän enemmän tunnettu tuolla ps3 puolen cod scenessä.

Meinaan noi aina vaan toistuvat tunnen 402 ja mulla on salaista tietoa viestit ei hirveessti varmaan porukkaa kiinnosta vaan ne antaa enmmän semmoisen kuvan sinusta että luulet olevasi enemmän kuin oikeasti olet ja siksi kukaan ei ota noita sun juttuja vakavissan.

Fedu: Pyydän jo anteeksi etukäteen ku tulin säätämään offtopikkia sun tulokset threadiin ;(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Olisi varmaan paljon helmpompaa järjestää sitä sun tätä jos olisit vähän enemmän tunnettu tuolla ps3 puolen cod scenessä.

Meinaan noi aina vaan toistuvat tunnen 402 ja mulla on salaista tietoa viestit ei hirveessti varmaan porukkaa kiinnosta vaan ne antaa enmmän semmoisen kuvan sinusta että luulet olevasi enemmän kuin oikeasti olet ja siksi kukaan ei ota noita sun juttuja vakavissan.

Fedu: Pyydän jo anteeksi etukäteen ku tulin säätämään offtopikkia sun tulokset threadiin ;(

Totta kai täällä saa keskustella liiga/cod4 asioista. Jatkakaa vain.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ensimmäisen viikon eli 1. ja 2. kierroksien kolmannet mapit on arvottu. Näkyvät luonnollisesti ensimmäisessä viestissä.

Ei kannata ihmetellä miksi joillakin joukkueilla ei ole niin paljoa kotipelejä kuin muilla. Tällä asialla ei ole mitään vaikutusta liigaan, paitsi että ketä valitsee ensimmäisen mapin ja ketä toisen. Hostaaja on parhaan yhteyden omaava ja jos siitä on (muka) kiistaa niin silloin tiimien hostit laittavat speedtestinsä tuloksen tänne tai tulon itse ratkaisemaan asian peliin.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Miks tosta mappilistalta puuttuu esim. bloc? Oleks sä valinnut mapit jotka on sun mielestä hyviä vai miten toi valinta on mennyt?? Ei sillä että esim. downpourin perään haikalisin, mutta bloc on ihan ok mappi, etenkin kun se suosii sniputtamista.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Miks tosta mappilistalta puuttuu esim. bloc? Oleks sä valinnut mapit jotka on sun mielestä hyviä vai miten toi valinta on mennyt?? Ei sillä että esim. downpourin perään haikalisin, mutta bloc on ihan ok mappi, etenkin kun se suosii sniputtamista.

Ai kauhia, tuli taas mieleen se iänikuinen 8 roundin bloc matsi!

Siis, bloc on omasta mielestä kanssa ihan saakelin hyvä mappi. Mutta se on hidastempoinen ja 8 roundia tuntuu niin ikäisyydeltä. Sielä tykkää kämppiä aika paljon kun pelkää tulevansa snipatuks ja tuolloin peli ei pyöri.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Lisätkää vaikka joku KFP tyyppi mut listalle...
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Olisi varmaan paljon helmpompaa järjestää sitä sun tätä jos olisit vähän enemmän tunnettu tuolla ps3 puolen cod scenessä.

Meinaan noi aina vaan toistuvat tunnen 402 ja mulla on salaista tietoa viestit ei hirveessti varmaan porukkaa kiinnosta vaan ne antaa enmmän semmoisen kuvan sinusta että luulet olevasi enemmän kuin oikeasti olet ja siksi kukaan ei ota noita sun juttuja vakavissan.

Fedu: Pyydän jo anteeksi etukäteen ku tulin säätämään offtopikkia sun tulokset threadiin ;(

Juu, se on vaan tää suomiporukka ja clan puoli missä mua ei oikein tunneta.

IW:n foorumeilla meikäläistä aika vaikea missata. Ja muutenki tullu sen verran myöhään tähän rumbaan mukaan että ei ole ihme jos ei jengi tunne.

Mut sit taas, jätkä puhuu konsoli "scene":stä. Tiäkkös että konsoli puoli ei ole mistään codista skeneä nähnykkään. Pintaa raapivat vaan koko ajan.

Jos verrataan PC puuhaan niin konsoli puoli on niin pientä toimintaa että.. PC puolella on koko ajan jotain toimintaa ja jengi on mukana siinä. Konsoli puolella pelaajat on "ujoja" kun ruvetaan vääntää jotain suurta. Ja vaan harva hardkore pelaaja on mukana puuhassa. Saman näkee uusissa laddereissa. PC puolella jengi on aktiivisia pelinsä eteen kun täysin toisenlainen toiminta näkyi hyvin esimerkkinä Clanbase ladderit. Tuli uudet laddut niin konsoli puoli ei "uskaltanut" edes kokeilla, vaan päätyi johonkin Consolegamingiin.

Konsoli puoli on kyllä kasvanut yhteisönä ihan hirmusti siitä mitä se oli CoD4 alkuaikoina. Mutta nyt juuri tulleet pelit ei oikeen oo kannustanu sitä, niiden surkeilla online mahdollisuuksilla.

Sori et tää rupee menee enemmän ja enemmän offtopicciin.

Siis kun ajattelee niin tälläkin hetkellä clanbasessa meneillään paljon CUP:ja monista eri peleistä. En yhtään ihmettelisi jos vielä CS porukka pelailee. (Tuo scene tosin on kuolemassa kokonaan)

Ajatelkaa nyt.. Counter-Strike 1.5 vielä elossa. Sit me konsoli äijät tapetaan CoD4 yhteisö uuden tullessa. Joten voin sanoa et tämä nylund:in mainitsema Ps3 CoD scene on aika heikosta risuaidasta tehty.

Ja tosta palkinto hommasta. Minua ei kiinosta uskooko jengi mua mitä voin saada aikaseksi.
Sen näkee sitten että uskooko ne kun saankin jotain aikaiseksi. :)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Miks tosta mappilistalta puuttuu esim. bloc? Oleks sä valinnut mapit jotka on sun mielestä hyviä vai miten toi valinta on mennyt?? Ei sillä että esim. downpourin perään haikalisin, mutta bloc on ihan ok mappi, etenkin kun se suosii sniputtamista.

Mapit on otettu clanbase ladderin säännöistä jotka taas on tehty pc:n "promoden" mukaan. Periaatteessa pc:llä pelataan vain 5:ttä mappia mutta listassa abaut 10. Eli tarkoituksena oli ottaa mukaan vain suht nopea tempoiset ja taktiset mapit. Itsekkin jopa pidän blocista ainakin välillä, mutta se on todella huono klaanimatsi mappi. Owergrown:aan ei ole sitä parhaimmistoa sen koon vuoksi mutta tuo kuitenkin hyvää vaihtelua.Ja laitoin aivan aluksi promode säännöt esille kun kysyttiin tiimejä mukaan, niin tässä ne säännöt on...

@DMD100: nyt olis aika rauhottua, tiedetään mitä pc "skene on verrattuna ps3:een. siitä on puhuttu niin monta kertaa ettei itsestään selvyyksiä tarvitse kertoa. Jos kerran olet nyt tunnettu iw:n foorumeilla ja ps3 skene palvoo sua siellä, niin hankippa alkajaisiks jotain pientä palkintoa niin saatetaan jotain sun puheita uskoakkin.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

@DMD100: nyt olis aika rauhottua, tiedetään mitä pc "skene on verrattuna ps3:een. siitä on puhuttu niin monta kertaa ettei itsestään selvyyksiä tarvitse kertoa. Jos kerran olet nyt tunnettu iw:n foorumeilla ja ps3 skene palvoo sua siellä, niin hankippa alkajaisiks jotain pientä palkintoa niin saatetaan jotain sun puheita uskoakkin.

Se tässä onkin suurin ongelma. konsolipuolen CoD4 sekene kuolemaisillaan niin on vähän vaikee rupee vääntää palkintoja jostain.

Eikä niitä palkintoja mistään foorumeilta saa mitenkää hankittua. Siel on tasan 402, Jrhy@n ja sparks moderaattoreina. Ja 2 noista ei oo edes virallisesti IW:n palkkalistoilla.

sponsoreita ei kiinosta kuolevaiset.

Paljon tässä olisi aikaa saada palkintoja? Meinaan tuskin saan niitä heti tulevalle viikolle.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Aikaa on maaliskuuhun asti...:) mut mitä nopeemmin sen parempi.
 
Ylös Bottom